Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאנשי שברולט - פירסומת לסוואנה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מבין מה הבעיה.

 

 

תגיד בפירסומת: "אני נוסע 30 שנה על וואן של שברולט", אין בעיה.

 

 

 

אבל לאמור "אני נוסע 30 שנה על סוואנה" זה בדיוק כמו לאמור "אני נוסע 30 שנה על רנו מגאן".

 

לפני 30 שנה לא הייתה מגאן, הייתה רנו 18...נכון, העיוד של הרכב לא השתנה.

 

אבל בכל זאת זה נשמע לא רציני.

 

 

פורסם

אני חייב לציין שלנהוג על הרכב הזה (סוואנה), זה לא דומה לשום דבר אחר.

אני מאוד נהנה מימנו גם כרכב שני בבית, גם כרכב לטיולים ובטח כרכב עבודה.

 

רכב כבד, איטי, מגושם, מתנדנד, משייט, לא אוחז, מרכז כובד גבוהה, שתיין ועוד ועוד, בקיצור, משאית קטנה.

 

חוץ מפונקציונאליות כרכב עבודה (וגם אז, יש טובים יותר), ממה בדיוק יש להנות?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני דווקא כן מסכים עם בוקי.

זו פרסומת סתמית, לא מדייקת בעובדות וגם לא מוצלחת (אם בעל העסק "הגיע" רק לסוואנה אחרי 30 שנות עבודה).

קוראים לזה "לצאת ידי חובה".

alfa 156 2.5.

פורסם

בשפה פחות מכובסת קוראים לזה פרסומאי מהתחת!:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
רכב כבד, איטי, מגושם, מתנדנד, משייט, לא אוחז, מרכז כובד גבוהה, שתיין ועוד ועוד, בקיצור, משאית קטנה.

 

חוץ מפונקציונאליות כרכב עבודה (וגם אז, יש טובים יותר), ממה בדיוק יש להנות?

 

יופי, התגובה שלך לא שונה מהתגובה של אישתי שהיא ראתה למבורגיני בבולגריה : "נמוך מידי, אין מקום לעגלה ולא נוח שתי דלתות".

 

מה אתה מצפה ממשאית קטנה? 4 שניות 0 ל-100, משטח הטענה בגובה 30 ס"מ כדי להוריד את מרכז הגובה.

זה רכב עבודה ואם מבינים את זה אז אפשר להנות מימנו.

נהגתי על כלים הנדסיים גדולים וכבדים בהרבה וגם זו היתה לי חוויה.

 

הכל יחסי

פורסם

על סעיף ההנאה ממנו כרכב עבודה אין בנינו מחלוקת.

 

אני לא מחפש להתווכח על שטויות, אבל שים לב, אמרת בפרוש שבנוסף לאספקט העבודה, אתה נהנה ממנו גם כרכב שני במשפחה וזה היה קצת מוזר.

 

תהנה...:-P

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא שמעתי ולא מכיר את הפרסומות הזאת.

לי מיד עולה בראש המחשבה שאם לקח לו 30 שנה להגיע לסוואנה חדשה אז כנראה שהעסק שלו לא כזה מצליח...

 

:roll:

 

בדיוק מה שבאתי לכתוב D:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
ראיתי גם את הפרסומת.

שמים שם תמונות של ואנדורה כאשר אנשים אומרים שהם שנים עם הרכב.

 

מדביקים תמונה של אותו בנאדם באותו גיל +- על סתם תמונה של ונדורה, כנראה מגוגל.

פורסם
על סעיף ההנאה ממנו כרכב עבודה אין בנינו מחלוקת.

 

אני לא מחפש להתווכח על שטויות, אבל שים לב, אמרת בפרוש שבנוסף לאספקט העבודה, אתה נהנה ממנו גם כרכב שני במשפחה וזה היה קצת מוזר.

 

תהנה...:-P

 

לא מזמן מכרתי את הפראדו מהסיבה שהו היה שתי דלתות וכבר היה לי לא פשוט עם שתי הבנות.

והתחלתי לחפש לנד קרוזר ארוך.

במקביל לזה חיפשתי גם סוואנה בגלל שהתחלתי איזה פרוייקט של בניה והיה חשוב לי רכב עבודה גדול בעל כושר העמסה וסגור.

יצא ומצאתי סוואנה שהיתה רכב הסעות (אשכול), 12 מקומות (ספסלים בפירוק מהיר), מזגן מפוצל וכו׳, כל זה הגיעה כך מהחברה, לא התקנה מקומית.

מהר מאוד הבנתי שמעבר לעבודה, הוא בהחלט מצליח לשמש אותי גם כרכב שני שבכייף אני יכול לקחת את הבנות לגן בדרך, ועוד סידורים נוספים באזור.

והחלטתי שאני בנתיים מקפיא את הרכישה של הלנד קרוזר (יש לנו במשפחה עוד רכב שטח שמשרת אותי בטיולי שטח בשבתות).

כי אין טעם להחזיק רכב נוסף, מעבר לרכב המשפחתי ולסוואנה.

 

זאת היתה הכוונה שלי של שימוש כרכב שני, זה בטח לא אמור שבפורום ״יעוץ ברכישת רכב״ אני אמליץ על סוואנה כרכב שני.

 

מעבר לזה בגלל שניתן לנסוע 8 נוסעים ועדיין נשאר המון מקום, הרכב משמש גם לטיולים, בעיקר קמפיניג גם עבור המשפחה המורחבת.

 

 

אני בטוח שיש טובים מימנו, אני רכשתי אותו כי הוא עונה על הצרכים שלי, והוא מאוד זול.

כל מחיר שאקבל עליו בסיום הפרוייקט היה בונוס, אם לא נחליט להשאיר אותו סתם לטיולים מידי פעם.

פורסם
רכב כבד, איטי, מגושם, מתנדנד, משייט, לא אוחז, מרכז כובד גבוהה, שתיין ועוד ועוד, בקיצור, משאית קטנה.

 

חוץ מפונקציונאליות כרכב עבודה (וגם אז, יש טובים יותר), ממה בדיוק יש להנות?

 

חייב לצאת להגנת הסוואנה.. יצא לי לעבוד על הוונדורות שלגביהן התיאור שנתן בגירה היה יותר מדוייק. זכור לי במיוחד ההגה שהיה מוגבר מידי ואכן הרכב לא

היה יציב במיוחד על הכביש. בולמי הזעזועים לא החזיקו הרבה והדבר גם הוא לא תרם להתנהגות הרכב על הכביש.

מאז יצא לי לעבוד על סוואנות בנזין ודיזל. חייב להודות שמדובר ברכב עבודה מעולה שנותן תחושת ביטחון מצויינת. רכב שלי אישית כיף לנהוג בו. הרכב מאוד (!!) יציב על הכביש. אני נוסע בו במעמס מקסימלי ולדעתי אפילו צריכת הדלק שלו טובה (5 קמ"ל בתנאים קשים עם הרבה נסיעות עירוניות)

לגבי מה שבוקי העלה, מסכים מבחינת הרעיון שלך לגבי הטעיה בעובדות אולם אני רואה קו ברור של אבולוציה בין הוואנדורה לסוואנה.

פורסם

צודק!

חוויה תת קרקעית!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אין כמו ואנדורה/סוואנה- אלפי אינסטלטורים לא טועים.

 

אכן כן אינסטלטורים מזדקנים שעלית מחירי הדלק לא משפיעה עליהם - תמלא ב100 שקל.:lol:

פורסם

לא מעט מדגמי הבנזין הרכיבו גפ"מ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...