Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי יונדאי גטס 2007 עם שליטה מההגה על המערכת המקורית.

אני מעוניין להחליף את המערכת ולשמור על השליטה מההגה. מחיפושים בפורום לא מצאתי מהו המתאם הנדרש לעניין זה (אצל PAC גטס לא מופיע, ככל הנראה כי הרכב לא נמכר בארה"ב).

אשמח אם מישהו יכול להמליץ לי על המתאם הנכון או כל עזרה אחרת בנושא.

 

תודה מראש לעוזרים

:)

 

אבי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הקפצה

 

יותר מ100 צפיות ואף אחד לא יודע מה הפתרון? נראה לי שמצאתי (כהרגלי :) ) סוגיה עם פתרון מסובך/יקר...

אבי

פורסם (נערך)

אם זה פיוניר אז יש מתאם בזמנו רשמתי פה את הדגם של המתאם

תבדוק אם זה מתאים לדגם של המערכת שיש לך

המתאם מתאים לגטס 06 ומעלה ולעוד דגמים כמו שרשום בקובץ

http://files.getz-club.ru/docs/addons/CA-R-PI081_A4_R2.pdf

 

טבלה לכל הרכבים

רק לדגמים של פיוניר

http://www.pioneer.eu/files/eur/Interface_2008_november_internetupdate.pdf

עריכה אחרונה על ידי elad098
פורסם

אלעד תודה!

עדיין לא קניתי מערכת (בעיקר כי לא ידעתי מה לקנות כדי לשמר את השליטה מההגה) - אז כנראה שאקנה פיוניר, למרות העלות של המתאם (כ250 ש"ח ברשת)

שוב תודה :)

אבי

×
×
  • תוכן חדש...