Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל החיים נסעתי ברנו, אז בד"כ הייתי היחידי בחניון, היחידי בכביש, היחידי בעבודה וכו'...הרי כמויות של רנו על הכביש, זה לא כמו יפניות על הכביש.

 

קניתי סקודה יטי, ועכשיו כל מטר אני רואה את הרכב הזה, בכל חניון, בעבודה, בכביש...בכל מקום.

בכל מקום אנשים אומרים לי שהאוטו יפה.

בכל מקום אנשים אומרים לי שהיו מתים לקנות אוטו כזה.

3 אנשים הציעו לרכוש ממני את הרכב.

 

לא רגיל לכזו תשומת לב.

פרנקופיל מושבע!

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

באמת? יש כ"כ הרבה עניין בסקודה יטי?

לשכנים שלנו יש כזה רכב והוא טוען שמעולם לא פנו אליהם כדי לקנות אותה או שאלו עליה משהו.

 

בכ"מ מהתרשמות שלי עם הרכב השכן זה אכן רכב מצויין ופרקטי.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם (נערך)

OMG

ניסיתי לחשוב על תגובה קצת יותר אינטליגנטית, אבל כנראה שאין מה לעשות, יטי זה הלנדרובר איווק חדש.

 

אני מאחל לך הרבה בטיחות והנאה, אבל אין רנו על הכביש? are you serious? זה רק אחד הרכבים הכי נמכרים לליסינג? אין רחוב בלי איזה ארבע פלואנס... אלא אם כן היה לך איזה לטיטיוד או קוליאוס, שזו כמובן הרפתקה בפני עצמה.

 

אנשים היו מתים ליטי? כדאי לספר לבוגאטי ול AUDI שיש להם מתחרים. ועוד מבית!

 

ואגב, אם אתה רואה אותו בכל מקום, אז כנראה כל מי ש"מת" לרכב הזה - קונה אותו ;-)

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יש יטי כמו זבל על הכביש, התשומת לב זה פסיכולוגי רק אצלך...

יש לחבר אקסנט ישנה וגם אותו שואלים ואומרים שהאוטו יפה, זה רק אומר שישראלים חושבים שרנו כמו

שהייתה לך זה רכב על הפנים ובגלל זה לא פנו אליך, זה לא אומר שהיטי מיוחדת כי היא רחוקה מזה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

 

קניתי סקודה יטי, ועכשיו כל מטר אני רואה את הרכב הזה, בכל חניון, בעבודה, בכביש...בכל מקום.

 

זה אגב קורה תמיד לכל אחד.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

זה גם היה קורה לו עם טויוטה קורולה

 

הוא קנה רכב חדש והוא בהייפ, אווירת חופש גדול

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

 

לא רגיל לכזו תשומת לב.

 

וזה עושה לך טוב או רע?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

גם אני חשבתי פעם שכולם מסתכלים על הפאביה, אבל מה זה לא...

 

היום אני מסתכל בעיקר על איטלקיות, לדוגמא היום ראיתי ג'ולייטה חדשה וכמעט עשיתי תאונה עם תמרור. סקודה ייטי זה כמו כל ג'יפון אחר.

פורסם

היטי ג'יפון יפה ומרווח מאוד. הישראלים מעריכים יותר רכבים גרמניים מאשר צרפתיים ולכן יש יותר התעניינות , זה הכל.

 

תהנה מהרכב וסע בדרכים טובות.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

שמח שפותח השרשור נהנה מהרכב, אבל לי אישית הוא לא עושה את זה בכלל. לא אוהב את העיצוב, ולא את ההתנהגות.

בכלל מדובר ברכב שנמכר בכמויות יפות מאוד.

פורסם

זה עוד רגוע, אתה לא רוצה לדעת מה עושים ברחוב לאנשים שקונים פאביה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

קנית את האחות של הפאביה, מה אתה מתפלא??

 

בנימה רצינית, יש 2 דברים שיכולים להשפיע:

1. צבע בולט/לא סטנדרטי

2. פסיכולוגית אתה שם לב לזה (כמו שכבר נאמר)

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אם להיות כנה, אני לא הכי הכי הכי מתלהב מהרכב.

 

מדובר ביטי, שנת 2012, מנוע 1.2 טורבו, גיר ידני.

קניתי אותה יד 2, עם 15 אלף ק"מ.

 

היא נמצאת אצלי כבר כמעט חודשיים, עשיתי עלייה 8000 אלף ק"מ בזמן הזה, טיפול אחד לאחר הקנייה וזהו.

 

האמת שציפיתי שתהייה לי צריכה של, בערך, 1:15 אבל היא עומדת על בין 11-12 ק"מ לליטר, קצת מאכזב מבחינתי.

 

מבחינת כוח מנוע, זה מחולק ל-2 חלקים.

אם אני נוסע בכביש שהוא נתיב אחד לכל כיוון ורוצה לצאת לעקיפה, אז באמצע העקיפה אני מרגיש שזה 1.2 ואם זהיה 1.6 זה היה זז יותר.

מצד שני, בשבוע וחצי עליתי פעמיים לי-ם, פעם אחת דרך גוש עציון, האוטו נסע נחמד.

ושלשום נסעתי לי-ם דרך כביש 1, נסעתי בעלייה ב-120 בהילוך 5 והרכב בכלל לא התאמץ.

 

כמובן יש את עניין המזגן והסירחון ממנו, בגלל הסירקולציה שאי אפשר לסגור...הסירחון חזר לרכב.

 

בתחילת הנסיעה כל פעם, הרכב ממש רועש.

 

הבעלים הקודמים, הוציאו את הרדיו המקורי והתקינו מסך מגע.

המסך מגע הוא זיוף רע מאוד של המקורי, הבלוטות' עובד נורא ולוקח לו שעה לעבור מ-CD לרדיו וההפך.

 

בנוסף...פעם ראשונה בחיים שאני נתקל בזה, גומיות איטום שהתייבשו.

הרכב חורק כולו עקב הגומיות החורקות בדלתות.

החלפתי אחת, בינתיים, צריך להחליף עוד אחת.

 

אחת קידמית עלתה לי 310 אחרי 70% השתתפות של היבואן.

 

המזגן ברכב הוא פצצה, הוא מדהים, הוא מעולה!!!.

הוא ממש עוצמתי, מקרר טוב ועם המיזוג מאחורה הרכב מתקרר מהר.

--------------

 

בהתחלה באמת חיפשתי סקודה פאביה, אבל היה לי קטן.

בעיקרון הרכב שרציתי לקנות הוא רנו סניק III או רנו פלואנס.

הבעיה שסניק III לא היה.

פלואנסים היו רק ליסינג ודגמי 1.6 שלא אקנה אף פעם, חיפשתי את הדגם 2.0 ליטר.

פרנקופיל מושבע!


×
×
  • תוכן חדש...