Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לפני כחודשיים רכשתי טלוויזיה של סמסונג דגם F6320 בגודל 46" .

הטלוויזיה מחוברת בעזרת כבל HDMI לממיר מקליט של YES .

לפני יומיים הופיעו 2 סוגי תקלות

 

1.איבוד אות

2.מסך שחור עם קול

 

לאחר ניתוק מהחשמל של הטלוויזיה והממיר והוצאת בכל HDMI האות חזר (תקלה 1) וגם התמונה הופיעה או ליתר דיוק

התאורה על המסך חזרה לתפקד (תקלה 2) .

לאחר שחזר האות ,הופיעו על המסך סימנים מוזרים לבנים שנעלמו כעבור כשניה.

אציין כי תקלת איבוד האות (וחזרתו) חזרה על עצמה מספר פעמים .

בין התקלות היה הפרש שם יום ,תחילה אבד האות ולאחר מכן המסך השחיר

 

מה לדעתכם גורם לתקלות ?

 

האם ישנה דרך לפסול תקלות אפשריות לפני הדרישה להחלפת המסך ?

 

תודה

פורסם
ניסית להחליף כבל או לחבר ממיר אחר ?

ממיר אחר אני מתכוון לחבר מחר ואשאיר אותו כחודש כדי לבדוק

אין לי כבל אחר , הכבל שאני משתמש בו הגיע עם הטלוויזיה .

האם ישנו הבדל בין הכבלים השונים? ראיתי כבלי HDMI גם ב400 ויותר ש"ח לעומת היותר זולים בכ100 ש"ח ,אולי כדאי לרכוש

 

כשמחוברת DVD המסך עובד רגיל?

אין מכשיר DVD בבית

פורסם (נערך)

נסה כבל HDMI אחר לא משנה הסוג, נסה מקור אות אחר עם אותה יציאה.

 

F6320 לא יבוא רשמי, אשמח לשמוע אם המסך הוחלף בחדש מאריזה ומי היבואן ונותן השירות.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

כבלים לא איכותיים יעשו בלאגן בתמונה ובאיכות הצליל ועלולים לשרוף את הכניסה/יציאה המדוברת (מניסיון)

בדוק שאתה משתמש בכבלים איכותיים וחזור לדווח.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

בבית יש ממיר נוסף אז החלפתי בין הממירים כדי לבדוק האם הממיר הוא מקור הבעיה.

את הכבל HDMI חיברתי לטלוויזיה האחרת ואת הסמסונג חיברתי עם כבל RCA-אולי בעצם הכבל הוא מקור התקלות

 

אשמח להמלצה לרכישת כבל HDMI

 

תודה

פורסם

כל כבל HDMI שמרגיש לך מספיק איכותי וחזק יעשה את העבודה.

 

אני משתמש בכבלי HDMI הכי זולים ל-41 מסכים שונים שמדי פעם גם מתחלפים, שום דבר לא נשרף והבעיה היחידה שהם נשברים.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

ההבדל הכי גדול בין כבלים הם הגירסאות שלהם, אם לא משנה לך אתה יכול לקנות אחד זול... היקרים יותר גם בנויים טוב וגם תומכים בגירסאות חדשות של hdmi.

פורסם (נערך)

ברשות פותח השירשור- אבקש להיתעלק על הדיון:

אחי רכש טלויזיה חדשה של פיליפס 50" ליפני פחות מחודש, 50pfl3088h/12, הבעיה היא שליפני שבוע הוא כבר התפגר והיה נתקע בבוט בלוגו של פילפס, לפעמים היה מצליח לעלות לכמה דקות אבל זהו.

 

האחריות של אלקטרה והם לקחו לבדיקה- אתמול התקשרו לאחי והודיעו לו באופן חגיגי שבידיוק חסר להם את החלק ויקח יותר מחודש וחצי לקבל אותו ואז יוכלו לטפל בטלויזיה- האם זה ניראה לכם הגיוני? טלויזיה של בקושי 3 שבועות שמיתפגרת וצריך לחכות חודש וחצי במיקרה הטוב או אפילו יותר ביגלל הדואר שלנו- האם אין עליהם חובה להחזיק מלאי חלפים לטלויזיות שהם מוכרים כרגע?

מעניין באיזה מצב הוא ביכלל חזור בעוד חודשיים מהמעבדה שלהם.

 

מה ממליצים לעשות? זה לא הגוני להמתין כחודשיים לטלויזיה דנדשה :-(.

 

 

לפותח הדיון- איך המצב של שירות האחריות אצלך? מי הנותן שירות והאם אתה מרוצה מהתשובה שנתנו ל לתקלה שלך?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

לאחר מספר ימים שהממיר מחובר בחדר אחר , יכל להיות שמדובר בממיר (יס מקס HD ) שגורם לתקלות המוזרות .

בטלוויזיה האחרת ,אופי התקלות שונה - הוא כל הזמן נתקע או מבצע פעולות על דעת עצמו .

האם ייתכן שהממיר יגרום לתקלות שונות ?

הממיר הוחלף לפני כשנה, קרוב לוודאי שצריך להחליף שוב פעם .

 

hwgeek, לפני שאני פונה לשירות האחריות של המסך החדש, אני רוצה לפסול תקלות אפשריות אצלי בבית.

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
פורסם

יכול להיות שגם הכבל שמחובר לאנטנה על הגג בעייתי.

אצלי היה עובד ממש לאט ונתקע לכמה שניות, בשביל לעבור מערוץ לערוץ היה חושב כמה שניות ורק אז מעביר.

בסוף החליפו את המחבר של הכבל לאנטנה( שכנראה היה תקול) והממיר עובד פיקס.

_________________________________

×
×
  • תוכן חדש...