Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דווקא מאוד אוהב את העיצוב של היטי,אם רק הגיר האוטומטי שלו לא היה dsg,הוא היה אופציה לא רעה

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה לא יכול לצפות ממכונית על כמו הייטי להיות מושלמת מבחינת אמינות.

 

גם ה-LM002 לא הייתה המכונית הכי אמינה בעולם. כאשר קונצרן VAG החליט לייצר לה יורשת, הם עבדו חזק על שיפור הביצועים ויכולות השטח, אבל לא יכלו לפתור את כל בעיות האמינות.יו"ר VAG אמר שהלקוחות צריכים להבין שהם לא יכולים לספק אמינות מושלמת עם רכב קיצוני כמו שהם רגילים לעשות עם טכנולוגיות יותר "בסיסיות" כגון מנוע הטורבו/סופר או גיר ה-DSG7 שלהם.

 

אני מבין שהרבה כשרוצים לרכוש ממך את הייטי. אלו לא סתם חובבי רכב, אלא סוכנים של אספני רכב כבדים מדובאי וממוסקבה שמבינים שמדובר ברכב קלאסי שבעוד שנים יהיה שווה עשרות מיליונים.

 

ברצינות -- תהנה מהרכב. אני חושב שיש לו אכן ביקוש ער כמשומש, אבל זה כשלעצמו לא הופך אותו לרכב טוב יותר. סובארו לאונה דוגמא מצוינת.

פורסם (נערך)

אני מסתכל על כל יטי שעוברת.

צורה יפה מושכת את העין ולא משנה כמה כאלו יש על הכביש או מה מחירה

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ככה זה כשהרכב שלך נושא בגאווה את סמל התרנגול הנחשק.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
זה שמחמיאים לך זה בגלל הצבע, שנראה יפה, לפחות לפי מה שאני רואה בתמונה.

 

כל אחד שרואה את הרכב, אומר שזה צבע יפה.

צבע מיוחד.

 

זה בהחלט נחמד לשמוע. :)

פרנקופיל מושבע!

פורסם
אני מסתכל על כל יטי שעוברת.

צורה יפה מושכת את העין ולא משנה כמה כאלו יש על הכביש או מה מחירה

 

אני חולק עליך בנוגע לעיצוב.

החלק האחורי נחמד, הצדדים של הרכב נחמד וגם החזית נחמד.

אבל מה שהורס את כל העיצוב של הרכב, זה הפנסים העגולים באמצע.

זה כאילו עיצבו את הרכב, ניזכרו ששכחו 2 פנסים וחיפשו איפה לתקוע אותם.

 

העיצוב הקידמי של היטי המחודשת, יותר נחמד.

פרנקופיל מושבע!

פורסם (נערך)

אני חושב שהתרנגול הנחשק היה שייך ל-MATRA

אם כי יכול להיות מאוד שהם העתיקו אותו משקודה.

 

שים לב שה-"תרנגול" של שקודה מתבונן ימינה, אות לאון, אמינות ועוצמה.

התרנגול הצרפתי פונה שמאלה - אות לחולשה, דליפות שמן וריקבון בשלדה (ויסלח לי המשתמש "בגירה" על כך)

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם

אותי מטרידות של הבעיות שיש לרכב בין שנתיים. ולא הבנתי את הבעיה במזגן?

בסופו של דבר, זה רכב עירוני חמוד - תהנה, כפי שכתבתי, וסע בבטחה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הוא התכוון למשהו אחר לחלוטין... ;-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אותי מטרידות של הבעיות שיש לרכב בין שנתיים. ולא הבנתי את הבעיה במזגן?

בסופו של דבר, זה רכב עירוני חמוד - תהנה, כפי שכתבתי, וסע בבטחה.

 

ברכבים הקודמים שלי, כאשר המזגן לא עבד, ולא רצית כניסת אוויר מבחוץ...היית לוחץ על כפתור הסירקולציה הפנימית, ובכך מנעת כניסת אוויר.

ביטי זה לא עובד, אם המזגן לא עובד, לא ניתן לעשות סירקולציה פנימית ולפיכך האוויר מבחוץ, תמיד מוזרם בעלות המיזוג.

את הסירקולציה ניתן להפעיל, רק כאשר המזגן עובד, אחרת לא ניתן.

 

בעקבות כך, אוויר ולחות עוברים בתעלות, גורמים לבקטריות אשר גורמות לסירחון נוראי מפתחי המזגן.

אם המזגן לא עובד, נכנס אוויר מבחוץ ויש סירחון, כנ"ל לגבי כל הפעלה ראשונית של המזגן.

פרנקופיל מושבע!


×
×
  • תוכן חדש...