Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,

בשישי האחרון, אבי קנה צמיגים מסוג דנלופ 235/60/16. אתמול כאשר העפתי מבט על הצמיג, הבחנתי בדבר הבא. לא נתקלתי בזה עדיין. יש סיבה לחשוד?

תודה מראש.

uploadfromtaptalk1419746309206.jpg

uploadfromtaptalk1419746318571.jpg

uploadfromtaptalk1419746326268.jpg

פורסם

נראה כמו מוצר מזון ששמים עליהם תאריך תפוגה חדש. גש לפנצ'ריה, תבקש צמיגים חדשים ולא מחודשים. אם קניתם בזול מאיזה חאפר אז זה המחיר, אם מדובר בפנצ'ריה מסודרת שעובדת מול יבואנים לא צריכה להיות לך בעיה. תגיד שאם לא מחליפים לך, הטלפון הבא הוא למשרד התחבורה.

פורסם

אחד מהם הוא תאריך ייצור,השני הוא מס' סידורי של פס ייצור.

 

לדעתי? הצמיגים הם משנת 2012.

 

והמספר שבסיומו 14 הינו מס' סידורי של הייצור.

פורסם
אחד מהם הוא תאריך ייצור,השני הוא מס' סידורי של פס ייצור.

 

לדעתי? הצמיגים הם משנת 2012.

 

והמספר שבסיומו 14 הינו מס' סידורי של הייצור.

לא סביר ששניהם יסומנו באותה צורה בדיוק.

אתה לא אמור לנחש.

ישנם תקנים שאמורים למנוע בילבול שכזה.

בכל זאת זה לא צמיג סיני עלום שם

יום טוב גם לך

פורסם

תאריך ייצור מופיע במסגרת מעוגלת, ב-4 ספרות, לדוגמה כך. מה שמופיע בתמונה שלך זה לא תאריך הייצור (אולי מספר אצווה/סדרת ייצור)

פורסם

המספר שבאליפסה הוא תאריך הייצור של הצמיגים, 3314.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תאריך לא יכול להיות מובלט אלא רק מוטבע, לכן המספר עם 12 לא יכול להיות תאריך, אולי מספר תבנית.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

×
×
  • תוכן חדש...