Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות דייהטסו סיריון לחברה שלי, שנת 2006-2009, התקציב הוא סביבות 30-37, עכשיו ראיתי שיש כמה דגמים וניסיתי לחפש באינטרנט את ההבדלים בין הדגמים, שמתי עין על הדגם cx המהודר (למרות שאין לי מושג מה ההבדל חח :roll:) קיצר אם אפשר לדעת על ההבדלים ביניהם?

פורסם

לסריון הייתה רמת איבזור CX, מ2009/10 הרכב קיבל מגנזיום,פנסי ערפל,ESP- נקראית CX ONE.

הרכב עצמו נחשב לאמין ודי זריז ולא יקר לאחזקה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יוליאן, אני רואה בשני הדגמים היה EBD וABS ממתי נכנס הESP והאם זה היה רק ברמת האבזור הגבוהה ולא רק החל משנה מסויימת?

 

פות"ש, קודם כל, לדעתי בחירה נכונה למטרה הזאת.

כמו בכל מצב כמעט, רכבים ברמת האבזור הגבוהה נדירים יותר והמוכרים פחת גמישים. לדעתי רמת האבזור הנמוכה והנפוצה היא הכיוון הנכון, אבל אני לא מתכוון להגיד לאף אחד להעדיף דגם בלי ESP אם זה המצב.

 

אאל"ט אמרו לנו בזמנו שההבדל בין רמות הגימור היה פנסי ערפל, מאותתי מראות, חישוקי סגסוגת, מערכת שמע.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם (נערך)

http://www.gear.co.il/%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%AA_%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D/%D7%93%D7%99%D7%99%D7%94%D7%98%D7%A1%D7%95_%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%9F_2006_1.3_CX_One_%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98_%D7%9E%D7%95%D7%9C_%D7%93%D7%99%D7%99%D7%94%D7%98%D7%A1%D7%95_%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%9F_2006_1.3_CX_%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98

מה זה ניראה שדגמי 2010 היו כבר ברמת איבזור CX ONE לקראת סוף השיווק.

גם מ 2010 הרכב היה חייב לקבל ESP,למשל יבוא הסוזוקי ג'ימני הופסקה בגלל זה.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
יוליאן, אני רואה בשני הדגמים היה EBD וABS ממתי נכנס הESP והאם זה היה רק ברמת האבזור הגבוהה ולא רק החל משנה מסויימת?

 

פות"ש, קודם כל, לדעתי בחירה נכונה למטרה הזאת.

כמו בכל מצב כמעט, רכבים ברמת האבזור הגבוהה נדירים יותר והמוכרים פחת גמישים. לדעתי רמת האבזור הנמוכה והנפוצה היא הכיוון הנכון, אבל אני לא מתכוון להגיד לאף אחד להעדיף דגם בלי ESP אם זה המצב.

 

אאל"ט אמרו לנו בזמנו שההבדל בין רמות הגימור היה פנסי ערפל, מאותתי מראות, חישוקי סגסוגת, מערכת שמע.

 

למה לדעתך רמת האבזור הנמוכה היא הכיוון הנכון?

פורסם

הוא כניראה התכוון שיהיה יותר קשה להשיג אותה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אמת. האנשים שיש להם דגם ברמת אבזור גבוהה יותר, מתנהגים כאילו ההיצע של הרמות הנמוכות לא רלוונטי למחיר השוק. יש מצב שהם צודקים. השאלה בסוף אם הם קיבלו את המחיר שהם רצו או לא.

 

אם הייתי מחפש סיריון לעצמי, הייתי בודק קודם כל ידיים ק"מ, טיפולים (מתי, איפה) ורק אז מסתכל מה ההבדל בין רמות אבזור. מבחינת מערכת שמע, גם ככה עדיף להחליף ביחידה שיש לה BT\USB אז מה זה משנה מה בא עם הדגם "המהודר". ג'אנטים אולי אפשר להשיג מקוריים מפירוק. מאותת במראה? מי צריך את זה?

 

אבל וזה אבל גדול, אם באמת לאורך כל הזמן שהדגם שווק פה, רק לגרסא ה"מהודרת" היה ESP, אז מי אני שאגיד למישהו להעדיף דגם שאין לו ESP. שלי היה 2010 "המהודר" והיה ESP.

 

יכול להיות שהחל משלב מסויים נמכר רק דגם אחד (עם ESP) אבל היו שתי רמות אבזור. לא יודע ולא רואה איך לברר חד משמעית, כי באתרים אחרים (אוטו\מחירון יד2) לא ראיתי אותם דברים שרשומים בקטלוג שיוליאן העלה. לא יודע אם מישהו בסאן יאנג ירצה לענות על זה. אם תתקשר\תקפוץ למוסך מורשה אולי מישהו יהיה נחמד וייתן לך תשובה ודאית.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
×
×
  • תוכן חדש...