Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי רנו קנגו 2010 1.5 דיזל

כבר תקופה ארוכה שנדלקת לי נורת תיקון ובנסוף נורה קטנה עם סימן כמו של זרם חשמלי(לא מצליח להעלות תמונה)

זה בא והולך ובמוסך לא מבינים מאיפה התקלה.

למישהו יש מושג? נתקל בכזה דבר בעבר?

פורסם

יש לחבר סורק תקלות ייעודי לרכב הזה, לא כל סורק יציג לך את התקלה.

 

האם כאשר אתה מכבה ומתניע את המנוע הסימון של ה"זרם חשמלי" בלוח השעונים מתכבה לזמן מה? ואחרי נסיעה קצרה שוב דולק? התקלה הנפוצה בדרך כלל היא שתום EGR חשמלי שגורם לעשן שחור.

פורסם
יש לחבר סורק תקלות ייעודי לרכב הזה, לא כל סורק יציג לך את התקלה.

 

האם כאשר אתה מכבה ומתניע את המנוע הסימון של ה"זרם חשמלי" בלוח השעונים מתכבה לזמן מה? ואחרי נסיעה קצרה שוב דולק? התקלה הנפוצה בדרך כלל היא שתום EGR חשמלי שגורם לעשן שחור.

 

לא הנורה לא נכבת תוך כדי נסיעה אבל סיכוי טוב שבפעם הבאה שהניע כבר לא יופיעו הנורות עד הפעם הבאה, אין משהו שנראה חריג בפליטה

הרכב עבר בשני מוסכים מורשים ולטענתם אם אני לא מגיע עם הנורה דולקת אי אפשר לאתר את התקלה.

מה בכלל אומרת הנורה של החשמל?

×
×
  • תוכן חדש...