Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני רוצה לקנות רכב בערך עד 35 א​לף ומתלבט בין רכבים האלו:

יונדאי i30

מזדה 3 (גם הצ׳בק וגם רגילה)

סובארו אימפרזה מנוע 2.0

מיצובישי לנסר הדור החדש

כל הרכבים של השנתון 2007 או 2008

אולי תמליצו משהו אחר אני מחפש בעיקרון אוטו אמין, לא כזה שותה דלק, יחסית זול בטיפולים ובכללי מה מתוך ארבעה האלה הכי בסדר? אולי גם גרמנים באים בחשבון. אולי 35k זה קצת מדי אבל אם אני יסגר על משהו בטוח יכול לחסוך עוד.

תודה!

פורסם

אף אחת מהמכוניות שהצגת כאן לא מצטיינת בצריכת דלק נמוכה. הסובארו תציג את התוצאות הגרועות יותר, המאזדה והמיצובישי יציגו תוצאה ממוצעת וליונדאי יש צריכה ממוצעת פלוס. (לטובה)

באחזקה הן לא נחשבות יקרות מדי.

מבחינת ביצועים הסובארו עדיפה ואחריה היונדאי.

מבחינת אמינות כולן נחשבות אמינות.

 

אילו הייתי צריך לבחור בעצמי הייתי בוחר בi30. היא המודרנית מבין כולן, העדיפה מבחינת אבזור ובטיחות, יש לה מנוע 1.6 לא רע (יותר חזק מה3 והלנסר), היא אמינה, לא יקרה לתחזוקה. אך חוששני שבתקציב שלך לא תמצא אחת שמורה במיוחד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כן אני גם חושב שבין הרכבים האלה i30 הכי בסדר רק שהעיצוב שלה לא הכי יפה .. אני יכול לחכות עוד חודש ולחסוך זה לא בעיה..אגב אוטו ראשון שלי היה מזדה לנטיס שנת 02 1.6 היא דיי אכלה לי דלק..אולי יש לך להמליץ לי עוד משהו?

פורסם

אם אתה מחפש לחסוך דלק אתה יכול לרדת בקטגוריה לסופר מיניז, נניח יונדאי i20 או פיאט גרנדה פונטו. אבל לא תמצא יונדאי כזאת ב35 אלף ש"ח, ואם כן אז כנראה אחת שבורה למדי. גם בגרנדה תצטרך סבלונת לאחת שמורה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לאיזה צריכת דלק אתה מצפה בממוצע?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא, לא רוצה מיני כאלה זה כבר יותר מדי נשי, ואני גם צעיר בן 22 בשביל רכבים כאלה. ואני מבין שבין דגמים שרשמתי i30 הכי יקרה אבל שוב.. אם אני יהיה בטוח שזה זה אני יחסוך. לגבי צריכת דלק לא יודע להגיד לך אולי ממוצע 11,13 אני לא רוצה אוטו חלש או קטן ורק לחשוב על איך לחסוך בדלק

פורסם

בחרת ברכבים לא חסכוניים.

אם חסכון שלך בדלק זה הכיוון,אבל עדיין משפחתית,לך על קורולה,סיוויק,הסיוויק יקרה לאחזקה,הקורולה דווקא לא,תמצא לך קורולה שמורה.

פורסם

אם אתה בן 22 אז אתה גם צעיר מדי בשביל רכב משפחתי. יש לך אישה וילדים? אני מתאר לעצמי שלא. אז בשביל מה רכב משפחתי? אני בגילך גם כן, לא מבין את השיקול שברכישת מכונית משפחתית.

 

GUGY - זה לא שהמכוניות שהצעת עושות 1:20, גם אם הן חסכוניות יותר במעט, הן יהיו הרבה יותר ישנות ואף בטיחותיות פחות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אם אתה בן 22 אז אתה גם צעיר מדי בשביל רכב משפחתי. יש לך אישה וילדים? אני מתאר לעצמי שלא. אז בשביל מה רכב משפחתי? אני בגילך גם כן, לא מבין את השיקול שברכישת מכונית משפחתית.

 

GUGY - זה לא שהמכוניות שהצעת עושות 1:20, גם אם הן חסכוניות יותר במעט, הן יהיו הרבה יותר ישנות ואף בטיחותיות פחות.

 

אני גם בקרוב חוגג 22 ואני נוהג על קורולה 2003 נכון לרגע זה. למה משפחתית? נוחות נטו.

פורסם

מצטרף להמלצה על קורולה רכב זריז, חסכוני, אמין וזול לאחזקה כמובן שהכל ביחס לרכבים בקטיגוריה.

אם יש אפשרות לעלות קצת בתקציב הi30 לדעתי עדיפה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

אני לא אחד שאוהב אוטו ספורט ולעשות פוזות עניין גם שלהורים שלי אין רשיון וזה רכב היחידי במשפחה

פורסם
אני גם בקרוב חוגג 22 ואני נוהג על קורולה 2003 נכון לרגע זה. למה משפחתית? נוחות נטו.

 

לא הצלחתי להבין את ההגיון במשפט הזה.

אבל בוא תספר לנו על אופי הנסיעה שלך (ק"מ שנתי, עירוני/ בינעירוני), העדפה לידני/ אוטומט

פורסם

רנו מגאן דור II, שנת 2008/9. נוח, בטיחותי, חסכוני בדלק ובבלמים, אמין (אם מצאת רכב שטופל היטב ושמור מאוד...) - ממש חבל לחפש רכב אחר.

 

ויש הרבה כאלה למכירה בשוק.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

מה זה חיסכוני בבלמים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני גם בקרוב חוגג 22 ואני נוהג על קורולה 2003 נכון לרגע זה. למה משפחתית? נוחות נטו.

הסופר מיני שלי נוחה פי כמה מהקרש גיהוץ שאתה נוהג עליו. אין קשר לקטגוריה, משפחתית זה לא אומר יותר נוח אלא יותר מרווח וגם זה לא בהכרח נכון מול הסופר מיני החדשות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...