Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני מתלבט בין איזה טוויטרים לבחור מבין האפשרויות שיש לי:

 

1. JBL - GTO13T

2. HRETZ HT25

3. ALPINE DDT-S30

4. SOUND STREAM TWS.2

5. JBL GTO18T

*האם צריך לחבר את הטוויטר למגבר? אני שואל מכיוון שאני רואה שהם באים עם מגבר משלהם אז יש אפשרות לחבר אותם ישירות למערכת או שצריך לחבר אותם למגבר?

במידה וכן צריך לחבר אותם למגבר וכל היציאות במגבר שלי "תפוסות" לזוג רמקולים אחוריים וסאב יש אפשרות לעשות "קומבינה"?

ועוד שאלה קטנה, איזה גודל (אינצ') הרמקולים בדלתות אחוריים בפיג'ו 206? הם ממש קטנים.

 

תודה רבה.

פורסם

הם לא מגיעים עם מגבר משלהם.

אולי מה שאתה חושב שהוא מגבר, הוא בעצם קרוסאובר (מפצל תדרים).

תן פירוט של המערכת שלך, כך תוכל לקבל המלצות יותר טובות וענייניות.

פורסם

מגבר rockford r3004

 

סאב rockford p2

 

מאחורה רמקולים ביצה 550 וואט של פיונר.

 

ומקדימה 220 וואט שהם לא מחוברים למערכת אלא ישר למערכת

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לפחות בשלב ראשון תחבר את הטוויטרים לקרוס אובר (זה שקראת לו מגבר של הטוויטרים)

מבחינת איזה טוויטרים לבחור כדאי לך לשמוע סטים שונים כדאי להחליט מה לטעמך.

אני יכול להגיד שלי יש טוויטרים של אינפיניטי (6500cs) והסט מוגבר ולעומת זאת אצל חבר יש קומפוננט מורל טמפו שלא מחובר למגבר ואני מאוד אהבתי את הטוויטר, דומיננטי ולא צורם.

×
×
  • תוכן חדש...