Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

מה דעתכם על הרכב ? אני מחפש משהו שחוסך בדלק והיא בוודאות חוסכת,

השאלה איך היא מבחינה מכנית ובשאר הבחינות ?

 

(*הונדה היברידית שנת 2011 אינסייט, נפח מנוע 1400)

 

אשמח לעוזרים ...

כל דעה תתקבל בברכה

תודה רבה :)

פורסם

אין לי ניסיון עם הברידיות אבל ידוע שיש שם את נושא החלפת המצבר של המנוע החשמלי שזה מאוד יקר. בטויוטה יש עליו 5 או 7 שנים אחריות, תבדוק מה המצב של הונדה מהבחינה הזאת כי זאת עלות של אלפי שקלים כל כמה שנים ואם אתה נופל על זה אחרי האחריות, כל מה שאתה חושב שתחסוך בצריכת דלק יעלם כלא היה ברגע אחד.

פורסם

שלום מייק,

 

המכוניות ההיברידיות של הונדה, הג'אז והאינסייט, אכן מאוד חסכוניות בדלק. מדובר במכוניות טובות מאוד שנותנות תמורה מצוינת לכסף כמכוניות משומשות. עלויות האחזקה שלהן מעט גבוהות מהממוצע אבל המכוניות נחשבות לאמינות מאוד כך שאין בעיות מיוחדות לאורך זמן. הג'אז ההיברידית מציעה מרווח פנים מפתיע מאוד יחסית לגודלה, זאת מכונית שממש יכולה לשמש אלטרנטיבה למכונית משפחתית קטנה, למרות שהיא נראית קטנה. האינסייט שופרה במהלך שנת 2012, בדוק אם הדגם המשופר יכול להתאים לתקציב שלך.

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

 

 

אהלן,

מה דעתכם על הרכב ? אני מחפש משהו שחוסך בדלק והיא בוודאות חוסכת,

השאלה איך היא מבחינה מכנית ובשאר הבחינות ?

 

(*הונדה היברידית שנת 2011 אינסייט, נפח מנוע 1400)

 

אשמח לעוזרים ...

כל דעה תתקבל בברכה

תודה רבה :)

פורסם

תודה רבה על התגובות,

ההונדה היברידית (אינסייט) היא שנת 2011, יש לה אחריות ל5 שנים והאחריות תפוג בסוף 2016,

היא עשתה כבר 135 אלף קילומטר,

יש לה 0 בעלים, הוא היה רכב חברה,

במצב מכני מצוין.. לגבי המצבר למנוע חשמלי, זה לא נשמע לי טוב..

איך הם בשוק?

פורסם
תודה רבה על התגובות,

ההונדה היברידית (אינסייט) היא שנת 2011, יש לה אחריות ל5 שנים והאחריות תפוג בסוף 2016,

היא עשתה כבר 135 אלף קילומטר,

יש לה 0 בעלים, הוא היה רכב חברה,

במצב מכני מצוין.. לגבי המצבר למנוע חשמלי, זה לא נשמע לי טוב..

איך הם בשוק?

 

לא מעט קילומטרז, תבדוק מה קורה עם הסוללה ההיברידית שהיא לא תגמר לך בעוד חודש חודשיים ואז תהיה לך הוצעה גדולה מאד.

דבר נוסף שכדאי לך לדעת באינסייט זה עניין המזגן שמספיק את פעולתו בעצירות ואז נפלט סתם אויר בפנים הרכב ובקיץ זה נורא.

בדגמים של 2012 נעשו שידרוגים בקטנה.

פורסם

135 זה לא מעט. לא הייתי פוסל רכב בגלל זה אבל גם הנתונים האחרים לא מחמיאים, רכב חברה.

השאלה מה אתה מרוויח בקניה הזו? אם אתה לא מקבל הנחה קיצונית מהמחירון(עוד בעיה בהונדה המחירון גבוה בלי פרופורציה), לא רואה שום סיבה לקנות את הרכב.

 

יש לא מעט רכבים כאלה בשוק, הוא נמכר יפה מאוד הליסינג ולא תתקשה למצוא רכב כזה עם חצי מהקמ'.

יש גם מספיק אלטרנטיבות בשוק ואל תסתנוור מההיברדי כי אתה מפסיד במקומות אחרים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מחירון האוטו לשנת 2011 הוא 83300 שקל, אחרי כל נתוני הרכב ומשא ומתן קצר המחיר הסופי שהצלחתי להשיג זה 63 אלף שקל... השאלה אם זה מחיר טוב לרכב, ולגבי הסוללה החשמלית, במוסכים אפשר לדעת עם הסוללה במצב טוב וצפי חיי הסוללה ?

יש דבר כזה?

תודה רבה לכם!

פורסם

לגבי הסוללה אני לא חושב שמוסכים רגילים יכולים לבדוק את זה אתה צריך לשאול במוסכים מורשים של הונדה או אפילו בסוכנות שלהם.

אל תיקנה את הרכב מבלי לבדוק את הסוללה ותבדוק טוב היסטוריית טיפולים איפה הרכב טופל ותוחזק.

פורסם
מחירון האוטו לשנת 2011 הוא 83300 שקל, אחרי כל נתוני הרכב ומשא ומתן קצר המחיר הסופי שהצלחתי להשיג זה 63 אלף שקל... השאלה אם זה מחיר טוב לרכב, ולגבי הסוללה החשמלית, במוסכים אפשר לדעת עם הסוללה במצב טוב וצפי חיי הסוללה ?

יש דבר כזה?

תודה רבה לכם!

מחיר לא מלהיב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שיטוט קצר ביד 2 מניב עשרות דוגמאות טובות יותר, תשקול לרדת לשנת 2010 ולרכוש פרטית ועל הדרך לחסוך כמה אלפים

נוסע בפריוס 2008

×
×
  • תוכן חדש...