Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חדש או משומש?

הקרוסאוברים החדשים קטנים יחסית משום שהם מבוססים על סופר מיני, קאפצ'ור או ג'וק למשל לא יהיו נוחים לשימוש עם שני ילדים.

אם חייבים חדש עדיף לבדוק סטיישנים כמו קיה סיד למשל, מרווחת, תא מטעו גדול ואבזור לא רע בכלל.

 

אם משומש אז קיה ספורטאז' ויונדאי IX35 הם אפשרויות לא רעות.

ניסאן קשקאי קצת יותר קטן ומיושן אבל עדיין ראוי לדעתי.

הונדה CRV אולי יצריך ירידה בשנתון אבל הוא מאוד מרווח וגם דיי חסכוני.

 

אני אישית הייתי בוחר במשפחתית גדולה כמו סופרב או אולי פורד מונדאו 2 ליטר טורבו.

פורסם

רכב חדש שיתאים לצרכים הוא הסוזוקי קרוסאובר.

ה״כאילו ג׳יפון״ היחיד שיהיה מרווח מספיק במושב האחורי ובתא המטען.

כבונוס תקבל איבזור מצויין,צריכת דלק מצויינת וכניראה גם אמינות ושמירת ערך.

משומש? סקודה ייטי בן שנה/שנתיים.

יש להימנע מניסאן ג׳וק, הוא צפוף מאוד ותא המטען שלו ממש קטן (דלתות אחוריות קטנות שיקשו על הכנסת/הוצאת תינוק. תא מטען לא מתאים לעגלת תינוק).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

ראשית צודה למגיבים, תראו יש עניין ושיקול גם כן לרכוש חדש אבל אז אני יורד לרכבים כמו שברולט ספרק או פזו 2008 ושאר יצירות בתקציב .

או יד שניה אבל גדול יותר.

 

אשתי מאוד נדלקה על פזו 2008 שלמרות שהוא מאוד גבולי מבחינת שטח תא מטען , אבל מאוד מאובזר ונוח סהכ. מה דעתכם בנושא זה? או לרכוש רכב יותר ישן בכמה שנים אבל גדול יותר וללא אחריות.

 

יש על הזדמנות גם לרכוש 2008 עם 1000 קמ ופחות מחודש על הכביש מאדם שהתחרט על הרכישה. במחיר של 15-20 אלף פחות ממחיר חדש.

פורסם

אם חדש, אז סוזוקי קרוסאובר יעשה את העבודה ויהיה אטרקטיבי לרכישה.

לגבי 2008, רכב נחמד אבל עדיין עם הגיר המיושן של פיג'ו.

הוא גם פחות מרווח מהסוזוקי.

במשומשות יש כל מיני אופציות.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

כפי שהציעו הקודמים סוזוקי קרוס אובר

 

הוא יתן לכם מרווח נוחות גובה והכי חשוב אמינות וגם תהיו הראשונים ברכב כך שתדע בדיוק איך הרכב טופל

 

חוץ מהסוזוקי יש ניסאן קאשקאי מאד אמין ומוצלח נוח על הכביש ויציב מאד

 

ואם לא חייב ג'יפון יש מינוואנים שהתנוחת ישיבה זהה או כמעט זהה משמע לשבת בגובה

 

והם יהיו יותר נוחים וטובים על הכביש מאשר ג'יפונים

×
×
  • תוכן חדש...