Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוצאת רישיון למשאית c1


Tamir FR
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן , במסגרת לימודי קצין בטיחות בתעבורה אני מחוייב להוציא רישיון למשאית מסוג c1

 

כיום יש לי רישיון לרכב פרטי כ9 שנים.

 

מה התהליך שעלי לעבור ? החל מהטופס הירוק והלאה.

תאוריה ? כמה שיעורים ? כמה זה עולה ? בדיקות רפואיות ?

אשמח להמלצה על מורה לנהיגה על סמך נסיון בלבד באיזור ראשל״צ

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוצאתי רישיון כזה לפני שנה וחצי בערך. לפי מה שאני זוכר -

 

אתה צריך להוציא טופס ירוק, לאחר מכן בדיקת ראיה אצל אופטמטריסט ובדיקה רפואית קצרה אצל רופא משפחה.

 

תיאוריה מחדש - לרכב משא. קצת שונה מרכב פרטי רגיל אבל לא מאוד משמעותי. אני למדתי את בנק השאלות שבאתר משרד התחבורה ועברתי מכה ראשונה.

 

צריך מינימום של 30 שיעורים כמדומני, אבל שיעור קצר יחסית, משהו כמו 30 דקות. אני שילמתי בערך 3000 או 3500₪ לכל השיעורים כולל טסט פנימי, עוד כמה מאות שקלים לטסט עצמו.

כל הסיפור לקח לי בערך שלושה חודשים אבל קצת מרחתי את השיעורים עצמם. אפשר לסגור את זה גם בשבועיים.

עברתי ״מכה ראשונה״, אצל הטסטר שנחשב הכי קשוח בבאר שבע. דווקא בחור חביב, מסתבר שהוא גולש קבוע בפורום ;)

 

אני ממליץ בחום על המורה שלימד אותי, אבל הוא מלמד בבאר שבע ולא בראשון :)

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד רפרנס למחיר - 2500 ש"ח בקבלנות כולל טסט פנימי לפני שנה. למדתי בצפון.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

לפני כשנתיים היה לי נסיון דומה למה שתיאר צביקה פיק, רק שהתחלתי באזור נתניה ונאלצתי לעבור שלושה מורים עד שמצאתי אחד שלא היה דביל גמור. התחום פרוץ מאד וקשה לדעת על מי תיפול גם כשמסתמכים על המלצות (בדומה להמלצות רבות על בעלי עסקים כאן בפורום - לאנשים שונים יש סטנדרטים שונים). כשלוקחים בחשבון את אוכלוסיית היעד לרשיונות המשא, לא קשה להבין למה לעתים קרובות המשאיות שחוטות והמורים תת-רמה.

 

באופן מפתיע, הישועה במקרה שלי הגיעה כשהחלפתי מסלול לקבלנות ועברתי ללמוד בביה"ס איציק אברהם בכפר-סבא. שם מצאתי מורה נורמלי ואינטליגנטי מהדור הישן, עם משאית במצב טוב ולא גרוטאה מתפרקת, שידע לענות על כל השאלות. זה עלה משהו כמו 3000 ש"ח באותה תקופה ואת התיאוריה והטסט עברתי בפעם ראשונה.

 

ההמלצה הכי טובה שאני יכול לתת בתחום הזה היא לא להתחייב לסכומים גדולים על ההתחלה אלא לעשות שניים-שלושה שיעורים עם המורה ולראות איך אתה מסתדר איתו. רצוי לשים לב גם למצב התחזוקה של המשאית, מנסיוני זה בד"כ אינדיקטור טוב לרצינות שלו.

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי Derish
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המורה שלי היה מוציא ברמזורים ספריי חלונות כחול עם סמרטוט ומברשות ומנקה את הקבינה. איך עושים סמיילי מטורלל באייפון?

בכל מקרה לפי המדד של דריש זה אומר הרבה...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

נשמע כמו ברנש רציני. לעומת זאת... המורה הכי מומלץ בנתניה (ממנו התחלתי) לא ידע להראות לי איפה בודקים שמן במשאית. לטענתו בעשר שנות בעלות מעולם לא היה צורך להוסיף שמן, יש נורה בקבינה למקרה שהצורך יעלה, ובמוסך גם ככה בודקים את זה בכל טיפול.

 

זה היה אחד המקרים הבודדים בחיי בהם נותרתי ללא מילים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...