לא הנורה לא נכבת תוך כדי נסיעה אבל סיכוי טוב שבפעם הבאה שהניע כבר לא יופיעו הנורות עד הפעם הבאה, אין משהו שנראה חריג בפליטה
הרכב עבר בשני מוסכים מורשים ולטענתם אם אני לא מגיע עם הנורה דולקת אי אפשר לאתר את התקלה.
מה בכלל אומרת הנורה של החשמל?
שלום יש לי רנו קנגו 2010 1.5 דיזל
כבר תקופה ארוכה שנדלקת לי נורת תיקון ובנסוף נורה קטנה עם סימן כמו של זרם חשמלי(לא מצליח להעלות תמונה)
זה בא והולך ובמוסך לא מבינים מאיפה התקלה.
למישהו יש מושג? נתקל בכזה דבר בעבר?