Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היברידית יד 2 - פריוס או הונדה?


orikarmi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן

אני מתלבט בין 2 רכבים.

טויוטה פריוס (2007-2008)

הונדה סיוויק היברידית(2008-2009)

 

התקציב הוא בערך 65 אלף.

הצפיות מהרכב שהעלויות אחזקה + דלק יהיו זולות.

רוב הנסיעות הן בין עירוניות.

 

מה דעתכם? מה מבין הרכבים מומלץ?

האם בכלל כדאי לרכוש היברידית בשנתונים האלו?

 

תודה

אורי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפריוס נחשבת ליותר מוצלחת מהסיביק.

בארה"ב, שם יש הרבה מכוניות היברידיות והסטטיסטיקה מתיישרת לא רע, מדווחים כי בפריוס יש הרבה הרבה פחות תקלות מאשר בהונדה.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4493030,00.html

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1 לפריוס - הונדה עדיין מחפשת את עצמה בהקשר ההיברידי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע שעבר רכשתי פריוס מודל 2008 ב 43,500 ש"ח.

לדעתי בתקציב הזה אתה יכול למצוא לפחות מודל 2009 ועם קצת מאמץ גם מודל 2010 פריוס דור 2.

נוסע בפריוס 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשאלתך, עדיף פריוס מכמה סיבות,

הסיבה העיקרית: הפריוס נמכרת בכמויות גדולות ולכן יש שוק חלפים לרכב הזה. הסיוויק ההיברידית היא נדירה יחסית ולכן כשתצטרך בעתיד חלק תוכל לרכוש רק חדש מהיבואן.

סיבה נוספת: הפריוס מסוגלת ליסוע רק על חשמל בלבד ולכן השימוש שהרכב עושה בסוללה הרבה יותר מפותח משיטת ההיבריד המסייעת של הונדה.

סיבה נוספת: מפרסומים בעולם הפריוס מגלה אמינות מאוד גבוהה.

נוסע בפריוס 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע שעבר רכשתי פריוס מודל 2008 ב 43,500 ש"ח.

לדעתי בתקציב הזה אתה יכול למצוא לפחות מודל 2009 ועם קצת מאמץ גם מודל 2010 פריוס דור 2.

 

עם איזה ק"מ רכשת?

כל מה שאני רואה זה פריוס 2008 עם ק"מ של 40 אלף... דורשים כ70 אלף שקל. הרבה מעבר למחירון...

 

מבדיקה נוספת שעשיתי

פריוס שנת 2010 נמכרות באזור ה90 אלף....

 

מה המחיר הנכון לרכישת פריוס שנת 2007-2008 עם ק"מ של עד 60 אלף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני בעד הפריוס אבל אני בעלים של אחת אז אני משוחד. ראיתי ב-70K ש"ח לפני מיקוח פריוס 2010 אצל שוכר מליסינג "פרטי" לשעבר עם 130K ק"מ. בסופו של דבר קניתי מסוף 2009 את הדור השלישי (מישהו כתב למעלה שזה דור 2 וטעה, זה השני שהביעו לארץ אבל השלישי בעולם), עם 64K ק"מ ב-86K ש"ח שזה קצת פחות מהמחירון. הרכב יד ראשונה, פרטית, נקנה בסוכנות טויוטה בתוכנית החדשה שלהם שנקראת TOYOTA SELECT ובה מוצעים רכבים מיד ראשונה, פרטית, נקיים מתאונות, מטופלים במורשה לאחר בדיקות ועם אחריות לשנה או 15K ק"מ.

ראיתי באחת הסוכנויות פריוס אחרת מ-2009 או 2010 עם תוספות אבזור ב-85K ש"ח עם 120K ק"מ.

לעניין עלויות אחזקה - אלו ודאי לא יהיו זולות. רוב הסיכויים שתרצה לטפל רק במורשה (אני אישית מעדיף בגלל המערכת ההיברידית והאחריות שלה) כך שהטיפולים קצת יותר יקרים ובכל 15K ק"מ תשלם 300 ש"ח בעבור בדיקה והארכת אחריות לסוללה.

צריכת דלק ממוצעת כ-20 ק"מ לליטר או במילים אחרות 5 ליטר ל-100 ק"מ

האבזור נחמד, תא המטען שימושי, הסלון מרווח למדיי, ביצועים סבירים, מתלים קצת מציקים, בידוד רעשים ככה ככה במהירות מעל 80 קמ"ש.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם איזה ק"מ רכשת?

כל מה שאני רואה זה פריוס 2008 עם ק"מ של 40 אלף... דורשים כ70 אלף שקל. הרבה מעבר למחירון...

 

מבדיקה נוספת שעשיתי

פריוס שנת 2010 נמכרות באזור ה90 אלף....

 

מה המחיר הנכון לרכישת פריוס שנת 2007-2008 עם ק"מ של עד 60 אלף?

 

היות וחרשתי את השוק ממש השבוע אוכל לתת לך מידע מהימן:

 

הפריוס שרכשתי יד 1 מצב מעולה חיצוני ופנימי עברה בדיקה בקומפיוטסט ובדיקת סוללה בטויוטה, ק"מ גבוה 180,000 ק"מ קניתי ב 43,500 ש"ח.

 

מצאתי רכב עם 100,000 ק"מ, מצב מעולה שהסכים ב 57,000 ש"ח.

נמצאו רכבים במצב פחות טוב משלי, עם כ 140,000 ק"מ שהוצעו ב 53000-55000 ש"ח.

 

לשאלתך, ק"מ נמוך עד 60 הייתי מסכים בגג 60,000 ש"ח. וגם זה בתנאי שהרכב שמור כמו חדש, חשוב לציין שאתה לא קונה ק"מ נמוך, אלא רכב במצב נהדר בגלל שהק"מ נמוך, ההבדל עצום.

אגב, אם הייתי מגיע לאזור ה 70,000 ש"ח הייתי מותח ל 80 ורוכש פריוס דור 3.

 

 

נ.ב שוב מודה ל ISECO מעלי, שייעץ לי בסבלנות על תהליך קניית פריוס.

עריכה אחרונה על ידי spring

נוסע בפריוס 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשאלתך, עדיף פריוס מכמה סיבות,

הסיבה העיקרית: הפריוס נמכרת בכמויות גדולות ולכן יש שוק חלפים לרכב הזה. הסיוויק ההיברידית היא נדירה יחסית ולכן כשתצטרך בעתיד חלק תוכל לרכוש רק חדש מהיבואן.

סיבה נוספת: הפריוס מסוגלת ליסוע רק על חשמל בלבד ולכן השימוש שהרכב עושה בסוללה הרבה יותר מפותח משיטת ההיבריד המסייעת של הונדה.

סיבה נוספת: מפרסומים בעולם הפריוס מגלה אמינות מאוד גבוהה.

הפוך גוטה, הפוך.

במקרה של תקלה הונדה יכולה לנוע רק על דלק. פריוס לא.

להונדה מערכת היברידית פשוטה וזולה לאחזקה. לפריוס יש גיר נוסף ומערכת משוכללת וסובכת לטיפול.

בבין עירוני להונדה יתרון כי מנוע עזר עובד כל הזמן, בזמן שמנוע חשמלי של פריוס עובד בעיקר במהירויות נמוכות.

יחד עם זאת, אני אישית גם הייתי קונה פריוס כי פשוט הרבה יותר קל למצוא אחת טובה.

סיבה נוספת - היא תוכננה כהיברידית ולא הוסבה ויש לזה משמעות מבחינת בגאז' ושאר מכלולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...