Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש מחליף חדש לאסיקס הישנות שלי.

למה דווקא ASICS? פשוט יש לי ניסיון טוב איתם ואני אוהב את הנעלים שלהם.

 

בגדול אני עושה אימוני כוח מספר פעמים בשבוע (משקולות בעיקר), ולפעמים יוצא לריצה / רכיבה על אופניים בשטח.

אין דרישות מיוחדות, רק מומלץ לא לעבור את ה-300 ש"ח.

 

אין לי בעיה להזמין את הנעל מחו"ל.

 

איזה דגמים מומלצים?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אם זה לאימוני כוח- ואתה סתם רוצה לשים משהו נוח על הרגל, כדאי שתבדוק את הנעליים החדשות של נייק, קלות ונוחות.

לריצות אני משתמש עם סקוני, ואני רוצה לקנות אחריהן את המיזונו ריידר 15 החדשות, להיט פשוט להיט לבשתי אותן בחנות ועשיתי ריצה על ההליכון ומדהים איזה נוחות.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

אין דבר כזה דגם מומלץ, לכל אחד מבנה כף רגל שונה ולו תתאים נעל אחרת. לך לחנות ופשוט קנה מה שיושב לך הכי טוב על הרגל.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?510322-%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%99-%D7%A8%D7%99%D7%A6%D7%94-asics-gel-cumulus-15

מידה 47.

אבל קח בחשבון שאתה צריך להתאים את הנעל לרגל, למשל לי יש אצבעות יחסית גדולות\ בולטות\ לא יודע איך לקרוא לזה אז זה כואב לי אחרי ריצה של 5 דקות בערך.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
אם זה לאימוני כוח- ואתה סתם רוצה לשים משהו נוח על הרגל, כדאי שתבדוק את הנעליים החדשות של נייק, קלות ונוחות.

לריצות אני משתמש עם סקוני, ואני רוצה לקנות אחריהן את המיזונו ריידר 15 החדשות, להיט פשוט להיט לבשתי אותן בחנות ועשיתי ריצה על ההליכון ומדהים איזה נוחות.

זה לא רק בשביל אימוני כוח. אני מאמין שבקרוב אחזור גם לרוץ פעמיים-שלוש בשבוע וכמובן לרכב על אופנים (בשטח).

אני מקווה שייצא לי לבדוק את המיזונו - תודה!

 

אין דבר כזה דגם מומלץ, לכל אחד מבנה כף רגל שונה ולו תתאים נעל אחרת. לך לחנות ופשוט קנה מה שיושב לך הכי טוב על הרגל.

מסכים איתך לגמרי, לא חשבתי לקנות נעל בלי לבדוק אותה על הרגל לפני. פשוט רציתי לקבל המלצות על דגמים שיש לאנשים פה ניסיון טוב איתם (מבחינת נוחות, שחיקה, איכות הנעל וכו').

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?510322-%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%99-%D7%A8%D7%99%D7%A6%D7%94-asics-gel-cumulus-15

מידה 47.

אבל קח בחשבון שאתה צריך להתאים את הנעל לרגל, למשל לי יש אצבעות יחסית גדולות\ בולטות\ לא יודע איך לקרוא לזה אז זה כואב לי אחרי ריצה של 5 דקות בערך.

תודה רופני אבל אני מעדיף נעל חדשה לגמרי (למרות ששלך כמעט כמו חדשה). גם קצת יקר בשבילי הדגם הזה.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

יקר ?? זה עלה לי 900 שקל הזבל הזה (לפני הנחה, אחרי זה ירד לאיזור ה600).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
יקר ?? זה עלה לי 900 שקל הזבל הזה (לפני הנחה, אחרי זה ירד לאיזור ה600).

 

תקרא עד הסוף - "קצת יקר בשבילי הדגם הזה".

לא אמרתי שהמחיר שלך יקר.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אופס, לא שמתי לב ל׳י׳ הקטנה בסוף הבשבילי, קראתי ׳בשביל הדגם הזה׳.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

מניסיוני, נעל ריצה טובה באמת קשה למצוא ב300 שקלים. בטח שלא בחנויות בארץ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
מניסיוני, נעל ריצה טובה באמת קשה למצוא ב300 שקלים. בטח שלא בחנויות בארץ.

אוקיי, אז אם אני אוריד לרגע את העניין של התקציב - בגבול הסביר, עם אילו דגמים יש לכם ניסיון טוב? (אפשר גם חברות אחרות)

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

לי אישית עם סאקוני הוריקן. שרדו מסלול חי"ר ויותר מכך. ריצות בכל שטח אפשרי (חצץ, בוץ, כורכר וכו'...).

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תקשיב, זה באמת לא קשור לניסיון, זה לגמרי אינדוידואלי.

מה שכן מדדתי איזשהו זוג של סקוני (חדשות, מגיעות בין השאר בירוק) נוחות מאוד.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

אני מסכים. ובכל זאת, הוא שאל עם אילו דגמים יש לחברי הפורום ניסיון. אם נצמצם לו ל8-9 דגמים מומלצים, סביר שימצא בהם את הנוח לו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

הכל תלוי במבנה הרגל ומשקל שלך.

לכל יצרן מכובד יש קשת דגמים שמיועדת לתת מענה לקשת סוגי רגליים.

אם אין לך פלטפוס ואתה שוקל פחות מ90 קילו אתה צריך דגמים עם פרונציה ניטרלית. כמו NUMBUS או CUMULUS של אסיקס.

אם יש לך את שניהם אתה יותר בבעיה. GT או KAYANO יעשו את העבודה.

בכל מקרה כך בחשבון שרק בעודפים דגמים של לפני כמה שנים טובות יכולות לעמוד בתקציב.

עריכה אחרונה על ידי Ahbarony
×
×
  • תוכן חדש...