Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברכבים הקודמים שלי, כאשר המזגן לא עבד, ולא רצית כניסת אוויר מבחוץ...היית לוחץ על כפתור הסירקולציה הפנימית, ובכך מנעת כניסת אוויר.

ביטי זה לא עובד, אם המזגן לא עובד, לא ניתן לעשות סירקולציה פנימית ולפיכך האוויר מבחוץ, תמיד מוזרם בעלות המיזוג.

את הסירקולציה ניתן להפעיל, רק כאשר המזגן עובד, אחרת לא ניתן.

 

בעקבות כך, אוויר ולחות עוברים בתעלות, גורמים לבקטריות אשר גורמות לסירחון נוראי מפתחי המזגן.

אם המזגן לא עובד, נכנס אוויר מבחוץ ויש סירחון, כנ"ל לגבי כל הפעלה ראשונית של המזגן.

 

 

היבואן יודע על זה?

זה בעיה מוכרת בדגם המסוים הזה?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ברכבים הקודמים שלי, כאשר המזגן לא עבד, ולא רצית כניסת אוויר מבחוץ...היית לוחץ על כפתור הסירקולציה הפנימית, ובכך מנעת כניסת אוויר.

ביטי זה לא עובד, אם המזגן לא עובד, לא ניתן לעשות סירקולציה פנימית ולפיכך האוויר מבחוץ, תמיד מוזרם בעלות המיזוג.

את הסירקולציה ניתן להפעיל, רק כאשר המזגן עובד, אחרת לא ניתן.

 

בעקבות כך, אוויר ולחות עוברים בתעלות, גורמים לבקטריות אשר גורמות לסירחון נוראי מפתחי המזגן.

אם המזגן לא עובד, נכנס אוויר מבחוץ ויש סירחון, כנ"ל לגבי כל הפעלה ראשונית של המזגן.

 

זה לא הגיוני ואם כן אז זה בושה ליצרן, בפאביה יש כפתור מיוחד שסוגר את התעלות בלי קשר למזגן, כך שהסירחון מהאגזוזים של המשאיות מלפניי נשאר בחוץ. אין שום סיבה שלא יהיה בייטי, אולי תבדוק בספר רכב.

פורסם

 

בתחילת הנסיעה כל פעם, הרכב ממש רועש.

 

.

 

דחוף למוסך, סביר להניח שיש לך בעיה במותחן שרשרת התזמון, דבר שגורם לרעש הנ״ל.

 

אי טיפול בבעיה עלול לגרום לשרשרת התזמון לקפוץ וכפועל יוצא מכך לנזק חמור למנוע.

 

מדובר בבעיה ידועה, הטיפול צריך להתבצע על חשבון היבואן, אל תסכים לשלם דבר.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
זה לא הגיוני ואם כן אז זה בושה ליצרן, בפאביה יש כפתור מיוחד שסוגר את התעלות בלי קשר למזגן, כך שהסירחון מהאגזוזים של המשאיות מלפניי נשאר בחוץ. אין שום סיבה שלא יהיה בייטי, אולי תבדוק בספר רכב.

תסתכל ליד הכפתורים של המזגן יש ציור של קו מעוגל ורשומה האות A .

זה הסיחרור הפנימי לפי הקטלוג

פורסם

בחלק מרכבי VAG וגם באחרים, יש שלושה מצבים: פתוח, סגור, ו- A. A משמעו אוטומטי, כלומר הוא מחליט לבד מתי לסגור מטעמי איכות אוויר. לחיצה אחת מפעילה את ה- A, לחיצה כפולה עליו סוגרת אותו לסירקולציה פנימית בלבד. לחיצה שלישית תשחרר ל"רגיל".

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ברכבים עם בקרת אקלים תוצרת VAG אם תפעיל את מערכת המיזוג במצב סיחרור אוויר לאחר פרק זמן מסויים המערכת תעבור למצב של הכנסת אוויר נקי

מבחוץ.

איזה כייף לי :)

פורסם

היום עשיתי סיבוב קצר על היטי של חבר.

לא ממש התרשמתי מהעיצוב ובמיוחד מהגיר (אוטומט), אבל אני כן אגיד שהרכב מאוד פרקטי.

 

לפי דעתי זה הזמן בו אנשים מתחילים עם "הייפ" חדש. לפני מספר שנים זה היה מאזדה, הפך לאיביזה ואז לקורולה.

כנראה הגיעה התקופה של היטי.

האם זה לא קשה לעזוב את ההרגשה של נסיעה ברכב מוגדש, ולחזור חזרה לשגרת המנוע האטמוספרי?

אצלי כואב לחזור למאזדה 3 גם אחרי שאני נוהג על סוס רתום לכרכרה.

 

 

פורסם
זה אגב קורה תמיד לכל אחד.

 

דווקא אצלי זה להפך, לאחר שמכרתי את הסובארו פתאום הרחוב התמלא בכאלו.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם
ברכבים הקודמים שלי, כאשר המזגן לא עבד, ולא רצית כניסת אוויר מבחוץ...היית לוחץ על כפתור הסירקולציה הפנימית, ובכך מנעת כניסת אוויר.

ביטי זה לא עובד, אם המזגן לא עובד, לא ניתן לעשות סירקולציה פנימית ולפיכך האוויר מבחוץ, תמיד מוזרם בעלות המיזוג.

את הסירקולציה ניתן להפעיל, רק כאשר המזגן עובד, אחרת לא ניתן.

 

בעקבות כך, אוויר ולחות עוברים בתעלות, גורמים לבקטריות אשר גורמות לסירחון נוראי מפתחי המזגן.

אם המזגן לא עובד, נכנס אוויר מבחוץ ויש סירחון, כנ"ל לגבי כל הפעלה ראשונית של המזגן.

יש לי חדשות בשבילך,גם באוקטביה זה עובד כך,אין אפשרות למיחזור אוויר,ועוד לא דיברנו על כיוון המראות המעצבן,שבכל פעם שאני נוהג על רכבי vag מעצבן מחדש.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

מה מציק בכיוונון?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
יש לי חדשות בשבילך,גם באוקטביה זה עובד כך,אין אפשרות למיחזור אוויר,ועוד לא דיברנו על כיוון המראות המעצבן,שבכל פעם שאני נוהג על רכבי vag מעצבן מחדש.

דווקא הכיוון של המראות ברכבי VAG מעולה ונוח.

מה שמעצבן אותך זה הפטנט שאם אתה מכוון תחילה מראה צד שמאל (או ימין לא זוכר) גם הימנית נעה יחד איתה ?

איזה כייף לי :)

פורסם
בחלק מרכבי VAG וגם באחרים, יש שלושה מצבים: פתוח, סגור, ו- A. A משמעו אוטומטי, כלומר הוא מחליט לבד מתי לסגור מטעמי איכות אוויר. לחיצה אחת מפעילה את ה- A, לחיצה כפולה עליו סוגרת אותו לסירקולציה פנימית בלבד. לחיצה שלישית תשחרר ל"רגיל".

 

בנוגע למיזוג,

יש לי בקרים אקלים דיגיטלית.

כאשר אני מדליק את המזגן, אני יכול לבחור:

א. סירקולציה פנימית.

ב. סירקולציה חיצונית.

ג. לחיצת על "A", וביצוע סירקולציה פנימית\חיצונית לפי חיישן.

 

כאשר אני מכבה את המזגן, אין לי כל אפשרות לבחור ענייני סירקולציה והאוויר נכנס מבחוץ באופן חופשי.

קראתי בספר הרכב כי לחיצה שלישית, וגם לחיצה של 5 שניות וכו'...אבל לא עובד בכלל.

 

ניגשתי עם זה למוסך, שאלתי אם יש עדכון תוכנה או משהו אחר, אמרו לי שככה זה בסקודה וזהו.

 

למישהו בעבודה יש אוקטביה והוא יכול לשים סירקולציה פנימית, אבל אצלו זה לא בקרת אקלים כי אם ברז.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
דחוף למוסך, סביר להניח שיש לך בעיה במותחן שרשרת התזמון, דבר שגורם לרעש הנ״ל.

 

אי טיפול בבעיה עלול לגרום לשרשרת התזמון לקפוץ וכפועל יוצא מכך לנזק חמור למנוע.

 

מדובר בבעיה ידועה, הטיפול צריך להתבצע על חשבון היבואן, אל תסכים לשלם דבר.

 

ברשותך, האם יש לך איזה מסמך כלשהו בנושא הזה?.

פשוט, אם אלך למוסך, מירב הסיכויים שיגידו לי שהכל תקין.

 

בנוסף, יש לך אולי דוגמא לרעש?.

 

הרעש שלי הוא כל פעם בהילוך ראשון ביציאה מהמקום, לא משנה קר או חם.

בהמשך הנסיעה לא נשמע כל רעש.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
דחוף למוסך, סביר להניח שיש לך בעיה במותחן שרשרת התזמון, דבר שגורם לרעש הנ״ל.

 

אי טיפול בבעיה עלול לגרום לשרשרת התזמון לקפוץ וכפועל יוצא מכך לנזק חמור למנוע.

 

מדובר בבעיה ידועה, הטיפול צריך להתבצע על חשבון היבואן, אל תסכים לשלם דבר.

 

זה

, אבל זה לא הרעש אשר אצלי.

אצלי זהו רעש אחר.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

^ אני רואה שמצאת כבר לבד מידע, גם נפתחו על זה שרשורים בפורום בעבר.

 

אבל הרעש הוא כמו בסרטון שהבאת, רעש מנוע טרקטורי לאחר ההנעה.

 

אם הרעש מופיע אצלך רק בתחילת נסיעה בהילוך ראשון נראה שמדובר בבעיה אחרת.

 

אם הרכב עדיין באחריות הייתי ניגש למוסך (כל רכב אחר משנת 2012 שאינו מקונצרן פולקסווגן היה עדיין באחריות של שלוש השנים, אבל כאן מדובר באחריות של שנתיים בלבד).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...