Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך אני יודע כמה למלא אוויר בדיהטסו סיריון שנת 99 מנוע1.0?

אני רוצא למלא בכמות הכי חסכנית בדלק.

הבנתי שנתוני היצרן לא כאלה נכונים(למרות שזה לא נשמע לי כזה הגיוני)

בכל מקרה גם את זה אני לא יודע...

איך אני מברר כמה בקידמיים כמה באחוריים?

תודה רבה

Using Tapatalk

פורסם

נתוני היצרן הם פשרה. פשרה בין נוחות-חיסכון-אחיזת כביש.

דבר נוסף, נתוני היצרן הם על צמיג קר. במידה ונסעת מספר דקות עד למילוי האוויר אתה צריך להוסיף 10% בערך על המלצת יצרן עקב התחממות הצמיג והתרחבותו.

 

מעבר לזה המלצת היצרן מחלקת בין נסיעה רגילה לנסיעה במשקל מלא תחת עומס (עם נוסעים/מטען) כשבעומס מלא המספרים גבוהים משמעותית, כך שאני לא רואה בעיה למלא 2-3 PSI מעל המלצת היצרן לנסיעה רגילה + תוספת 10% עם נסעת בדרך למלאות אוויר.

 

במקרה כזה, הרכב יהיה מעט יותר חסכוני ויציב בסיבובים ומצד שני קצת קופצני יותר בעיר ומעט פחות נוח...

פורסם

תודה רבה,איך אני יכול לברר מה המלצת היצרן? לא רשום בשום דלת,גם לא בשל הדלק

Using Tapatalk

פורסם
תודה רבה,איך אני יכול לברר מה המלצת היצרן? לא רשום בשום דלת,גם לא בשל הדלק

 

לחץ האוויר המומלץ ע"י יצרן הרכב לדייהטסו סיריון 99 הוא 29 PSI בכל אחד מהצמיגים.

פורסם
לחץ האוויר המומלץ ע"י יצרן הרכב לדייהטסו סיריון 99 הוא 29 PSI בכל אחד מהצמיגים.

 

תודה רבה!

Using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...