Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

i20 או מאזדה 2 ?


ipb87
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא הייתי ממליץ כן לשקול את הפיקנטו שוב

אני קניתי אותה שבוע שעבר אחרי הרבה לבטים (ואחרי שקראתי הרבה בפורום כאן ובעוד מקומות)

ואמנם עבר שבוע אבל אני מאוד מרוצה

נסיעה חלקה, חסכונית מאוד בדלק (עד כמה שיצא לי לבדוק........), יציבה על הכביש.. אני מרוצה :-)

לגבי הi20 - יונדאי מיד מרגישות לי כאילו הן הולכות להתפרק, סוג של צעצוע. לא יודע למה. סתם הרגשה אישית שרוב האנשים לא מסכימים איתי עליה :p

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא רוצה ידני יש לי סוויפט ישנה ידנית סיימתי עם הידני !

הבנתי שיש I20

1200 ו 1400 נפח מנוע למרות שלא ראיתי ב2012 1200 מישהו יודע למה ? ואיך אני יכול לדעת שמדובר בדינמיק חוץ מהכריות אויר?

 

ואיזה איבזור יש במאזדה שאין בI20 ? הבנתי שיש מראות מתקפלות בI20 ואיבזור יותר עשיר מבמאזדה אני טועה ?

עובד? לא נוגעים

פורסם
ואיך אני יכול לדעת שמדובר בדינמיק חוץ מהכריות אויר?

 

 

ברישיון אמור להיות מצויין הדגם/קוד דגם. תוכל להשוות זאת למחירון ובד"כ במחירון יש את הפירוט המלא. אופציה נוספת- ללכת עם המוכר למוסך מורשה ושם יבדקו במחשב לפי מספר הרכב באיזה דגם מדובר.

פורסם

חלק מההשוואה שלך היא קצת כמו להגיד "אני רעב, כדאי לי להזמין פיצה או להזמין שף פרטי הביתה". כלומר אין ממש בסיס להשוואה. הפיקנטו היא מיני, הI20 והמאזדה 2 סופר מיני. בשביל מיני הפיקנטו כנראה דווקא די עושה את העבודה ובגלל זה אתה רואה אותה כל כך הרבה על הכביש. אני מניח שלצרכים שלך אתה כנראה צריך סופר מיני ואז מבין השתיים אני ממליץ על היונדאיי דווקא מאותן סיבות שאחרים כאן המליצו כבר קודם.

פורסם
דווקא הייתי ממליץ כן לשקול את הפיקנטו שוב

אני קניתי אותה שבוע שעבר אחרי הרבה לבטים (ואחרי שקראתי הרבה בפורום כאן ובעוד מקומות)

ואמנם עבר שבוע אבל אני מאוד מרוצה

נסיעה חלקה, חסכונית מאוד בדלק (עד כמה שיצא לי לבדוק........), יציבה על הכביש.. אני מרוצה :-)

לגבי הi20 - יונדאי מיד מרגישות לי כאילו הן הולכות להתפרק, סוג של צעצוע. לא יודע למה. סתם הרגשה אישית שרוב האנשים לא מסכימים איתי עליה :p

מעניין למה..

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אז אתם אומרים שI20 יותר מפנקת !

 

נשמע קטנונים אבל MP3 וUSB חשובים

וגם המערכת שמגיעה איתה

 

וגם הבנתי שיש מראות מתקפלות חשמליות מישהו יודע אם כל זה בא מהחברה או שאלה תוספות?

עובד? לא נוגעים

פורסם

מתעלק. בנוגע ל I20

ה1.2 מגיעה רק עם גיר רגיל?

מה ההבדל בין ה 1.4 ל 1.6 ברמות האבזור ותצרוכת הדלק?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אצלי (I20 שנת 2009 מנוע 1.4 אוטומט 100 כ"ס) זה דגם הבסיס והרכב היה בליסינג ויש לי ברכב את כל מה שציינתי בהודעות הקודמות.

מציע לך בנוסף לבצע נסיעת מבחן על 2 הרכבים כדי להחליט. עדיין אני חושב שהיונדאי עדיפה אבל בסופו של דבר מי שינהג על הרכב זה אתה.

פורסם

מאזדה 2 רכב זריז ואמין אבל לא הכי מפנק שיש במיוחד בגרסה הפחות מאובזרת.

i20 לדעתי רכב מצוין לצרכים.

מה שכן תוסיף פיאסטה שנתון 2011 אוטו' {לא רובוטית}, הרכב אמין, נוח, מרווח ונעים לנסיעה.

הייתי מוסיף גם פונטו איבו לרשימה.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

עד שמתניעים את הרכב היונדאי עדיפה בגלל אבזור עדיף ותחושה נעימה יותר. כשמניעים, לדעתי המאזדה לוקחת בגלל ביצועים טובים יותר והנאה מנהיגה. השאלה מה יותר חשוב לך.


×
×
  • תוכן חדש...