Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאמרת "אופנועים" ו"מלחמת העולם השנייה", אז תמיד עולה לי האסוציאציה של ה-BMW מסדרת ה-R-ים, 12, או ה-75 עם סירת הצד.

הגרמנים עשו שימוש מאסיבי ביותר באופנועים, אולי יותר מכ"א מהמדינות הלוחמות במלחמה זו.

וה -NSU הזחלילי הזה (kettenkrad) - זה בכלל אופנוע או ... ?

NSU.jpeg

alfa 156 2.5.

פורסם
תמונות של חיילים מתים לא עושה תחושה נעימה ולא משנה מאיזה צד הם.

 

מבחינה הומאנית זה נכון והיה יותר טוב ללא כל המלחמות הנוראות אבל אם אתה בתוך מלחמה וזה האוייב שלך ההשקפה משתנה. תלוי מאיזה צד המתבונן.

אבא שלי היה במלחמת העולם בקרב סטלינגרד שבו נבלם הצבא הגרמני והצבא ההונגרי יד ימינו על ידי הרוסים ,קרב שהיווה את נקודת המפנה במלחמת העולם השנייה.קור של מינוס 43 מעלות צלזיוס כל הרחובות היו מצופים חיילים גרמנים מתים ואני בטוח שלא בכו עליהם .

במקרה הזה אלו כנראה חיילים אנגליים לפי אופנוע ה- B S A שהיה אצלי נושא התמונה .

בברכה אריק

פורסם

יופי של תמונות.

למי שמעוניין להרחיב ידיעותיו בנושא אופנועים צבאיים (לא רק ממלה"ע II, בכלל), קיים ספר מקיף בשם

The Illustrated History of Military Motorcycles

מאת David Ansell, שנת הוצאה 1996.

פורסם
יופי של תמונות.

למי שמעוניין להרחיב ידיעותיו בנושא אופנועים צבאיים (לא רק ממלה"ע II, בכלל), קיים ספר מקיף בשם

The Illustrated History of Military Motorcycles

מאת David Ansell, שנת הוצאה 1996.

 

 

יש לי את הספר.

תמונות היסטוריות יפות.לא ידעתי שהיה סאנבים V טווין 1941.

×
×
  • תוכן חדש...