Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני יומיים שלח לי קונה הודעה שהוא קיבל מוצר אחר.

ביקשתי לראות תמונות ואכן המוצר אחר ובכלל לא הגיוני שהגיע ממני.

הקונה איים לתת פידבק שלילי ולפתוח קייס והעדפתי להחזיר לו את הכסף ושישתוק.

 

אני מדגיש שאני יודע בוודאות ששלחתי מה שהוא הזמין ושהוא צילם מוצר אחר כדי לרמות ולנסות להרוויח את הכסף חזרה.

 

אתמול, הודעה מקונה אחר שאמר שהמוצר לא עובד ומבקש לקבל כסף בחזרה.

אמרתי בסדר ושיכול לקרות.. העתקתי את כתובת האימייל שלו כדי לחפש את החשבונית באיביי על מנת לתת לו זיכוי.

באמצעות השימוש בחיפוש מצאתי את החשבונית אך בנוסף את החשבונית מהקונה שהחוזר לו הכסף יום קודם.

 

בהשוואה מול 2 החשבוניות התגלה כי יש 2 משתמשי איביי, קנו ממני את אותו פריט בימים שונים, הכסף שולם דרך אותו חשבון פייפל ונשלח לאותן כתובות (אם כי אחת באנגלית ואחת ברוסית, בתרגום בגוגל התגלה גם שאלו אותם הפרטים).

הקונה מרוסייה, דרך המשתמש הראשון טען שברוסייה לפעמים פותחים חבילות. עם המשתמש השני טען שאחרי 3-4 שימושים במוצר הוא לא מתפקד טוב

 

המסקנות הן שהקונה רמאי, ממש לא תמים ותכנן את 2 המקרים ואולי יש לו עוד משתמשים.

בשורה התחתונה החזרתי לו את הכסף על המכירה הראשונה סתם ועכשיו אני צריך לשלוח לו מוצר חדש ל"משתמש השני".

 

קרה לעוד מישהו?

אשמח לייעוץ איך להתנהל ואיך לקבל את הכסף בחזרה.

בתלונה לאיביי על המשתמש (דרך report buyer) לא התקבלה תשובה אחרי 48 שעות כמו שהיה רשום שם.

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

מסביר למה נתקלתי בלא מעט מוכרים שמוכרים לכל העולם אבל לא לרוסיה [ולאיטליה], לאו דווקא בגלל האנשים אולי בגלל הדואר שם.

על כל פנים ה report buyer זה בעצם הresolution center של המוכר [לפתיחת קייס נגד קונה]?

 

"2 הקונים" הנ"ל - כמה פידבקים יש להם?

פורסם

לא אזרע מלח על הפצעים אבל אומר רק שמטבעו של האדם, לרמות, לגנוב, להשיג ככל הנראה מקנה ריגוש מסויים ופיצוי על חסך לפלח אוכלוסיה מסויימת בעולם.

 

רמאויות יש תמיד ב EBAY, אתה לא הראשון ולא האחרון, יש קונים שהם מקצוענים בלרמות ולהוציא כספים ומוצרים, אין על כך וויכוח.

 

מה שנשאר לך לעשות, זה לתעד בצורה הטובה ביותר את מה שאפשר, את החשבוניות, ההתכתבות שלך, המשתמשים, ליצור מספר תמונות או תמונה אחת עם מידע רב ומוסבר בצורה טובה ככל הניתן עבור EBAY ו PAYPAL.

 

כמו כן, להגיש תלונות על 2 המשתמשים האלו ( שזה אותו אדם מן הסתם וברור מה עשה כאן ) גם ב EBAY וגם ב PAYPAL, שיחסמו, שיוציאו ממנו כסף, שיעשו מה שהם רוצים העיקר שיטופל ואולי זה ירתיע אותו להבא.

 

כמו כן, אתה חייב לקחת בחשבון ולהבין, שזה לא המקרה האחרון, אתה עוד עלול להתקל ברמאים... זה חלק מטבע הדברים של "מכירה וקנייה". לכך עדיף להיות עם בסיס טוב ובסיס כספי טוב בכדי להתמודד עם כל זה, בתור מוכר אתה צריך להבין שיש הפסדים לפעמים בגלל המון משתנים שלא תלויים בך.

 

כיצד להתמודד? אתה תמיד יכול להעדיף למכור לקונים בעל פידבק חיובי ושבעו לפחות מספר קניות אמינות וטובות ואולי אף בסכומים נורמליים ולא של 1$ או 2$, למרות שגם אני התחלתי לקנות ועוד מישראל בסכומים קטנים אבל לאט לאט צברתי עשרות קניות והכל עם פידביוק חיובי 100% והאמת? כל מה שהזמנתי מ EBAY הגיע תקין לגמריי.

 

לעומת זאת, חבר שלי למשל, הזמין גם כן, אבל כעבור חודש שלם אין מוצר, מתקרבים ל 45 ימים ואין מוצר... וזה מוצר בסיסי זול ופשוט, לכן הוא העדיף לכתוב שהמוצר לא התקבל ולקבל את הכסף חזרה, ככה הוא בחר.

בסופו של דבר כעבור קרוב ל 60 ימים המוצר הגיע, אתה מבין... זה קורה.

פורסם

לתעד כל משלוח, תמונות של המוצר ושל האריזה עם כתובת הנמען.

תשמור את כל התמונות האלה, במצב כזה אתה יכול להיות שקט ולשלוח לאיביי את התמונות שלך של המשלוח.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

אם בסופו של דבר תאלץ כן לישלוח לו חבילה, תידאג לרסס בפנים בקבוק מלא של זה ולעטוף הרמטית כמו שהסינים עוטפים עם הסלוטייפ:

http://www.liquidass.com/

הקונה לא יטריד אות יותר-וריח לא ניראה בתמונות :-).

 

אם תריח את זה אתה אשכרה חושב שאתה נימצא בחור ה*** של מישהו-גועלי ברמות!.

לא היה לי תאבון כל היום :-).

 

וכמובן תצלם כל מישלוח שלך מעכשיו, כי בטוח לקונה הרמאי הזה אין סירטון פתיחה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
מסביר למה נתקלתי בלא מעט מוכרים שמוכרים לכל העולם אבל לא לרוסיה [ולאיטליה], לאו דווקא בגלל האנשים אולי בגלל הדואר שם.

על כל פנים ה report buyer זה בעצם הresolution center של המוכר [לפתיחת קייס נגד קונה]?

 

"2 הקונים" הנ"ל - כמה פידבקים יש להם?

האחד 58 פידבקים נמצא באתר מ2.2013

השני 4 פידבקים נמצא באתר מ4.2014

 

מקווה שלא אגיע למצב של לחסום מדינות, דווקא מרוסיה היו הרבה קונים.

 

מה שנשאר לך לעשות, זה לתעד בצורה הטובה ביותר את מה שאפשר, את החשבוניות, ההתכתבות שלך, המשתמשים, ליצור מספר תמונות או תמונה אחת עם מידע רב ומוסבר בצורה טובה ככל הניתן עבור EBAY ו PAYPAL.

 

כמו כן, להגיש תלונות על 2 המשתמשים האלו ( שזה אותו אדם מן הסתם וברור מה עשה כאן ) גם ב EBAY וגם ב PAYPAL, שיחסמו, שיוציאו ממנו כסף, שיעשו מה שהם רוצים העיקר שיטופל ואולי זה ירתיע אותו להבא.

 

כמו כן, אתה חייב לקחת בחשבון ולהבין, שזה לא המקרה האחרון, אתה עוד עלול להתקל ברמאים... זה חלק מטבע הדברים של "מכירה וקנייה". לכך עדיף להיות עם בסיס טוב ובסיס כספי טוב בכדי להתמודד עם כל זה, בתור מוכר אתה צריך להבין שיש הפסדים לפעמים בגלל המון משתנים שלא תלויים בך.

במידה ותיעדתי את כל מה שציינת, איפה אני יכול ליצור עם איביי או פייפל קשר ולצרף תמונות?

רק בפתיחת קייס ניתן לצרף תמונות אך אני לא רוצה לפתוח קייס אלא לטפל בזה דרך איביי ללא ידיעתו של הנוכל.

 

התקשרתי היום לאיביי, הסברתי את המצב.

אמרה שלגבי הכסף שכבר החזרתי זה רק לפנות לפייפל (אתקשר מחר או בראשון)

לגבי זה שהוא עכשיו מבקש לשלוח פריט חדש, היא אמרה שהתנאי החזרה שלי עומדים לטובתי ולכן הוא צריך להחזיר קודם את המוצר ורק אז לשלוח לו כסף. כמו כן היא אמרה שאם יתן פידבק שלילי אין לי מה לדאוג כי התנאי מכירה עומדים לטובתי.

 

דרך אגב, משהו שלא שמתי לב אליו.

אותו המוכר (במשתמש השני שביקש לשלוח מחדש), כבר שלחתי לו פעם אחת שוב.

אמר שזה לא עובד, שלחתי לו שוב בלי להתווכח ועכשיו הוא רוצה שוב. לא להאמין כמה הוא *****

 

יוצא ששלחתי לו כבר פעם אחת מוצר בחינם (+משלוח), ולמשתמש האחר שלו שלחתי מוצר קצת יותר יקר גם על חשבוני.

הפסדתי עליו בינתיים 2 מוצרים + המשלוח שלהם

 

עכשיו הוא רוצה לקבל עוד הפעם..

 

לתעד כל משלוח, תמונות של המוצר ושל האריזה עם כתובת הנמען.

תשמור את כל התמונות האלה, במצב כזה אתה יכול להיות שקט ולשלוח לאיביי את התמונות שלך של המשלוח.

מה הכוונה לתעד כל משלוח? לצלם את החבילה שהיא סגורה? במה זה עוזר לי? יש לי בכל מקרה הוכחת משלוח כשאני שולח בדואר

מה שמשנה זה הפריט שיש בפנים, כמו שעם המשתמש הראשון הוא טען ששלחתי משהו אחר בכלל

 

לא ריאלי לצלם כל פעם שאני אורז חבילה ולתייק לפי מכירות

 

אם בסופו של דבר תאלץ כן לישלוח לו חבילה, תידאג לרסס בפנים בקבוק מלא של זה ולעטוף הרמטית כמו שהסינים עוטפים עם הסלוטייפ:

http://www.liquidass.com/

הקונה לא יטריד אות יותר-וריח לא ניראה בתמונות :-).

 

אם תריח את זה אתה אשכרה חושב שאתה נימצא בחור ה*** של מישהו-גועלי ברמות!.

לא היה לי תאבון כל היום :-).

 

וכמובן תצלם כל מישלוח שלך מעכשיו, כי בטוח לקונה הרמאי הזה אין סירטון פתיחה.

חבל שהוא לא בארץ, היה מצטער על כל רגע :twisted:

אשמח אם תסביר גם מה הכוונה בלתעד, כי לעשות סרטון לכל אריזה שאני שולח זה פרוייקט

 

תודה לכל המגיבים! אשמח לעוד תשובות

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

^

IGOLD, שאלה לי אליך, בתור מוכר, לפי מה אתה מחשב את עלות המשלוח כפי שהוא מוצג בדף המכירה? זה משהו אוטומטי?

 

תודה.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם
מה הכוונה לתעד כל משלוח? לצלם את החבילה שהיא סגורה? במה זה עוזר לי? יש לי בכל מקרה הוכחת משלוח כשאני שולח בדואר

מה שמשנה זה הפריט שיש בפנים, כמו שעם המשתמש הראשון הוא טען ששלחתי משהו אחר בכלל

 

לא ריאלי לצלם כל פעם שאני אורז חבילה ולתייק לפי מכירות

 

לצלם את המוצר ולידו האריזה, לצלם את המוצר בתוך האריזה (כשעדיין פתוחה) ועוד צילום של האריזה סגורה.

תתייק לפי מספר Transaction ואף פעם לא יוכלו לבוא אליך בטענות כאלה יותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ההצעה לצלם את המוצר בתהליך האריזה/ארוז הוא טיפשי לדעתי. יצא לי לקבל תמונות כאלו ממוכרים באיביי ולא כל כך הבנתי את הפואנטה.

זה יפה שהמוכר הכניס את המוצר הנכון בחבילה הנכונה עם הכתובת הנכונה וצילם - מה ההוכחה לכך ששנייה אחרי שסיים לצלם את

זה המוכר לא הוציא את המוצר מהחבילה והכניס במקומו משהו אחר או שלח חבילה ריקה וכו'?

 

לגבי הקונה הספציפי הזה עליך להיות בקשר עם איביי ופייפאל באופן רציף.

במידה וההונאה מסוג זו מופעלות כלפיך רק מהקונה הזה תפעל נגדו בלבד והמשך להתנהל כרגיל מול שאר הקונים.

פורסם

לא רק אתה רואה את התמונות האלה, והן מיועדות בראש ובראשונה לפייפאל ו-eBay למקרה שתיעשה אסקלציה.

רק אח"כ התמונות מיועדות לקונים רמאים בבחינת "יש לי הוכחות מצולמות, אני בעמדת יתרון עליך, תמשוך את התלונה".

 

כמובן שזה לא אומר כלום שאולי המוכר פתח את האריזה ושלח משהו אחר, אבל זה שם אותו בנקודת יתרון עליך כלפי איביי או פייפאל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לגבי זה שמוצר לא מגיע אחרי 45 יום ופותחים קייס והכסף חוזר למוכר, אני חושב שמן הראוי אם המוצר התקבל, ליצור קשר עם המוכר ולהחזיר לו את הכסף.

 

היה לי מקרה כזה שבו הזמנתי 2 פילטרי אוויר לרכב, עברו 45 ימים, והמוצר לא היגיע, פתחתי קייס, המוכר ביקש לחכות ואם לא יגיע הכסף יוחזר, ביום שהכסף חזר היגיע המוצר, אז יצרתי איתו קשר והעברתי לו את החוב.

×
×
  • תוכן חדש...