Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ברשותי טויוטה קורולה 2009 דגם GLI ורציתי לשאול איזה צמיגים מומלצים של איזה חברה?

כמה זמן הצמיגים מחזיקים?ואם יש מקום מומלץ שאפשר לקנות בצפון

 

התקציב עד 1800

 

אודה לכם על העזרה

פורסם (נערך)

יש המון חברות חלקן טובות וחלקן פחות ולכל חברה יש מספר דגמים בצמיגים שגם שם, כל צמיג מיועד לשימוש אחר וחלקם טובים יותר וחלקם פחות. לא תמיד מה שיקר יותר טוב יותר. בהונדה שלי היו רביעיית מישלין פרמסי, עקב נזק שנגרם להם (כניראה בזדון) הייתי צריך להחליפם.

צמיג זהה של מישלין עולה כ 700 ש"ח, לעומת זאת רכשתי קונטיננטל פרימיום קונטאקט 2, במחיר של 475 ש"ח לצמיג והאמת? לדעתי הוא אוחז הרבה יותר טוב מהמישלין וגם יותר שקט.

 

עריכה: חשוב לבדוק בנוסף לדגם הצמיג שהוא מתאים כמובן לקוד העומס המופיע ברישיון הרכב וכמובן לבדוק שתאריך הייצור שלו קרוב ככל האפשר לקנייה (אני משתדל לרכוש צמיג שהגיל שלו לא יותר מחצי שנה מזמן הקנייה).

 

להלן תמונה שיכולה לעזור:

 

32cmcytzmw2m.jpg

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם (נערך)
יש המון חברות חלקן טובות וחלקן פחות ולכל חברה יש מספר דגמים בצמיגים שגם שם, כל צמיג מיועד לשימוש אחר וחלקם טובים יותר וחלקם פחות. לא תמיד מה שיקר יותר טוב יותר. בהונדה שלי היו רביעיית מישלין פרמסי, עקב נזק שנגרם להם (כניראה בזדון) הייתי צריך להחליפם.

צמיג זהה של מישלין עולה כ 700 ש"ח, לעומת זאת רכשתי קונטיננטל פרימיום קונטאקט 2, במחיר של 475 ש"ח לצמיג והאמת? לדעתי הוא אוחז הרבה יותר טוב מהמישלין וגם יותר שקט.

 

עריכה: חשוב לבדוק בנוסף לדגם הצמיג שהוא מתאים כמובן לקוד העומס המופיע ברישיון הרכב וכמובן לבדוק שתאריך הייצור שלו קרוב ככל האפשר לקנייה (אני משתדל לרכוש צמיג שהגיל שלו לא יותר מחצי שנה מזמן הקנייה).

 

להלן תמונה שיכולה לעזור:

 

32cmcytzmw2m.jpg

 

וואו תודה.

האמת גם לי יש את הצמיגים אחוריים PROXES-CF2 והם עושים עבודה לא רעה(שנת הייצור שלהם 2012 הקדמיים חברה אחרת לא זוכרת את שמה שנת ייצור 2011 ואמרו לי שהם שחוקים וצריך להחליפם )

 

צריך להחליף גלגלים בסוכנות טויוטה?

(אף פעם לא קניתי גלגלים אז לא מבינה בזה כל כך)

עריכה אחרונה על ידי sara1988
פורסם
PROXES-CF2

 

ממליץ בחום מניסיון.

 

איך אפשר להמליץ על צמיגים "מניסיון" ? באמת אפשר להבחין בשינוי בנהיגה בין צמיג אחד לאחר? מאז ששמת את הפרוקסס האוטו נוסע טוב יותר ? בולם טוב יותר ? האמת נשמע לי קצת הזוי.

נוסע בפריוס 2008

פורסם (נערך)

בשביל זה קיים הפורום ‎;)‎.

אין צורך להחליף בסוכנות טויוטה, את יכולה לבצע סקר קטן בין הפנצ'ריות באזור המגורים שלך (לרשום איזה חברה, דגם, ותאריך ייצור וכמובן מחיר) אני ממליץ להיכנס גם לקישור של tire club ולבדוק איזו פנצ'ריה הכי קרובה אלייך, ואם המחיר משתלם לבצע רכישה.

אפשרות אחרת היא לקבל את ההצעות מחיר כולל הפרטים של הצמיגים, לכתוב בהודעה כאן בפורום את הצעת המחיר ונשמח לעזור לך לבחור את הצמיג הטוב והמשתלם ביותר.

 

עריכה:

 

איך אפשר להמליץ על צמיגים "מניסיון" ? באמת אפשר להבחין בשינוי בנהיגה בין צמיג אחד לאחר? מאז ששמת את הפרוקסס האוטו נוסע טוב יותר ? בולם טוב יותר ? האמת נשמע לי קצת הזוי.

 

בפולו שהייתה לי היו זוג צמיגים כאלו. הם תיפקדו מצויין ללא כל בעיה. האחיזה הייתה טובה גם בכביש יבש וגם בכביש רטוב.

לאחר מכן גם אחי הגדול ואחותי רכשתו לרכבים שלהם רבעיית צמיגים כאלו (שברולט מאליבו 2005 ו- פורד SMAX 2010 ) והשיפור היה משמעותי, במיוחד בפורד שהיו לה לפני כן צמיגים סיניים חדשים, אבל גרועים מאוד (מאז החלפת הצמיגים האוטו אוחז טוב יותר, בולם טוב יותר, נוחות הנסיעה השתפרה בהרבה והנסיעה שקטה יותר) .

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם
בשביל זה קיים הפורום ‎;)‎.

אין צורך להחליף בסוכנות טויוטה, את יכולה לבצע סקר קטן בין הפנצ'ריות באזור המגורים שלך (לרשום איזה חברה, דגם, ותאריך ייצור וכמובן מחיר) אני ממליץ להיכנס גם לקישור של tire club ולבדוק איזו פנצ'ריה הכי קרובה אלייך, ואם המחיר משתלם לבצע רכישה.

אפשרות אחרת היא לקבל את ההצעות מחיר כולל הפרטים של הצמיגים, לכתוב בהודעה כאן בפורום את הצעת המחיר ונשמח לעזור לך לבחור את הצמיג הטוב והמשתלם ביותר.

 

עריכה:

 

 

 

בפולו שהייתה לי היו זוג צמיגים כאלו. הם תיפקדו מצויין ללא כל בעיה. האחיזה הייתה טובה גם בכביש יבש וגם בכביש רטוב.

לאחר מכן גם אחי הגדול ואחותי רכשתו לרכבים שלהם רבעיית צמיגים כאלו (שברולט מאליבו 2005 ו- פורד SMAX 2010 ) והשיפור היה משמעותי, במיוחד בפורד שהיו לה לפני כן צמיגים סיניים חדשים, אבל גרועים מאוד (מאז החלפת הצמיגים האוטו אוחז טוב יותר, בולם טוב יותר, נוחות הנסיעה השתפרה בהרבה והנסיעה שקטה יותר) .

 

 

הבנתי אני יבדוק

תודה רבה :)

פורסם

בהונדה שלי הסיבה היא חוסר זמן, לא מעבר לכך. אם היה לי זמן הייתי מבצע סקר רציני יותר, אבל לא היה לי כ"כ זמן והאפשרויות היו מעטות (עברתי אזור מגורים וייקח לי זמן להכיר כאן בעלי מקצוע).

מה גם שלנסוע עם צמיגים פגומים זה לא הכי בטיחותי (כניראה שניסו לגרום להם נזק, היו עליהם סימני חיתוך ולכן הם דרשו החלפה, לא עקב בלאי טבעי)

 

עריכה: אם מישהו לא הבין נכון- לא התכוונתי לכן שהטויו הוא הצמיג הכי טוב שקיים, אבל הוא צמיג טוב, זו הכוונה.

קיימים עוד המון חברות והמון דגמים והדרך הכי טובה לקבל החלטה היא לבצע סקר שוק.

פורסם (נערך)

שלום,

יש מגוון צמיגים מחברות טובות שכדאי לקחת אותם בחשבון:

Goodyear excellence. (הגיעו כמקוריים בקורולה שלך).

Goodyear efficient grip.

Bridgestone b250

KLEBER Dynaxer Hp3

לפי דעתי הדגמים האלה עדיפים על פאלקן. Toyo CF2 צמיגים לא רעים.

שימי לב על קוד המהירות שרשום לך ברישיון הרכב - לדעתי קוד V מחייב.

אורך החיים של הצמיגים כ 3 שנים או כל 60 אלף קילומטרים (אחוריים מחזיקים יותר מרחק מהקדמיים).

על כל צמיג מודפס תאריך הייצור - לא כדאי לקנות צמיגים בני יותר משנה.

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום,

יש מגוון צמיגים מחברות טובות שכדאי לקחת אותם בחשבון:

Goodyear excellence. (הגיעו כמקוריים בקורולה שלך).

Goodyear efficient grip.

Bridgestone b250

KLEBER Dynaxer Hp3

לפי דעתי הדגמים האלה עדיפים על פאלקן. Toyo CF2 צמיגים לא רעים.

שימי לב על קוד המהירות שרשום לך ברישיון הרכב - לדעתי קוד V מחייב.

אורך החיים של הצמיגים כ 3 שנים או כל 60 אלף קילומטרים (אחוריים מחזיקים יותר מרחק מהקדמיים).

על כל צמיג מודפס תאריך הייצור - לא כדאי לקנות צמיגים בני יותר משנה.

בהצלחה.

 

 

הבנתי תודה רבה על המידע

×
×
  • תוכן חדש...