Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוק ליעוץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה:

 

כרגע יש לי באוטו הד יוניט JVC S585 (הספק ארבעים כפול ארבע )

ושתי רמקולים קדמיים של פיוניר ( היו אחוריים וצ'יינגר אבל נגנבו)

 

 

השבוע אני קונה זוג קומפוננטים של MBQ שיחליפו את הפיוניר ומגבר שיוקדש אך ורק להם

אחר כך אני רוצה לקנות זוג אחוריים בינוניים שיתחברו ישירות להד יוניט ורק עוד כמה חודשים סאב ומגבר שיוקדש לו.

 

שאלותי הם כאלה,

האם הסידור הזה הוא ההגיוני ? ( או שאולי עדיף לא להקדיש מגבר רק לסאב או מגבר רק לקומפוננטים אלא לחבר למגבר גם את האחוריים או מה שלא יהיה)

וגם איזה סוג של מגבר אני צריך לקומפננטים? כי נראה לי שכזה של שתי ערוצים שמפיק את הרמת RMS שלהם זה מספיק, האם נכון?

ושאלה אחרונה, זה אם ההד יוניט הזול יחסית יפגע באיכות השמע עם אני משתמש ברמקולים סאב ומגברים איכותיים?

פורסם

לדעתי סידור לכמות הרמקולים שאמרת זה ככה:

מגבר 4 יציאות.

2 יציאות לקומפוננטים.

את ה 2 האחרים לגשר בשביל הסאב.

אחוריים למגבר של ההד-יוניט.

ככה זה מחובר אצלי.

 

הד-יוניט גרוע גם מוציא צליל לא טוב. אז לא משנה איזה הגברה ורמקולים תשים - הם יקבלו צליל לא טוב ואותו הם יגביר וזה גם ישמע ככה.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
הוא בכל זאת JVC , הוא יפגע לדעתך בצליל?

 

לא מכיר את הדגם שיש לך.

לי היה JVC-KD650, או משהו כזה, לא זוכר בדיוק.

אחרי שעברתי להד-יוניט של רוקפורד - איכות הצליל השתפרה פלאים.

אולי בגלל שההגברה יותר חזקה או שאולי זה פסיכולוגי. אין לי מושג.

תנסה אולי אחרי שתתקין את כל ההגברה ואת הרמקולים לנסות לחבר הד-יוניט אחר ממישהו ולשמוע אם יש שיפור.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

כמה אופצ'.

 

דבר ראשון לחבר את הקומפ' והסאב למגבר ולהשאיר את האחוריים להד יוניט לא יהיה הכי חכם. מהסיבה הפשוטה שיהיה לך אות נקי מהסאב, אות נקי מהקומפ' כי הם מוגברים בידי מגבר שיש לו מספיק כח לדחוף אותם. והאחוריים שלך יהיו מחוברים למגבר של ההד יוניט שאין לו כח מספיק כדי לדחוף אותם, יש לך שם באיזור ה25 וואט RMS וזה לא מספיק כדי לדחוף רמקול מה שיצא לך יהיה אות מעוות שיפגע באיכות של שאר המערכת.

 

אין מנוס מקניה של זוג מגברים. האחד מגבר 4 ערוצים בשביל האחוריים והקומפ' והשני יכול להיות או 2 ערוצים בגישור או מגבר מונובלוק עם ערוץ אחד ולמגבר הזה יחובר הסאב.

 

במקרה ואתה לא רוצה לקנות מגבר שני אני מציע לך לחבר את האחוריים להד יוניט לשמוע איך הם ובמידה וזה נשמע גרוע לשקול האם להוריד אותם או האם לקנות עוד מגבר. אני הייתי מוריד אותם אם לא הייתי יכול לקנות מגבר נוסף. השיקול הוא שלך והכל תלוי באיך זה ישמע, מניסיון שלי זה ישמע גרוע.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
כמה אופצ'.

 

דבר ראשון לחבר את הקומפ' והסאב למגבר ולהשאיר את האחוריים להד יוניט לא יהיה הכי חכם. מהסיבה הפשוטה שיהיה לך אות נקי מהסאב, אות נקי מהקומפ' כי הם מוגברים בידי מגבר שיש לו מספיק כח לדחוף אותם. והאחוריים שלך יהיו מחוברים למגבר של ההד יוניט שאין לו כח מספיק כדי לדחוף אותם, יש לך שם באיזור ה25 וואט RMS וזה לא מספיק כדי לדחוף רמקול מה שיצא לך יהיה אות מעוות שיפגע באיכות של שאר המערכת.

 

אין מנוס מקניה של זוג מגברים. האחד מגבר 4 ערוצים בשביל האחוריים והקומפ' והשני יכול להיות או 2 ערוצים בגישור או מגבר מונובלוק עם ערוץ אחד ולמגבר הזה יחובר הסאב.

 

במקרה ואתה לא רוצה לקנות מגבר שני אני מציע לך לחבר את האחוריים להד יוניט לשמוע איך הם ובמידה וזה נשמע גרוע לשקול האם להוריד אותם או האם לקנות עוד מגבר. אני הייתי מוריד אותם אם לא הייתי יכול לקנות מגבר נוסף. השיקול הוא שלך והכל תלוי באיך זה ישמע, מניסיון שלי זה ישמע גרוע.

 

 

ראלימן

 

צריך לקנות רמקולים אחוריים שההספק שלהם מתאים להספק שמוציא הרדיו דיסק.

ואם לא - אז משחקים אם ה FADER ברדיו דיסק ונותנים יותר עוצמה לקדמיים ככה שגם האחוריים יוציאו צליל נקי.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

רון, דבר ראשון שאתה צריך לעשות זה להשקיע בקומפוננט טובים בדיוק כמו שאמרת. אחרי זה תקנה מגבר 4 ערוצים, שיתן לך 4X75W או משהו באזור. 2 ערוצים תתן לקומפוננט ו2 ערוצים תתן לסאב העתידי שלך.

אין לך צורך לקנות שני מגברים, זו הוצאה מיותרת. אם אתה רוצה רמקולים אחוריים בכל זאת תחבר אותם על הרדיו דיסק, גם ככה אם אתה רוצה לשמוע כמו שצריך אתה לא אמור לשמוע את האחוריים לכן תכוון עם הFADER ככה שהם לא נשמעים כמעט.

לדעתי אל תשקיע באחוריים ואפילו תשמש בפיוניר שיש לך עכשיו או בכלל תוותר על אחוריים לחלוטין אלא אם כן אתה רוצה שמי שיושב מאחורה ישמע קצת מוסיקה גם כן.

הרדיו דיסק שלך יהיה בסדר גמור.

×
×
  • תוכן חדש...