Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב , אני פונה אליכם מאחר והזמנתי זה מספר פעמים מטענים לאייפון הן מאייבי או מדילאקסטרים והם לא היו מוצלחים במיוחד . כוונתי היו מטעינים לאט מאוד בהשוואה להרבה מטענים אחרים .

 

אני צריך המלצה- חלפים עבור אייפון 4 :

 

1) מקש בית - לא משנה הצבע .

 

2) סט מברגים נורמלי - לאייפון 4 .

 

3) מצלמה + פלאש .

 

4) מטען איכותי , מטען לרכב שמתחבר למצת .

 

בנוסף לכך זקוק למטען לבית עבור סמסונג גלקסי SI9000 .

 

רב תודות מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

לחלפים באיכות גבוהה ממליץ לך לגשת לאתר + כל ההדרכה והסרטונים כיצד לטפל ומה לעשות + כלים לרכישה ( רכשתי משם סט מלא )

 

http://www.ifixit.com

פורסם
אם אתה רוצה רק חלפים מקוריים יש לך את האתר הנ"ל.

http://www.etradesupply.com/

 

איך קבעת שאלו חלפים מקוריים? נכנסתי למשל לקטגוריית האייפון, יש שם אולי 40 מכירות של מסכים לדוגמא ל 4S כן? מחירים שונים, כיתוב שונה, צבעים שונים, זה שכתוב OEM מאוד לא משכנע אותי משום מה. איך ניתן לדעת בדיוק?

פורסם (נערך)

כי הם מומלצים ברשת ומדבור בספק גדול, יש מידע נוסף באתר.

גם הגיקית החמודה מיוטוב ממליצה עליהם בתור מקור לחלקים אמינים וOEM זה הכוונה לחלק מקורי מאותו המיפעל, מה שללא OEM עולה זול יותר.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...