Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול החלטתי בערב לבדוק את עניין החימום ברכב לקראת החורף המתקרב, העברתי את הבורר לחום והאוויר שיצא ממש טיפה התחמם וזהו. העניין המצחיק הוא שהמזגן מקפיא אבל לא מחמם O.ם, מה יכולה להיות הבעיה ? האם מדובר ב2 מערכות נפרדות ? מה יכולה להיות העלות של זה?

רק לציין הרכב שלי הוא פולו קלאסיק 2001 ידני בנזין.

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

פורסם

אם הספוג במערכת התפורר גם כשאתה מעביר לחימום הכמות אוויר שעוברת דרך ברדיאטור חימום היא מאוד קטנה חוץ מזה לבדוק שהרדיאטור מחובר ולא עקפו אותו

פורסם
אם הספוג במערכת התפורר גם כשאתה מעביר לחימום הכמות אוויר שעוברת דרך ברדיאטור חימום היא מאוד קטנה חוץ מזה לבדוק שהרדיאטור מחובר ולא עקפו אותו

אם המחליף חום הפנימי היה מנותק אז לא היה יוצא בכלל אוויר חם מכיוון שאין זרימת נוזל.

איזה כייף לי :)

פורסם
אתמול החלטתי בערב לבדוק את עניין החימום ברכב לקראת החורף המתקרב, העברתי את הבורר לחום והאוויר שיצא ממש טיפה התחמם וזהו. העניין המצחיק הוא שהמזגן מקפיא אבל לא מחמם O.ם, מה יכולה להיות הבעיה ? האם מדובר ב2 מערכות נפרדות ? מה יכולה להיות העלות של זה?

רק לציין הרכב שלי הוא פולו קלאסיק 2001 ידני בנזין.

סיפור שעלול להסתכם בעלות של 2000 שקלים ויותר.

 

ברכב יחסית מאוד יישן המחליף חום כנראה כבר סתום ועשה את שלו לכן יש להחליפו ועל הדרך להחליף גם את הספוגים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...