Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

גם אצלי מותקנת בקרת אקלים. אני לא מרגיש שום ריח רע מהמזגן, ומעולם לא התעסקתי בסירקולציה (גם את המזגן אני כמעט ולא מפעיל).

מצד שני, אני כמעט תתרן. הגיוני מאוד שהרכב שלי מסריח מבלי ששמתי לב.

עריכה אחרונה על ידי audiR8

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
דווקא הכיוון של המראות ברכבי VAG מעולה ונוח.

מה שמעצבן אותך זה הפטנט שאם אתה מכוון תחילה מראה צד שמאל (או ימין לא זוכר) גם הימנית נעה יחד איתה ?

בדיוק מרק,ברגע שאתה מכוון ימין שמאל זזה יחד איתה,הבנתי שזה אמור לבטל את כיוון המראה המקבילה,אך תמיד צריך לכוון גם את המקבילה.

גם אם רצונך רק לקזז מעט ממראה ימין תאלץ לכוון גם את שמאל.יוליאן התשובה גם בעבורך

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
אם להיות כנה, אני לא הכי הכי הכי מתלהב מהרכב.

 

מדובר ביטי, שנת 2012, מנוע 1.2 טורבו, גיר ידני.

קניתי אותה יד 2, עם 15 אלף ק"מ.

 

היא נמצאת אצלי כבר כמעט חודשיים, עשיתי עלייה 8000 אלף ק"מ בזמן הזה, טיפול אחד לאחר הקנייה וזהו.

 

האמת שציפיתי שתהייה לי צריכה של, בערך, 1:15 אבל היא עומדת על בין 11-12 ק"מ לליטר, קצת מאכזב מבחינתי.

 

מבחינת כוח מנוע, זה מחולק ל-2 חלקים.

אם אני נוסע בכביש שהוא נתיב אחד לכל כיוון ורוצה לצאת לעקיפה, אז באמצע העקיפה אני מרגיש שזה 1.2 ואם זהיה 1.6 זה היה זז יותר.

מצד שני, בשבוע וחצי עליתי פעמיים לי-ם, פעם אחת דרך גוש עציון, האוטו נסע נחמד.

ושלשום נסעתי לי-ם דרך כביש 1, נסעתי בעלייה ב-120 בהילוך 5 והרכב בכלל לא התאמץ.

 

כמובן יש את עניין המזגן והסירחון ממנו, בגלל הסירקולציה שאי אפשר לסגור...הסירחון חזר לרכב.

 

בתחילת הנסיעה כל פעם, הרכב ממש רועש.

 

הבעלים הקודמים, הוציאו את הרדיו המקורי והתקינו מסך מגע.

המסך מגע הוא זיוף רע מאוד של המקורי, הבלוטות' עובד נורא ולוקח לו שעה לעבור מ-CD לרדיו וההפך.

 

בנוסף...פעם ראשונה בחיים שאני נתקל בזה, גומיות איטום שהתייבשו.

הרכב חורק כולו עקב הגומיות החורקות בדלתות.

החלפתי אחת, בינתיים, צריך להחליף עוד אחת.

 

אחת קידמית עלתה לי 310 אחרי 70% השתתפות של היבואן.

 

המזגן ברכב הוא פצצה, הוא מדהים, הוא מעולה!!!.

הוא ממש עוצמתי, מקרר טוב ועם המיזוג מאחורה הרכב מתקרר מהר.

--------------

 

בהתחלה באמת חיפשתי סקודה פאביה, אבל היה לי קטן.

בעיקרון הרכב שרציתי לקנות הוא רנו סניק III או רנו פלואנס.

הבעיה שסניק III לא היה.

פלואנסים היו רק ליסינג ודגמי 1.6 שלא אקנה אף פעם, חיפשתי את הדגם 2.0 ליטר.

 

רק לי נדמה שאתה קונה את הרכבים הלא נכונים????

8000 ק"מ בחודשיים ואתה עדיין עם בנזין?!!?!?!?

כמה זה עלה לך ?? 5000 ש"ח רק דלק??


×
×
  • תוכן חדש...