Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שבזמנו דובר על כך שכשמביאים רכב עם חיישני חניה מקוריים משלמים מס גם על התוספת כמו על כל הרכב וזה מייקר את מחיר התוספת (ולכן את מחיר הרכב) לעומת חיישנים סיניים ב 200 ש"ח. אבל בזמן האחרון אני רואה גם רכבים מפוארים ומאובזרים מאוד שנמכרים עם החצ'קונים הלא מקוריים והדי מכוערים במקרה הרע, או עם חיישנים "תואמי מקור" (ודי יקרים בעצמם) במקרה הטוב, ואני שואל את עצמי הם ברכב שמצוייד בגג נפתח, מושבי עור, חשמל לפה, חשמל לשם (ועוד קישקושים אינסופיים) הוספת חיישני חניה מקוריים באמת תייקר את הרכב בכל כך הרבה? הרי היום באירופה אפילו רכבי השכרה, החל מקטגוריות נמוכות מאוד, כבר מגיעים עם חיישנים מובנים מקוריים.

 

יש משהו שאני מפספס?

פורסם

אתה לא מפספס.

התוספות המקוריות מאוד יקרות. גם בגלל מיסוי וגם בגלל שהן מקוריות ומתומחרות גבוה אצל היצרנים.

לדוגמא אצלי ב159 יש חיישנים מקוריים בהזמנה מיוחדת וזה עלה לא פחות מ5000 ש"ח נוספים.

מצד שני הן כמובן הרבה יותר איכותיים מהזבל הסיני, החוויים אינטגרלים בלוח השעונים. יש כפתור כיבוי והדלקה, הם ממשיכים לעבוד זמן מה אחרי שמוציאים מרוורס והחווי שלהם אמין יותר.

לרוב הלקוחות זה לא משנה ומי שזה כן משנה לו משלם.

פורסם

חיישני חניה ברכבים כאלו הם עסק מאוד יקר - בד״כ כי החיישנים מחוברים לתצוגה במחשב הרכב, ולא סתם תצוגת מסך וצפצוף מעיק.

 

בזמנו בררתי אצל אודי לגבי חיישנים מקוריים - 6000ש״ח תוספת.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

יש לי חיישנים רגילים שהותקנו ע"י היבואן.

נכון שהחיווי לא מובנה במסך המולטימדיה ברכב (גם כי אין כזה) אבל בתכלס אני לא יכול להזכר באף פעם שחשתי שהם לא מדוייקים או לא מספקים את הסחורה.

בהנחה שחיישנים כאלו עולים 200-300 ש"ח אני לא הייתי שוקל אפילו חיישנים באלף ש"ח, שלא נדבר על הסכומים שצויינו כאן קודם. אפילו אם היקרים יותר באמת טובים יותר.

אני חושב שאני מייצג את רובם של הנהגים וזה כנראה עונה על השאלה למה אין כמעט חיישנים מקוריים.

פורסם

בI30 שנת 2013 שלנו התקינו חיישנים לא מקוריים, החיישנים מזייפים תמיד הם קולטים גם את הסביבה מצידי הרכב, מספיק שהחנת ליד קיר לדוגמא הם מצפצפים.

בתכלס לא נותן לי שום דבר חוץ מאם אני חוזר רוורס בשטח פתוח הם מצפצפים כשמישהו עובר מאחורה, אבל על זה אני מסתכל תמיד כשאני עושה רוורס אני לא צריך חיישנים לזה.

 

*לדעתי זה לא החיישנים שדפוקים, זה ההתקנה שלהם בארץ, התקינו אותם בחלקים הכי מקומרים של הפגוש לכיוון ימינה ושמאלה.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

לדוגמא אצלי ב159 יש חיישנים מקוריים בהזמנה מיוחדת וזה עלה לא פחות מ5000 ש"ח נוספים.

בזמנו בררתי אצל אודי לגבי חיישנים מקוריים - 6000ש״ח תוספת.

אני מתאר לעצמי שברור לכם שזה לא המחיר היקר של החיישנים אלא מחיר "אני לא רוצה להביא לך אותם ואם אתה מתעקש, תכין את הוזלין".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חיישני חניה ברכבים כאלו הם עסק מאוד יקר - בד״כ כי החיישנים מחוברים לתצוגה במחשב הרכב, ולא סתם תצוגת מסך וצפצוף מעיק.

 

בזמנו בררתי אצל אודי לגבי חיישנים מקוריים - 6000ש״ח תוספת.

 

חיישני קוברה הם חיישני oem לvag והם עולים הרבה פחות ונראים מצויין.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
בזמנו בררתי אצל אודי לגבי חיישנים מקוריים - 6000ש״ח תוספת.

 

כמו שאמרו מעלי זה נשמע לי יותר מחיר של הזמנה מיוחדת מאשר מחיר של חיישנים.

 

איכשהו קשה לי להאמין שהחיישנים כל כך יקרים, משתי סיבות:

  1. באירופה הם מגיעים מובנים אפילו ברכבי השכרה מהקטגוריות הנמוכות - קשה לי להאמין שחברות השכרה היו בוחרות אופציות כל כך יקרות.
  2. בארץ ראיתי חיישנים סיניים גם על רכבי יוקרה (מרצדס, בימריות) שהיו עם פרט גבוה - עור, גג נפתח, וכו' - ואיכשהו אני מתקשה להאמין שחיישנים מקוריים יותר יקרים מהתוספות האלו.

פורסם

החיישנים לא יותר יקרים מהתוספות האלו, אבל היי אתה נותן ליבואן אופציה לקחת ממך עוד כמות גדולה של כסף בתמורה שתוכל להגיד שיש לך חיישנים מקוריים.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

זה גם קשור לסטנדרט הנמוך של איבזור הרכבים בארץ.

 

כמעט כל רכב שנמכר בהונג קונג (ואני משער שבעוד לא מעט מדינות) מגיע בסטנדרט עם חיישני חניה מקוריים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
בI30 שנת 2013 שלנו התקינו חיישנים לא מקוריים, החיישנים מזייפים תמיד הם קולטים גם את הסביבה מצידי הרכב, מספיק שהחנת ליד קיר לדוגמא הם מצפצפים.

בתכלס לא נותן לי שום דבר חוץ מאם אני חוזר רוורס בשטח פתוח הם מצפצפים כשמישהו עובר מאחורה, אבל על זה אני מסתכל תמיד כשאני עושה רוורס אני לא צריך חיישנים לזה.

 

בדיוק כמו ב-i35, מעצבן רצח

 

הציעו לי להתקין בקליאו, העדפתי מסיבות יופי ולא רציתי שיתעסקו לי באוטו

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

כשהזמנתי את הייטי, הציעו לי חיישנים מקוריים (שטוחים, לא בולטים כמו הסיניים) עם תצוגה גרפית על הצג של מערכת הסאונד תמורת 1500 ש״ח. כמובן שרכשתי!

 

(למען הסר ספק, מדובר בצ׳מפיון ולא יבואן מקביל...)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

מעניין איך בקיה מצליחים למכור את הריו העממית עם חיישני חניה מקוריים, פנסים עוקבי פניה, מראות מתקפלות, DRL, חיישני גשם ותאורה אוטומטית וגג מקורי במחיר בן חמש ספרות

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

פורסם
חיישני קוברה הם חיישני oem לvag והם עולים הרבה פחות ונראים מצויין.

 

לא מדובר ״רק בחיישנים״ אלא גם שילוב שלהם בתצוגת מחשב הרכב. משהו כזה:

 

 

זה עדיין לא הופך אותם להוצאה משתלמת, כמובן.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
מעניין איך בקיה מצליחים למכור את הריו העממית עם חיישני חניה מקוריים, פנסים עוקבי פניה, מראות מתקפלות, DRL, חיישני גשם ותאורה אוטומטית וגג מקורי במחיר בן חמש ספרות

 

106,500 ש"ח

 

ממש לא 5 ספרתי.

 

והחיישני חנייה גם כן לא מקוריים עד כמה שידוע לי. בLX הם בטוח לא מקוריים, ולא ראיתי שהם נראים שונה בדגמי הEX.

×
×
  • תוכן חדש...