Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביקרתי היום במוסך, עליו המליץ מוכר הרכב אותו הבת שלי קנתה לא מזמן, ושילמתי מחיר מאוד גבוה על טיפול תקופתי (לא כולל פלגים ולא כולל מסנן אוויר - הוחלף רק שמן ומסנן שמן)

 

בין השאר היה צריך להחליף גומי לציריה - פעולה מאוד פשוטה שלקח לא מעט זמן הפעם. וזה המחיר ששילמתי ששילמתי:

 

גרמושקה פעמון ציריה - 58 ש"ח

בנד נירוסטה - 16 ש"ח

עבודה - 190 ש"ח

סה"כ כולל מע"מ - 311.52 ש"ח

 

מוסך לא מורשה אלא מוסך רגיל ...

ולי נדמה שלא מזמן שילמתי במוסך אחר פחות מ-150 ש"ח ... האם המחיר ששילמתי אינו מוגזם?

 

הטעות שלי כנראה, שלא שאלתי מה המחיר לפני תחילת העבודה.

פורסם
ביקרתי היום במוסך, עליו המליץ מוכר הרכב אותו הבת שלי קנתה לא מזמן, ושילמתי מחיר מאוד גבוה על טיפול תקופתי (לא כולל פלגים ולא כולל מסנן אוויר - הוחלף רק שמן ומסנן שמן)

 

בין השאר היה צריך להחליף גומי לציריה - פעולה מאוד פשוטה שלקח לא מעט זמן הפעם. וזה המחיר ששילמתי ששילמתי:

 

גרמושקה פעמון ציריה - 58 ש"ח

בנד נירוסטה - 16 ש"ח

עבודה - 190 ש"ח

סה"כ כולל מע"מ - 311.52 ש"ח

 

מוסך לא מורשה אלא מוסך רגיל ...

ולי נדמה שלא מזמן שילמתי במוסך אחר פחות מ-150 ש"ח ... האם המחיר ששילמתי אינו מוגזם?

 

הטעות שלי כנראה, שלא שאלתי מה המחיר לפני תחילת העבודה.

אתה פאקינג רציני אחי ? 311.52 ??

190 שקל עבודה ?

בנד נירוסטה 16 שקל?

 

כנראה המוסך הזה התבלבל בין בסמל..חשב זה פורשה

פורסם

אם הגומייה מקורית (וזה לא מסתדר לי) אז המחיר סביר.

בגומייה מקורית יש צורך לפרק את הצירייה ולהרכיב את הגומייה ללא כלי הניוסליידר (מתקן למתיחת גומייה אוניברסלית).

אם כן, המחיר גבוה.

החלפת גומייה אוניברסלית לא צריך לעלות יותר מ 150 ש"ח כולל עבודה גריז ובאנד.

יש 3 סוגי אנשים אלה שיודעים חשבון ואלה שלא

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מנצל את השרשור.

ברכב שלי (פונטו ספייס), החלפתי לא מזמן פעמון צריה.

שמו לי אזיקון וכנראה שלא חיזקו טוב כי הוא נפל ויצא גריז החוצה.

שתי שאלות:

1. האם לשים גריז חדש והאם משנה איזה סוג?

2. האם בנד נירוסטה כמו בתמונה שצרפתי מתאים יותר מאזיקון?

 

בנד מגלוון-4.gif

×
×
  • תוכן חדש...