Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חצי שנה עם סובארו XV 2.0 פרימיום


In Flames
שימו לב! השרשור הזה בן 3048 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

:) קראת לי סיוויק. בניגוד אליך האוטו שלי זה לא חלק ממני. אני יכול לנהוג באוטו מפואר או באוטו הכי זול - אני נשאר אותו הדבר.

תקרא שוב את הדיברה מס׳ 2 בבקשה.

לגבי ההפרשה. בדקתי שוב. זה באמת לא 3 כפתורים מה שכתבתי, אלא רק 2:

צריך לסובב את הידית השמאלית עד הסוף ימינה (אז אוטומטית האוויר נכנס מבחוץ. לכן זה לא 3 כפתורים) וגם להדליק מזגן או מאברר על״י הכפתור האמצעי.

אשמח לקבל טיפ אם אפשר להדליק הפשרה על״י פעולה אחת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האמת, אני מופתע לטובה מה Xv.

כבר שנתייים הוא מסתובב על הכביש ולא בדיוק הבנתי מה הקטע של הרכב.

לבת זוגתי , שהכרתי בחודשים האחרונים , יש כזה וכאמור אני מופתע מאוד לטובה בעיקר בזכות ההתנהגות הטובה דל הרכב.

יצא לי לקחת אותו לכמה "טיסות שבילים" בעמק והוא הג'יפון הטוב ביותר שיצא לי לנהוג עליו בתנאים האלה (באמתחתי נסיון ארוך על גראנד ויטארה 11' שהיה מצויין , אך גם על ראב 4, cx5 ועוד)

המתלים הקצת קשים עושים עבודת גיהוץ מדהימה , מרווח הגחון מספיק בדיוק לקוליסים בעומק סביר , ההיגוי מדויק יחסית לקטגוריה ובאופן כללי הרכב משתף פעולה בכניסה מהירה לסיבובים , מערכת ההנעה הכפולה משגרת את הרכב ביציאה מסיבובים כמו שלא נתקלתי בג'יפונים הקודמים שהיו לי , ועוד מדובר במנוע 1600. אהבתי!

לגבי רעשי הגיר: אחרי חודשיים עם ספייסטאר ומיקרה , בעלות תיבה רציפה , אפשר בהחלט להגיד שהתיבה בסובארו היא מהיותר שקטות שבנמצא.

 

לסיכום , למי שמחפש רכב שבילים מצויין , הוא מומלץ ביותר. מי שמחזיק כזה רכב ולא יורד איתו מהכביש , מפספס חלק גדול מהקסם של הרכב הזה , לדעתי.

אלון.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, אני מופתע לטובה מה Xv.

כבר שנתייים הוא מסתובב על הכביש ולא בדיוק הבנתי מה הקטע של הרכב.

לבת זוגתי , שהכרתי בחודשים האחרונים , יש כזה וכאמור אני מופתע מאוד לטובה בעיקר בזכות ההתנהגות הטובה דל הרכב.

יצא לי לקחת אותו לכמה "טיסות שבילים" בעמק והוא הג'יפון הטוב ביותר שיצא לי לנהוג עליו בתנאים האלה (באמתחתי נסיון ארוך על גראנד ויטארה 11' שהיה מצויין , אך גם על ראב 4, cx5 ועוד)

המתלים הקצת קשים עושים עבודת גיהוץ מדהימה , מרווח הגחון מספיק בדיוק לקוליסים בעומק סביר , ההיגוי מדויק יחסית לקטגוריה ובאופן כללי הרכב משתף פעולה בכניסה מהירה לסיבובים , מערכת ההנעה הכפולה משגרת את הרכב ביציאה מסיבובים כמו שלא נתקלתי בג'יפונים הקודמים שהיו לי , ועוד מדובר במנוע 1600. אהבתי!

לגבי רעשי הגיר: אחרי חודשיים עם ספייסטאר ומיקרה , בעלות תיבה רציפה , אפשר בהחלט להגיד שהתיבה בסובארו היא מהיותר שקטות שבנמצא.

 

לסיכום , למי שמחפש רכב שבילים מצויין , הוא מומלץ ביותר. מי שמחזיק כזה רכב ולא יורד איתו מהכביש , מפספס חלק גדול מהקסם של הרכב הזה , לדעתי.

אלון.

 

 

קבל חיזוק:mm_yeah:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה של הXV שלנו (של אבא שלי) זהו רכב נכה שנקנה בגלל נוחות הכניסה והיציאה ממנו. לצערי לצאת לשטח בלתי אפשרי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:) קראת לי סיוויק. בניגוד אליך האוטו שלי זה לא חלק ממני. אני יכול לנהוג באוטו מפואר או באוטו הכי זול - אני נשאר אותו הדבר.

תקרא שוב את הדיברה מס׳ 2 בבקשה.

לגבי ההפרשה. בדקתי שוב. זה באמת לא 3 כפתורים מה שכתבתי, אלא רק 2:

צריך לסובב את הידית השמאלית עד הסוף ימינה (אז אוטומטית האוויר נכנס מבחוץ. לכן זה לא 3 כפתורים) וגם להדליק מזגן או מאברר על״י הכפתור האמצעי.

אשמח לקבל טיפ אם אפשר להדליק הפשרה על״י פעולה אחת

 

קראתי ל- סיוויק 08, סיוויק. כנראה שצריך רק לקרוא, לאו דווקא דיברות :-)

[ואני לא מבין למה אתה חושב שסובארו הוא האלוהים שלי, למרות שהייתי שמח מאוד ל- STI; שלושת הרכבים האחרונים שלנו היו כל אחד מיצרן אחר]

 

לגבי הפשרת אדים: יש לחצן, במרכז הכפתור הימני, של הפשרה... יש אפילו שניים - אחד לקדימה ואחד לאחורה... הם די בולטים.

 

http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1TMgaIFXXXXcMXFXXq6xXFXXXW/3-pcs-lot-For-subaru-XV-13-15-Forester-Outback-font-b-car-b-font-font.jpg

יעבוד גם בלי הטבעות המוזהבות שניתן להזמין ב- EBAY, וכמובן שיתר הדש והכפתורים שונים אצלנו ברכב, אבל מרכז הכפתור זהה.

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה של הXV שלנו (של אבא שלי) זהו רכב נכה שנקנה בגלל נוחות הכניסה והיציאה ממנו. לצערי לצאת לשטח בלתי אפשרי

 

בהקשר זה, ראוי לציין שהדלתות שלו נפתחות לזווית רחבה יותר מאשר ברכבים אחרים, מה שמאוד מקל על העניין, לילדים ולמבוגרים כאחת :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחזק את סעיף פתיחת הדלתות הרחבה. מאוד עוזר.

 

בעיה ראשונה: אנחנו לא יודעים אם זאת תקלה או שמישהו דאג לתת מכה אבל המראה השמאלית לא נסגרת\נפתחת מהסגירה. כמו כן התחושה היא שהיא משוחררת ממש.

דבר נוסף, קיבלנו ריקול. היום אבקר את ההורים שלי ואפרט פה על מה הריקול

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עודד , מה תרצה לדעת לגבי ה1600?

צברתי על הרכב גבר כמה מאות ק"מ כולל טיול לצפון הרחוק, כמו שאמרתי עד כה- מופתע מאוד לטובה

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארצה לדעת כל מה שאתה יכול לספר על הרכב....ואשמח על כך.

סוחב?

ראה שטח?

נוחות?

בעיות?

יש לך את ה 1600 אוטומטי?

כל מה שבא לך לספר על הרכב.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי, אז התרשמותי מהרכב , 1600 הנעה כפולה , אחרי כמה מאות ק"מ:

בכניסה לרכב , אחרי שהתרגלתי בשנתיים האחרונות ל Cx5 , יש אכזבה קלה מבחינת האבזור והפינוקים, התחושה היא יותר "סובארואית" ברמת הפלסטיקים ואיכותם . צריך לציין שהרכב שעליו נהגתי בעל 70 אלף ק"מ , משמש כרכב ליווי לרוכבי אופניים ונסע בכל הארץ והוא שרד את המטראז' בכבוד. אין צקצוקים והכל במקום. חשוב לציין שהוא זול בהרבה מהמאזדה , ככה שמה שאתה משלם - זה מה אתה מקבל. סך הכל , רמה טובה. תנוחת הנהיגה (אני כמעט מור 90 ) נוחה מאוד, איפה שהוא בין ג'יפ לפרייבט , הישיבה לא גבוהה מדי אבל טתה בהחלט לא יושב "על הכביש" . נחמד.

בנסיעה , מורגש שהרכב מכויל טוב בין רכות לנו'שות . אסביר.

בתוך העיר הבמפרים מגוהצים היטב והרכב סופג בורות היטב ומאידך לא מרגיש קופצני מדי, עשו שם עבודה טובה עם המתלים וארחיב על זה בהמשך.

מבחינת ההנאה מנהיגה בכביש , שילוב ההגה -שלדה הוא מהיותר טובים שיצא לי לפגוש.

ההגה למעשה מרגיש כמו הגה הידראולי ישן וווב ולא כמו הגה חשמלי(לא בדרתי , די בטוח שהוא חשמלי) ויש לו משקל מצויין ותגובה טובה. טוב בהרבה מבמטזדה שהיתה לי , ואפילו יותר מהגראהד ויטארה שהיתה לי גם כן .

הרכב מגיב היטב בכניסה לסיבובים , ובעצם בנהיגה בו הוא מרגיש קטן בהרבה ממה שהוא , כי להכניס אותו לפניות, כשזה מתבטא בשינויי כיוון קצת יותר מהירים מבינים שזה רכב "מוגבה" קצת נוטה על הצד , באופן טבעי זהו לא רכב ספורט אבל בהחלט מהנה לנהג ומשרה בטחון רב.

מבחינת המנוע וגיר:

השילוב פה הוא בסך הכל טוב. אם יש אפשרות כזו (כלכלית) בוודאי שעדיף את ה2000 סמק, אבל כמה שניתן לחשוב של שילוב מנוע קטן עם תיבה רציפה על רכב גדול יהיה אסון, המחשבה הזאת מתבדה. התיבה זריזה יחסית ושקטה באופן מפתיע, ומצליחה לסחוט הרבה מהמנוע שגם הוא שקט כיאה לסובארו. בשורה התחתונה , האצות מהמקום קצת איטיות , בהאצות ביניים העסק משתפר ובשיוט של 100 עד 1400 הרכב מגיב היטב ובמיוחד שקט בצורה מפתיעה . ברכב עליו נהגתי קיים גגון לאופניים ורק משם הגיע רעש..

בשטח: נהגתי בו אך ורק בשבילים. לא חושב שיש צורך לאתגר רכב כזה ביותר מזה.

אתחיל מהסוף: הוא שם בכיס הקטן את המאזדה , הראב 4 שגם כן עבר אצלי ולמרבה ההפתעה גם את הגראנד ויטארה שמאוד אהבתי בשבילי העמק.

כל היתרונות בכביש באים לידי ביטוי בתחום הניהוג ובשבילים מורגש מערך המתלים שעובד פנטסטי , בורות לא מורגשים בעיקר במהירות גבוהה (120) , ביצירה מסיבובים מערכת ההנעה הכפולה "דוחפת" את הרכב החוצה מהסיבובים ובסך הכל כיף מאוד לנהיגה, כמו שאמרתי לפני מרווח הגחון מספיק בדיוק לדהירה בשבילים גם אם בין הקוליסים יש הפרעות.

חסרונות של הרכב , מבחינתי , באות אולי מכיוון האבזור (לא סגור על איך נקראת רמת הגימור , אבל הרכב 2014 1600 הנעה כפולה) אין מולטימדיה אלא מערכת מקורית ברמה סבירה + , אין בלוטו'ת שאלה דברים סטנדרטים היום...מצד שני המערכות בהתקנה מקורית שראיתי על אימפרזות ופורסטרים חדשים הן ממש על הפנים. אז לא יודע מה עדיף..

וכמו בכל סובארו , הייתי שמח לקפיצת מדרגה באיכות הפנים והפלסטיקים כמו שמאזדה ניסאן וטויוטה מציעות היום.

 

לסיכום:

רכב משפחתי מוגבה , נוח , נעים , מהנה לנהיגה בכביש ובעיקר בשטח . אם יש לכם כזה ואתם לא יוצאים לטייל אתם מפספסים את הקטע של הרכב. בהתאם לסגנון הייתי בודק אפשרויות מיגון מינימאליות.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף סוף.....כבר יומיים החזקת אותי במתח....

מבחינתי מה שכתבת בהחלט מעודד ותואם את רוב מה ששמעתי על הרכב.

תודה וכל הכבוד על הכתיבה.

אגב ליווי אופניים, האם אתה הייתה הנהג?

האם ידוע לך על איך נכנסות אופניים לחלל הפנימי של הרכב?

כמה זוגות נכנסות בלי לפרק לגורמים ?

היום יש לי מנשא גג של טולה, כמעט ללא שימוש היום, לא חושב להתקין אותו מחדש.

מסקרנות, על איזה קבוצה מדובר ?

 

אם יש לעוד משהו הגיד משהו על ה XV....?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכיף.

לשמחתי אני לא הייתי הנהג ...(;

האמת שלא נראה לי שניסו , כיוון שיש מנשא על הגג (הכי פרקטי) לא רואה טעם להכניס אופניים לפנים הרכב אבל רח בחשבון , לספייסטאר שהשכרתי הצלחתי להכניס 2 זוגות כך שלאקסוי לא תהיה בעיה להתמודד גם. בכל זאת , אין על הגגון. הקבוצה המדוברת היא Eco Team של החנות סיגמא במגידו.

לא נגעתי בנושא הדלק , ובכן בטיול שעשיתי לצפון (מטולה צפת וכו') כלומר כבישים עם הרבה עליות ארוכות וחזרה לעמק יזרעאל האוטו הראה 1:11 בנסיעה נורמטיבית לחלוטין כמובן שיש לקחת את צנשא האופניים כגורם משפיע לרעה על הצריכה.

לדעתי מדובר בעסקה טובה מאוד למי שרוצה רכב משפחתי לטיולים ואופניים (:

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי ל- סיוויק 08, סיוויק. כנראה שצריך רק לקרוא, לאו דווקא דיברות :-)

[ואני לא מבין למה אתה חושב שסובארו הוא האלוהים שלי, למרות שהייתי שמח מאוד ל- STI; שלושת הרכבים האחרונים שלנו היו כל אחד מיצרן אחר]

 

לגבי הפשרת אדים: יש לחצן, במרכז הכפתור הימני, של הפשרה... יש אפילו שניים - אחד לקדימה ואחד לאחורה... הם די בולטים.

 

http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1TMgaIFXXXXcMXFXXq6xXFXXXW/3-pcs-lot-For-subaru-XV-13-15-Forester-Outback-font-b-car-b-font-font.jpg

יעבוד גם בלי הטבעות המוזהבות שניתן להזמין ב- EBAY, וכמובן שיתר הדש והכפתורים שונים אצלנו ברכב, אבל מרכז הכפתור זהה.

 

 

הכפתורים באוטו שלי שונים. יש רק לחצן אחד להפרשה של שמשה אחורית. איזה דגם יש לך?

לי יש את הדגם הפחות מאופזר כאמור 2ל'

אעלה תמונה בהמשך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3048 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...