Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אחרי שתי העברות על שני אזורים שונים ברכב (VW שחור) לא הצלחתי להוריד לגמרי את סימני הסווירלס מהרכב שלי:

 

IMG_5873.jpgIMG_6025.jpg

 

אני משתמש ב:

 

1) מכונת פוליש של מגוויירס:

http://www.meguiars.com/en/automotive/products/g110v2-professional-dual-action-polisher/

 

2) בקומפאונד של מנזרנה FG400.

 

3) פד Hex Logic צהוב.

 

ניקיתי את הרכב טוב טוב לפני השימוש במכונה, למי שמכיר את המכונה עבדתי בין 4-5 וככה התוצאה נראית.

 

האוטו לא היה חם, עברתי על הפאנלים לאט כל פעם וניגבתי עם מטלית של CG.

 

יש לציין שהיו יותר סווירלס מההתחלה אבל אני מרגיש שנתקעתי באמצע במשהו לא נכון שאני עושה (או אולי הפד שאני משתמש בו? משה מאוטוסטור לא המליץ לי עליו אבל לקחתי אותו בכל זאת כי ראיתי אותו עובד ממש טוב ביוטיוב :confused:).

 

Please Help :sad:

 

נ.ב.

עברתי פעם אחת עם החומרים הנ"ל על רכב לבן של חבר (הונדה) וכבר בהעברה הראשונה הרכב היה ניראה מבריק ונוצץ!!

 

נ.ב.ב.

אמרו לי שאין דבר כזה להוריד סימני סווירלס לגמרי ומה שרואים בתמונות שמפרסמים דיטיילרים מקצועיים זה אחרי ווקס או חומר כלשהו ששמים לפני הצילומים על מנת שהפאנל יראה נקי מסווירלס, זה יכול להיות?

עריכה אחרונה על ידי MeTaLhAmMeR
פורסם

אני עובד עם אותה מכונה . אותו קומפאונד ורק עם פד הקסלוגיק כתום עם מהירות 6 ואחרי מעבר אחד 80 אחוז מהסווילירים יורדים. עוד מעבר ונשאר רק 10 אחוז מהם.

 
 

 

 
 
פורסם

אני מאוד אוהב לראות צבע נקי מפגמים וסוורלים אבל מזמן כבר השלמתי עם העובדה שסוורלים הם כמו פראיירים- לא מתים, רק מתחלפים.

 

אתה יכול לקחת את הרכב לטיפול דיטיילינג הכי מפוצץ שיהיה, ישימו לך אוטם וגלייז וקרנאובה שמיוצרת מדבש קיפודים.

חודשיים גג- זה פרק הזמן שבו יסתיים הרילוקיישן של הסוורלים והם יחזרו למולדתם על רכבך, וזה בהנחה ובכל שטיפה שבועית עשית שימוש בחומרים מצויינים ובמטליות סופר רכות שבמקור נועדו לניגוב ישבני תינוקות רכים...

 

מי שיגיד לך שאחרי "סופר דיטיילינג" לא חזרו סוורלים ברמה זו או אחרת בתוך גג חודשיים- הוא קצת......לא אמין....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

יכולים להיות כמה דברים:

1. חומר הפוליש שאתה משתמש בו לא חותך מספיק (לא מכיר את החומר הזה ספציפי אז לא יכול לחוות דעה)

2. הפד שיש לך חותך מספיק (כנ"ל, לא מכיר את הפד הזה ספציפי)

3. אתה לא מפעיל לחץ מספיק על ראש המכונה

4. לא עשית מספיק מעברים במהירות נמוכה

 

ידוע שברכבים גרמניים הלכה יותר קשה מרכבים אחרים, משהו בשילוב החומרים או הטכניקה שלך לא נכון. אמרת שעברת על רכב של חבר ושם הצלחת, אז כנראה הטכניקה שלך טובה אבל שילוב של הפד עם חומר הפוליש לא עובד על הרכב שלך. אולי אתה צריך פד שחותך יותר.

 

פורסם
אחרי שתי העברות על שני אזורים שונים ברכב (VW שחור) לא הצלחתי להוריד לגמרי את סימני הסווירלס מהרכב שלי:

 

[ATTACH=CONFIG]373358[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]373359[/ATTACH]

 

אני משתמש ב:

 

1) מכונת פוליש של מגוויירס:

http://www.meguiars.com/en/automotive/products/g110v2-professional-dual-action-polisher/

 

2) בקומפאונד של מנזרנה FG400.

 

3) פד Hex Logic צהוב.

 

ניקיתי את הרכב טוב טוב לפני השימוש במכונה, למי שמכיר את המכונה עבדתי בין 4-5 וככה התוצאה נראית.

 

האוטו לא היה חם, עברתי על הפאנלים לאט כל פעם וניגבתי עם מטלית של CG.

 

יש לציין שהיו יותר סווירלס מההתחלה אבל אני מרגיש שנתקעתי באמצע במשהו לא נכון שאני עושה (או אולי הפד שאני משתמש בו? משה מאוטוסטור לא המליץ לי עליו אבל לקחתי אותו בכל זאת כי ראיתי אותו עובד ממש טוב ביוטיוב :confused:).

 

Please Help :sad:

 

נ.ב.

עברתי פעם אחת עם החומרים הנ"ל על רכב לבן של חבר (הונדה) וכבר בהעברה הראשונה הרכב היה ניראה מבריק ונוצץ!!

 

נ.ב.ב.

אמרו לי שאין דבר כזה להוריד סימני סווירלס לגמרי ומה שרואים בתמונות שמפרסמים דיטיילרים מקצועיים זה אחרי ווקס או חומר כלשהו ששמים לפני הצילומים על מנת שהפאנל יראה נקי מסווירלס, זה יכול להיות?

תן כאפת שטות למי שאמר לך את זה! אם היה חומר כזה החיים שלנו היו הרבה יותר יפים.

 

לגבי העבודה,על איזה רכב מדובר?

מהנסיון שלי יש שתי אופציות שכדאי לשקול או לבדוק.

1-הפד שלך כבר סתום מרוב פוליש והוא כבר לא חותך. צריך לדאוג לניקוי הפד עם מברשת בין פאנל לפאנל כדי "לאוורר" אותו. ולא לשים מעל 4-5 טיפות פוליש על הפד.

2- אתה לא עובד לאט מספיק ובלחץ נכון (כמו שADIDAS אמר לך)

פורסם

אני חייב לחלוק עם כל מי שחשוב שלא ניתן להסיר סווירלים לגמרי.

קודם כל אציין שעדיין לא הומצאה שיטת שטיפה שלא גורמת לסווירלים.

ולכן כמו שציינו פה הסווירלים יחזרו בשלב כלשהו.

בשביל למזער את הנזק לאורך זמן,דרושים כלי ניקיון מתאימים וטכניקת עבודה מסודרת.

 

סווירלים אלו שריטות מזעריות שנמצאות על שכבת הלקה של הרכב. בשביל להעלים את השריטות צריך ליישר את הלקה. את הלקה ניתן ליישר בעזרת

טכניקה,כלים וחומרים מתאימים.

סיבות לבעיה:

1.אתה משתמש בפד קומפאונד בעל חיתוך אגרסיבי. הפד מיישר לקה שרוטה ברמה קשה,חימצון של צבע ופגמים עמוקים.

הפד הצהוב מסיר סווירלים עמוקים אך בעצמו יוצר נזק מזערי.

2.הFG400 קומפאונד מעולה בעל תוצאות עבודה מהירות שנראות לעין. עם זאת,זהו קומפאונד אגרסיבי שלא מסיר סווירלים מזעריים.

3.אינך מקפיד על שלב פיניש ולכן לעולם לא תראה תוצאות מצוינות על רכב שחור.

 

צירפתי כמה תמונות ואני מקווה שאתה מסתדר עם אנגלית:

Untitled-1-1.jpg

newestchart1200.jpg

menzerna_paint_defect_repair_product_range.jpg

כאן תוכל לראות שכלי העבודה שלך נכונים אך אינם מספקים לתוצאות ברמה גבוהה.

תוכל לקרוא על כל פד ופוליש ומטרתם.

ממליץ לך לקנות פד פוליש לבן ומנזרנה SF4000. בשילוב הזה תוכל להגיע לרמת פוליש גבוהה.

 

משתנים נוספים שעליך לקחת בחשבון הם:

סוג המכונה.

טכניקה.

קימורים על הפח.

 

אציין שרכב לבן(של חברך) אינו זקוק לפיניש ברמה כה גבוהה(חלק מהדיטיילרים מוותרים על הפיניש לגמרי) כמו רכב שחור מפני ששילוב הלקה עם הצבע הנ"ל אינם משקפים את הסווירלים ברמה מובחנת שכזו.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם
אני עובד עם אותה מכונה . אותו קומפאונד ורק עם פד הקסלוגיק כתום עם מהירות 6 ואחרי מעבר אחד 80 אחוז מהסווילירים יורדים. עוד מעבר ונשאר רק 10 אחוז מהם.

 

אתה עובד על מהירות 6 ?!

לפי המלצה של מגווירס בפוליש עובדים על 3 או 4 עם המכונה שלהם.

אני חייב לנסות אם אתה אומר ש-2 מעברים משאירים משטח חלק ללא סימני מכונה.

 

 

אני חייב לחלוק עם כל מי שחשוב שלא ניתן להסיר סווירלים לגמרי.

קודם כל אציין שעדיין לא הומצאה שיטת שטיפה שלא גורמת לסווירלים.

ולכן כמו שציינו פה הסווירלים יחזרו בשלב כלשהו.

בשביל למזער את הנזק לאורך זמן,דרושים כלי ניקיון מתאימים וטכניקת עבודה מסודרת.

 

סווירלים אלו שריטות מזעריות שנמצאות על שכבת הלקה של הרכב. בשביל להעלים את השריטות צריך ליישר את הלקה. את הלקה ניתן ליישר בעזרת

טכניקה,כלים וחומרים מתאימים.

סיבות לבעיה:

1.אתה משתמש בפד קומפאונד בעל חיתוך אגרסיבי. הפד מיישר לקה שרוטה ברמה קשה,חימצון של צבע ופגמים עמוקים.

הפד הצהוב מסיר סווירלים עמוקים אך בעצמו יוצר נזק מזערי.

2.הFG400 קומפאונד מעולה בעל תוצאות עבודה מהירות שנראות לעין. עם זאת,זהו קומפאונד אגרסיבי שלא מסיר סווירלים מזעריים.

3.אינך מקפיד על שלב פיניש ולכן לעולם לא תראה תוצאות מצוינות על רכב שחור.

 

צירפתי כמה תמונות ואני מקווה שאתה מסתדר עם אנגלית:

[ATTACH=CONFIG]373371[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]373372[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]373373[/ATTACH]

כאן תוכל לראות שכלי העבודה שלך נכונים אך אינם מספקים לתוצאות ברמה גבוהה.

תוכל לקרוא על כל פד ופוליש ומטרתם.

ממליץ לך לקנות פד פוליש לבן ומנזרנה SF4000. בשילוב הזה תוכל להגיע לרמת פוליש גבוהה.

 

משתנים נוספים שעליך לקחת בחשבון הם:

סוג המכונה.

טכניקה.

קימורים על הפח.

 

אציין שרכב לבן(של חברך) אינו זקוק לפיניש ברמה כה גבוהה(חלק מהדיטיילרים מוותרים על הפיניש לגמרי) כמו רכב שחור מפני ששילוב הלקה עם הצבע הנ"ל אינם משקפים את הסווירלים ברמה מובחנת שכזו.

 

 

התמונות מעולות חיפשתי כל כך משהו שיסדר לי בראש את כל הפדים+פוליש מתאים,תודה!

פורסם
אני מאוד אוהב לראות צבע נקי מפגמים וסוורלים אבל מזמן כבר השלמתי עם העובדה שסוורלים הם כמו פראיירים- לא מתים, רק מתחלפים.

 

אתה יכול לקחת את הרכב לטיפול דיטיילינג הכי מפוצץ שיהיה, ישימו לך אוטם וגלייז וקרנאובה שמיוצרת מדבש קיפודים.

חודשיים גג- זה פרק הזמן שבו יסתיים הרילוקיישן של הסוורלים והם יחזרו למולדתם על רכבך, וזה בהנחה ובכל שטיפה שבועית עשית שימוש בחומרים מצויינים ובמטליות סופר רכות שבמקור נועדו לניגוב ישבני תינוקות רכים...

 

מי שיגיד לך שאחרי "סופר דיטיילינג" לא חזרו סוורלים ברמה זו או אחרת בתוך גג חודשיים- הוא קצת......לא אמין....

 

חודשיים ?

נראה לי שאתה שוטף את הרכב עם צמר פלדה ולא עם כפפה איכותית , או שהשיטת שטיפה שלך לא נכונה .

בשנתיים וחצי שהפוקוס היתה אצלי היא עברה ארבעה פעמים דיטייל אחת לחצי שנה כשהראשון היה עם מצב קטסטרופלי לצבע ובשאר פרויקטים של חצי יום

בכל המקרים הסווירלים היה חוזרים אחרי הרבה יותר מחודשיים .

במקרה שלי היתי מבצע שלב קצף על כל הרכב הורדה ואז שוב פעם שטיפה עם דלי אחד (אין צורך בשני דליים) .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
אני מאוד אוהב לראות צבע נקי מפגמים וסוורלים אבל מזמן כבר השלמתי עם העובדה שסוורלים הם כמו פראיירים- לא מתים, רק מתחלפים.

 

אתה יכול לקחת את הרכב לטיפול דיטיילינג הכי מפוצץ שיהיה, ישימו לך אוטם וגלייז וקרנאובה שמיוצרת מדבש קיפודים.

חודשיים גג- זה פרק הזמן שבו יסתיים הרילוקיישן של הסוורלים והם יחזרו למולדתם על רכבך, וזה בהנחה ובכל שטיפה שבועית עשית שימוש בחומרים מצויינים ובמטליות סופר רכות שבמקור נועדו לניגוב ישבני תינוקות רכים...

 

מי שיגיד לך שאחרי "סופר דיטיילינג" לא חזרו סוורלים ברמה זו או אחרת בתוך גג חודשיים- הוא קצת......לא אמין....

 

 

מתאריך פרסום הסרטון הזה(23.10.13) ועד לפני שבועיים (כשמכרתי את הרכב) הרכב היה נראה כמעט אותו דבר , הרכב היה נראה מדהים והיה ניכר לעין שעבר פוליש בגימור גבוה ביותר.

 

 

מי שמקפיד על שטיפות נכונות גם אחרי שנתיים יהיה הבדל עצום של לפני ואחרי.

 
 

 

 
 
פורסם (נערך)

תמיר - יכול להיות שהבעיה נובעת מזה שמהירות המכשיר נמוכה מידי למרות שאני עובר לאט?

 

אחרי שראיתי את הסרטון שלך שמתי לב שאני משתמש ב-Quk Detailer רק לפלסטלינה ולא לפוליש עצמו, יש קשר לדעתך?

 

דני - כמות הסווירלס באוטו שלי נוראית ויש גם שריטות (כמו בתמונה עם הידית) שלא הצלחתי להוריד, אז אני חייב להשתמש הפד הכי אגרסיבי ובפוליש הכי אגרסיבי אחרת זה ניראה לי עבודה לחינם, לא?

 

יש משהו מיוחד שצריך לדעת על פיניש? כי ניסיתי גם אותו (M205) אחרי פוליש אגרסיבי והוא לא נתן שום שינוי כמעט.

 

אגב, כבר עברתי על סוגי הפולישים והפדים לפני שרכשתי אותם ולא ברור לי איך השילוב הזה לא מצליח להוריד סימני סווירלס עמוקים כמו שלי.

 

ותודה לכל מי שעוזר!!

עריכה אחרונה על ידי MeTaLhAmMeR
פורסם

פד ופוליש אגרסיבי נועדו לשריטות וסוירלים עמוקים. ישנן שריטות שדבר לא יעזור להוריד אותן אלא רק לטשטש.

במידה ואתה באמת נחוש להעלים שריטות עמוקות, תאלץ לבצע שיוף נקודתי על השריטות.

הסיכון בתהליך הוא: שיוף הלקה עד לצבע ואפילו עד ליסוד ובנוסף קושי רב להעלים את השריטות שנוצרו מתהליך השיוף עצמו.

 

למראית העין נראה שהסוירלים על הרכב הם סוירלים עדינים(אולי אני טועה והתמונה אינה ברורה לי)ולכן המשך עבודה עם פד אגרסיבי לא יעלים את הסוירלים הללו אלא רק יוסף אותם.

 

כמו שניתן לראות בסרטון של תמיר, השילוב של פד הפיניש שלו וסוג הפוליש, הם אלו שהמלצתי לך עליהם.

לא קשה לזהות את התוצאות המצוינות שהשילוב הזה מעניק יחד עם טכניקה נכונה.

 

אני משתמש במכונה אחרת ולכן לא אוכל להמליץ על מהירות עבודה מתאימה לכל פד/פוליש.

 

תוכל לפרט מהו שילוב הפדים/פולישים שלך ?

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם

את השריטות שרואים בתמונות אני לא מרגיש עם הציפורן ובגלל זה אני דיי בטוח שניתן להוריד אותם.

 

לפוליש האגרסיבי אני עובד עם פד צהוב של Chemical Guys ומנזרנה FG400 ולפוליש פיניש אני משתמש בפד של Lake Country האפור:

http://www.autostore.co.il/%D7%A4%D7%93-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92-Finishing-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%94-6-Lake-Country.html

וב-M205 של מגוויירס.

 

המכונה יודעת לעבוד עד 6800 RPM עד כמה שאני זוכר (למרות שבאתר שלהם רשום OPM שאין לי מושג איזו צורת מדידה זו בדיוק).

×
×
  • תוכן חדש...