Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במידה ואתה רוצה להכנס לדיונים המסומנים ב : א - ב - ג - וכו'

הקש עלייהם וכך יפתח לך דף הדיון .

 

אייל .

 

כן אני יודע.

אגב רציתי לשאול אותך ואת שאר החברים משהו נוסף.

בתגובה הראשונה שלך ציינת ש: "

רכב אשר עבר את ההחלפות היזומות כנראה יהיה כבר תקין / אף כי דווחו בעיות גם אחרי ההחלפה".עד כמה אני יכול להיות בראש שקט (אם בכלל) אם הרכב שאני מעוניין לקנות עבר את הריקול של הגיר (אם זכור לי נכון הוא טען שהוחלפו מצמדים וקלאצים. משהו כזה) לפני שנה ומאז האוטו מתפקד ללא בעיה? אגב המוכר טוען שגם לפני לא היו בעיות פשוט נציגי היבואן עידכנו אותו בריקול אז הוא הלך לעשות.



והאם בבדיקה שעושים במכון לפני רכישה יכולים לעלות על הבעיות גיר בDSG?

הרכב כרגע עם 85K קילומטר ועבר את כל הטיפולים בזמן כמובן. לטענתו גם לא היו אף פעם שום בעיות במנוע או משאבות וכאלה.

פורסם

כדאי לקחת את הרכב למכון בדיקה בשביל בדיקת השילדה , ההגה המיתלים .

בדיקת מנוע כללית האם תקין , ולחצים פנימיים .

בדיקות מערכות מחשבי הרכב וממסרה , בד"כ מכון הבדיקה לא נותן עלייהם אחריות .

וכמובן הוא לא יודע מה בוצע בריקולים .

 

צריך לגשת למוסך מורשה חברה תחילה עם בעל הרכב , לבקש פירוט טיפולים ברכב , ומה הוחלף .

אפשר לבקש בדיקה למערכות המחשב ברכב ( מאוד רצוי ) תא נוסעים , חלונות מזגן ומנוע - עולה כ 200-400 ש"ח

לפעמים הם מבצעים זאת חינם במידה ומאמינים כי תהיה לקוח שלהם .

 

אף אחד לא יכול לתת לך ביטוח כי התקלות לא יחזרו - אבל במידה והבעיות טופלו הסיכוי שיחזורו נמוך .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ותגידו מה לגביי האוקטביה עם המנוע 1.6? זה מנוע רגיל עם גיר רגיל? או שזה גם DSG?

ואם זה רגיל האם זה עדיף על המנועים החדשים עם הגיר DSG?

פורסם
והגיר הוא DSG?

 

האמת שיש המון גרסאות לרכב ככה שאני לא יכול לומר בוודאות.

יש 1.6 בנזין אטמוספרי ויש 1.6 טורבו דיזל (לדעתי שנת 2010)

 

הבנזין בא עם תיבה פלאנטרית (אוטומט רגיל) והדיזל עם DSG 7.

 

אבל שוב תבדוק את העניין מול מי שאתה קונה ממנו.

They are trying to ban me...

×
×
  • תוכן חדש...