Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחשבון ביטוח חובה לא מדויק או ש... ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכירים את המחשבון לחישוב ביטוח חובה ?

המדינה נותנת לנו לא להיות פראיירים ולבחור חברת ביטוח הכי זולה לביטוח חובה.

נכנסתי ללינק :

http://car.mof.gov.il/Parameters/Get?next_page=2&curr_page=2

 

סימנתי את כל הפרטים לגבי הרכב שלי והופ קפץ לי ביטוח שלמה ב 1311 שקלים חדשים.

טוב התקשרתי לביטוח והם אמרו לי 1654.

אוקי אמרתי ננסה את השני הלינק השני, וגם הפיניקס לא קשור למציאות.

אז מה הולך פה ? האם האתר של המדינה לא מעודכן ? או שעושים מאיתנו צחוק ?

אוטו-מאניה :-)

פורסם

הביטוח חובה במחשבון לא כולל צד ג'.

אף חברת ביטוח לא תבטח אותך בחובה לבד.

יש כאן הטעיה קלה, אבל בגדול, זה נחשב מצב תקין במדינה שלנו.

Golf MK4 TDI 1999

פורסם

אני כבר שנים עושה ביטוח חובה בלבד, בחברות שונות, ללא בעיה, ללא מקיף או צד ג' (עושה בחברה אחרת).

ותמיד קיבלתי את המחיר שהיה במחשבון.

פורסם
הביטוח חובה במחשבון לא כולל צד ג'.

אף חברת ביטוח לא תבטח אותך בחובה לבד.

יש כאן הטעיה קלה, אבל בגדול, זה נחשב מצב תקין במדינה שלנו.

 

יש לי כבר ביטוח מקיף , מחפש לעשות רק חובה ...וכל חברה תסכים לבטח חובה.

אוטו-מאניה :-)

פורסם

כל המחשבונים האלו הם חרטא, אתה תלוי אך ורק ביכולת מיקוח שלך, אני בן 23 ומשלם 1900 לחובה ועוד חודשיים מעכשיו אשלם 1490 זו ההצעה הכי זולה שקיבלתי לאחר שהציעו לי 2500 ו2900 בהתאמה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

בניגוד לאתרי השוואת ביטוח רכוש (רכב: מקיף או צד ג'), ובניגוד למה שנכתב מעלי, מנוע השוואת מחירי ביטוח חובה הוא מחייב!

מנסיוני, קיבלתי את אותם מחירים, לרוב מדוייק על השקל.

 

אנא פנה ליחידה במשרד האוצר, כמפורט בהערה בצד שמאל פה:

http://car.mof.gov.il/Home/Index?next_page=1&curr_page=2&playAnimation=true&fontSize=12

פורסם

גם מניסיון שלי (על רכבים שונים, ומספר שנים) המחשבונים מדויקים על השקל.

במידה ולא, יש לך שם אפשרות לדווח (קרה לי פעם אחת). במקרה הזה עברתי להבא ברשימה.

פורסם

בכל פעם שבדקתי במחשבון של משרד האוצר (שהציג פותח השירשור) התוצאות היו מדוייקות

עם סטייה של עד 2 ש"ח יותר או פחות.

 

אנשים זרקו פה שטויות מוחלטות. אין קשר במחיר של החובה עם צד ג' או בלעדיו. חלק מהחברות יתנו לכם הנחה

על ביטוח צד ג אם תבטחו ביטוח חובה באותה חברה, אך הפוך זה לא עובד.

פורסם

טוב מתברר שהחברה שהתקשרתי אליהם ( הראשונה ) היה רשום שם עם נהגים מתחת לגיל 30, כנראה בגלל שלפני שנה הרחבתי את הביטוח לחצי שנה בשביל בת זוגתי ולכן הם החליטו על דעת עצמם שאני ממשיך עם אותה תוכנית ועוד ששאלתי אותם היא לא אמרה לי כלום על זה. כשהגעתי לנציג שירות אחר והסברתי לו שאני ללא בת זוג, אז הוא אמר לי להמתין וכעבור 30 שניות אותם מחירים כמו באתר . תודה לכולם ! על העצות והאתרים השונים .

אוטו-מאניה :-)

×
×
  • תוכן חדש...