Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת אופניים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לרכב כל יום שעה וחצי זה לא ריאלי, בטח ובטח עבור רוכב חדש שלא מתכוון לקחת את העסק כמקצוע תחרותי. אבל אני מבין את ההתלהבות שלך, רק קח את זה באיזי. אם מראש תעמיס על עצמך ברכיבה זה ייהפך מפאן למטלה קשה ולא נעימה. למשל אני ברוב טעותי לקחתי חבר שרציתי להכניס לעניינים פעם ראשונה לסינגל השחור בפארק קנדה שהוא בכלל לא נורא (אבל כיף נורא:-)), עד היום הוא לא מפסיק לקלל אותי ולא רוצה להכנס לקטע הזה. הפסד שלו..

 

תכל'ס, חבל שלא הקשבת לעצת כולם וזו גם עצתי והלכת על משומש. אפשר לקבל אופניים אמיתיים ורציניים בחצי או שליש ממחירם כחדש, לפעמים אופניים שנרכבו מעט מאד ונמכרים כי הבעלים חשב שירכוב שעה וחצי כל יום והתבדה, או תקף אותו שידרוגיטיס מהר מדי. זה קורה הרבה. כמובן יש לבדוק אותם, להתייעץ עם מכנאופן או מישהו שמבין. אני למשל רכשתי בפחות מ7K אופניים משומשות שעולות כחדשות 18K.

 

אגב, אם כבר.. בליל ט"ו באב שבוע שעבר היה סופר מון. יצאתי לרכיבה לילית במדבר. נחל פרצים - מערת הקמח - הר סדום ועוד כמה סיבובים. ארבע וחצי שעות לאור ירח - חוויה מטורפת ומיוחדת במינה. מומלץ ביותר!

 

בכל אופן תתחדש ותיהנה. לשבילי בטחון ולהתחלה זה סבבה של אופניים. יש לי חבר שעם אופני מדבקה של 1000 שקל עושה בכיף סינגלים. רק שחלק מהדרופים הוא יורד ברגל כדי לא לחזור ברגל 10 ק"מ לאוטו עם שלדה שבורה ביד..

עריכה אחרונה על ידי shorlakk
פורסם
שלדה עקומה עוד לא יצא לי לראות. בדר"כ הם נשברות לגמרי. תוכל לפרט?

 

רק עכשיו ראיתי...

המשולש האחורי לא בדיוק מאוזן עם שאר השלדה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אהלן כולם

 

כמו שתמיד קורה - כשמגיעים לחנות קורה שמשתנה הדעה. הדיאמונד בק הללו הן מוצר סיני. יש את האמריקאי רבל הוא לא איכותי כמו הספיישלייזד שקניתי.

 

אתה יודע מה הבעיה עם מי שלא מבין ובא לשאול?!

מהר מאוד הוא כבר עונה...

 

אין כזה דבר "מוצר סיני"

כל האופניים מיוצרות בסין (או בטאיוון), מהזבל של הזבל ועד העלית (להוציא כמה יצרני בוטיק זעירים).

 

אבל אני דווקא חושב שעדיף לקנות חדש בתקציב הנ"ל, כי מספיק שצריך להחליף צמיגים/שרשרת/כבלים והופס... כמה מאות הלכו ואיתם רב החיסכון.

אם מוצאים מציאה מחנות, נו... אפשר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...