Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן אני יודע משעמם לי....smiley2.gif, אבל בכל זאת...

 

 

 

לוקחים מטף כיבוי אש רגיל (ברך כלל הוא בא בצבע אדום),

 

norm_C2A73D2ABD194DC6A9FEC794985A649C.JPG

 

 

 

מורידים לו את הפלסטיק השחוק שלמטה,

 

norm_59536779DD024493A8D00BCA95F76FAD.JPG

 

 

 

מורידים לו גם את ידית הלחיצה,

 

norm_8CF2FA0F96B74363808242F5ABF95C07.JPG

 

 

 

מרוקנים אותו מהאבקה, מפרידים את שני הלחקים,

 

norm_9AC6D93E2CF1420D94B2497632046BFC.JPG

 

 

 

לוקחים את החלק הקטן (הראש), קונים ספרי ניקל, מכסים את ההברגות והגומיות במסקינטיפ

 

norm_24AF51D78CA845948547180E532EF60E.JPG

 

 

 

צובעים,

 

norm_A45F7951C6E4447BA64C8DEB57C82519.JPG

 

 

 

norm_5CE9B59FF3B744119C479F3EC393A477.JPG

 

 

 

מורידם את המסקינטיפ,

 

norm_2FB9259C78824267B241E2434AC06753.JPG

 

 

 

נעבור לחלק של הבלון, לוקחים נייר זכוכית גס בהתחלה,

 

norm_C8A052BD5D8848638C36101FAA4E4E21.JPG

 

 

 

ומשייפים (בסוף עם נייר זכוכית דק),

 

norm_B7F6CEE15F134323BD2444832F750C9E.JPG

 

 

 

מנקים ושוטפים,

 

norm_6CD9FFD5C9394B958C04F3A478BBA00E.JPG

 

 

 

לאחר הייבוש מכינים אותו לצביעה, צובעים בצבע ספריי כחול מבריק,

 

norm_F2CE49C6C9E540DD8AC81FDB6F657986.JPG

 

 

 

מביאים מתקן לתפיסה,

 

norm_7F79033B8A23484587F461FAEF38FD28.JPG

 

 

 

מוסיפים שעון באר מאולתר,

 

norm_0FD980F775234EDA866CD197FA6ADB58.JPG

 

 

 

norm_1746EE7B36334A8989BB7CAA2FD8873E.JPG

 

 

 

norm_1CE2BDDFE3894E97978435C476BD598A.JPG

 

 

 

מביאים צינור נחושת (ניתן למצוא כאלה בחנות לאביזרי אמבט), משחיזים את קצהו של הצינור כך שיתאים להיכנס לפיית הבלון,

 

norm_0ED9AAF473CB40E3822BC8D700BD3C9F.JPG

 

 

 

norm_62E5A398CDF24776A23447571CB7A766.JPG

 

 

 

מדביקים את צינור הנחושת בפוקסי, נותנים לזה להתייבש ולפניכם התוצאה,

 

norm_28B5B0A027694555B36AAD67DE04C1FC.JPG

 

 

 

norm_5AF62EE7702041E28DE12D3713FF4291.JPG

 

 

 

norm_916583369037438F90CF3D90B020D289.JPG

 

 

 

norm_E72CC66059764BF7B3069FC57928A7EE.JPG

 

 

 

כמובן שעד עכשיו אני מחפש את המדבקה של הNOS או של NX אבל עדיין לא מצאתי, ניסתי למצוא פיתרון אחר בכך שאני ידפיס על מדבקת נייר במדספת וא זידביק אך גם זה לשווא...

 

 

 

תגובות שלכם...

Power Is Nothing Without Control

פורסם

תותח, אתה פשוט תותח.:)))))

את המדבקה של הנוס תמיד תוכל למצא באתרים של חו"ל,יש מלא שמוכרים ועושים גם משלוחים לישראל-יעלה לך גרושים,אולי תחפש באיביי תחת ערך NOS.

אגב, מאיפה "השאלת" את המטף?

פורסם

קנה פאזלים, תעשה תשבצים, תקרא ספרים, תכין שיעורי בית ( :-P )...

 

מה אתה צובע מטפים ועובד עליהם שעות ? בשביל שלא יכניסו אותך לקניון ? בשביל שיגידו איזה יופי לעשרים ושתיים מהיר בשבילי יש נוס במחסן ?

 

 

חוץ מזה אתה מאוד כישרוני וסחטיין על היוזמה.

 

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

מדבקות הנוס שמוכרים להשים על רכבים בכל חנות רכב לא מספיק טובה כדי להדביק על המטף?

 

(מדבקה כמו אלה של הנו פייר וכל החרטא המצועצע הזה).

 

חפש באופיס דיפו וחנויות רכב למיניהן.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אני לא מקנא בך ששוטרים יפתחו את הבגא'ז....:-)

 

 

אגב מישהו אמר שנוס אמיתי עולה פחות ממטף, איפה קונים וכמה זה עולה?

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

רק_יפני, את המטפה השגתי דרך דוד שעוסק בתחום גלאי עשן

 

mcyossi, תאמין לי שחיפשתי ואין!!!

 

Fitch , עוד לא נתקלתי במישהו שמוכר בפחות מחינם...

 

ולשאר תודה על המחמאות...:)

Power Is Nothing Without Control

פורסם

שאלה טובה, עובדה שפותחים בבדיקות שיגרתיות או מחסומים, לי קרה כמה פעמים לסתם בדיקות או שוטרים שרצו לראות מה יש לי מתחת למכסה מנוע, למרות שהזכרתי להם שזו רק דיהוו רייסר :-)

 

אני לא מקנא בך ששוטרים יפתחו את הבגא'ז....:smile: איזה שוטר יפתח לו את הבגאג?ולמה בכלל?

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

×
×
  • תוכן חדש...