Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכירה /החלפה: קורקינט אקסטרים 1000W 36V.


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1000W 36V צבע לבן,אקסטרים, הוחלפו מייסבים בגלגלים,פריילוף חדש,כוללת תיק בכידון פנס קידמי ואחורי ,אור ברקס,צפצפה,מראה,מנעול ועוד תוספות. הקורקינט במצב מעולה ,נוסע 43 קמש,מצברים 12V 14AH .כיסא ג'ל נישלף.

ממש מהנה לנהיגה.מצב מכאני מעולה! נימכרת בעיקבות מעבר לאופניים חשמליים,הקורקינט לא גנובה יש קבלה.

מעוניין להחליף בעד אופניים חשמליות תקינות 36V.

 

 

איזור חדרה.

אסף :

 

0545

שמונה

שלוש,שלוש

שמונה,שמונה

אפס.

2014-07-03 21.19.41.jpg

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

הקפצה!

עדין אקטואלי

לשייט בדרכים במהירות של טוסטוס בעלות של פחות מחצי שקל למחזור טעינה שמספק כ18 קילומטרים[כתלות בתנאי הדרך,משקל הרוכב,מצב וגיל המצברים]אין ביטוח ואין טסט,ללא צורך בתווי חניה.מעולה לסידורים בעיר.

ניקנה לפני כשנתיים ב5000 שקלים ונימכר במחיר 2300 שקלים סופי ולא נתון למיקוח@

מצב מכאני מעולה,מנוע בריא ושמור בקר חזק ויציב,סוללות בנות 10 חודש[מספיקות כרגע לטווח של 5-6 ק"מ /25 דקות נסיעה למחזור טעינה ,אם יוחלפו הטווח גודל ל18 ק"מ]צמיגים חדשים ובשרניים הוחלפו לפני 3 חודש.השבוע התקנתי מברשת מגרזת ומנקנה באופן אוטומטי בבניה עצמית לשרשרת

ננהגו באחריות ומאדם מבוגר בעל ידע טכני שטיפל בכלי לכל אורך השנתיים.

אפשרות החלפה על אופניים חשמליות 36V .

איזור חדרה.

אסף :

 

0545

שמונה

שלוש,שלוש

שמונה,שמונה

אפס.

paperclip.png תמונות מוקטנות שצורפוattachment.php?attachmentid=391226&stc=1&thumb=1&d=1407309803

עריכה אחרונה על ידי asafay1

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אקטואלי..

מכירה ב2300 שח

או החלפה באופניים חשמליים 36V

0545

שמונה

שלוש,שלוש

שמונה,שמונה

אפס.

איזור חדרה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

עידכון מחיר:

מצב מצויין למעט מצברים שכבר עייפים ולכן המחיר ירד בהתאם במקום 2300 ל1800 שח [500 שח שבהם תוכלו להחליף את המצברים ,מחיר ממוצע של מצבר היום 150 ]

1800 שח או החלפה באופניים 36V תקינות.

נימכרות כי יש לי 2 קורקינטים ואין לי צורך ב2.

למי שמודאג מחשש לכלי גנוב,אתחייב בזיכרון דברים על כשרותם.

כאמור,אפשרות החלפה באופניים 36V.

עריכה אחרונה על ידי asafay1

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...