Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

אחרי שעשיתי איזון גלגלים , וכנראה הבנתי שגם כיוון פרונט לא יזיק לי כי הרעידות לא עברו לגמרי שמתי לב שיש לי נזילה שמן מהגומיה החיצונית של הצרייה , כלומר הצירייה במקום החיבור לגלגל .

אני לא מבין איזה שמן יש שם ? , הרי זה לא מחובר לגיר ישירות אז מאיפה יכול השמן להגיע ,

אני יודע שזאת שאלה קצת טיפשית אבל אין לי מושג מה התשובה .

 

עוד פעם אני מתכוון לקצה החיצוני של הצירייה , שישוב ליד הבלמים ובבית הגלגל.

 

תודה.

 

 

ועוד משהו קטן , איפה אני יכול להשיג פקק רדיאטור של VALEO ?

פורסם

סביר להניח שהגריז שבתוך הציריה ומוגן ע"י הפעמון גומי נוזל לך.

בהנחה שעדיין לא מאוחר מדי החלפת הגומיה וגירוז מחדש תיפתור את הבעיה.

אם לא תתכונן לרכישת צירייה משופצת או חדשה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
סביר להניח שהגריז שבתוך הציריה ומוגן ע"י הפעמון גומי נוזל לך.

בהנחה שעדיין לא מאוחר מדי החלפת הגומיה וגירוז מחדש תיפתור את הבעיה.

אם לא תתכונן לרכישת צירייה משופצת או חדשה.

 

זה גם מה שאני חשבתי ...

האם אני יכול בעצמי לגרז את זה מחדש ולסגור טוב את הפעמון עד הטיפול ,

כי התכוונתי גם ככה להכניס אותה לטיפול עוד איזה שבוע שבועיים ...

פורסם
סביר להניח שהגריז שבתוך הציריה ומוגן ע"י הפעמון גומי נוזל לך.

בהנחה שעדיין לא מאוחר מדי החלפת הגומיה וגירוז מחדש תיפתור את הבעיה.

אם לא תתכונן לרכישת צירייה משופצת או חדשה.

 

זה גם מה שאני חשבתי ...

האם אני יכול בעצמי לגרז את זה מחדש ולסגור טוב את הפעמון עד הטיפול ,

כי התכוונתי גם ככה להכניס אותה לטיפול עוד איזה שבוע שבועיים ...

 

אפשרי, השאלה אם לא מאוחר מדי

ואם לא, ככל שתקדים תרוויח

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
ועוד משהו קטן , איפה אני יכול להשיג פקק רדיאטור של VALEO ?

 

אם תשלח תמונה אני אנסה מאוד להשיג לך כזה ...

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
שלום לכולם ,

אחרי שעשיתי איזון גלגלים , וכנראה הבנתי שגם כיוון פרונט לא יזיק לי כי הרעידות לא עברו לגמרי שמתי לב שיש לי נזילה שמן מהגומיה החיצונית של הצרייה , כלומר הצירייה במקום החיבור לגלגל .

אני לא מבין איזה שמן יש שם ? , הרי זה לא מחובר לגיר ישירות אז מאיפה יכול השמן להגיע ,

אני יודע שזאת שאלה קצת טיפשית אבל אין לי מושג מה התשובה .

 

עוד פעם אני מתכוון לקצה החיצוני של הצירייה , שישוב ליד הבלמים ובבית הגלגל.

 

תודה.

 

 

ועוד משהו קטן , איפה אני יכול להשיג פקק רדיאטור של VALEO ?

תנסה ב"קומט את פרוגרס" , יבואני VALEO , רח' יצחק שדה ממש בצידו המערבי של איילון (ת"א כמובן).

×
×
  • תוכן חדש...