Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פסח בא ולעבודה!,לא רק הבית צריך את הניקיון המאסיבי והפדנטי פעם בשנה אלא גם הרכב,אני מחלק את הניקיון לכמה חלקים כי אני הולך לצחצח את הרכב מבפנים ובחוץ(ללא תא מנוע ותחתית הרכב) וזה יכלול בסוף גם יישום של אוטם מנזרנה(פעם שלישית שאני מורח ווקס בחיים שלי וכבר אני עובד עם מנזרנה)אתמול מסע הניקוי התחיל בכך שכל הפלסטיקה והעור ברכב עברו APC 1:10 של מגס'+מעבר פדנטי עם מברשות איפה שהיה צריך,לאחר מכן מעבר עם אפליקטור של מגס' עם סילק שיין,יצא בנ****,מחר כנראה אעשה שואב ואנקה את הבדים של המושבים,ולפני החג אבצע את השטיפה והיישום של האוטם,לגבי המכשיר קיטור,נרכש מכשיר מערוץ הקניות שמגיע עם כל מיני ראשים מתחלפים לניקוי ווילונות,משטחים,רצפה,כיריים וכו' וכו',יש שם איזה חלק שאפשר לנקות איתו בדים,ספות וכאלה,רציתי להתייעץ לגבי ניקוי של מושבי הרכב,בחלק קטן מהמושבים הקדמיים בעיקר ברכב יש מן דהייה קלה על הבד,לדעתי אפילו זאת לא דהיה אלא לכלוך מצטבר שלא יוצא בשואב+APC והברשה,רציתי לדעת האם ניתן לעשות משהו עם המכשיר קיטור ואם אתם מכירים איזה חומר לרסס לפני המעבר עם הקיטור...

 

סליחה על החפירה ותודה על הסבלנות:wink:

m7kj.jpg
פורסם

הקיטורית הזו שנמכרת בדר״כ לבית לא שווה כלום ומרגישה מצועצעת.

אם קיטור אז צריך לקנות את המכשיר הגדול והרציני וסביר להניח שאף אדם פרטי לא יקנה..

פורסם

מצטרף לדברי ההודעה שמעלי- תוכל לראות שכתבתי זאת בדיוק בפרוייקט דיטיילינג להונדה אקורד שבחתימה שלי. לדעתי ניסוי בעזרת apc בדילול 1:10 יעלה את העבודה+שואב אבק עם יכולת שאיבה של נוזלים.

×
×
  • תוכן חדש...