Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ,

הזמנתי תושבת גיר ותושבת מנוע ( מצרף תמונות ) בגלל שלא החליפו אף פעם והאוטו כבר כמעט 110 אלף ק"מ .

מרגיש קצת רעידות בזמן הנעה וכיבוי ( לא בנסיעה ) .

 

השאלה היא האם יש צורך להחליף גם את העליונות ? ( גם מצרף תמונה ) .

 

אגב בלי קשר , הזמנתי בולמי זעזוע אחוריים חדשים מארה"ב ( זה מקורי עם הגבהה/הנמכה ע"י אוויר ) וזה נעצר במכס ..:cry:

מה הסיכוי שייותרו לי על הבירוקרטיה ורק אשלם מכס ..?

w01331855825dea.jpg

הורד.jpg

תמונה (1).jpg

פורסם

אגב הרגע בדקתי אם המנוע "זז" בזמן הילוך D ו R ע"י שילוב הילוך לחיצה על דוושות הגז והברקס יחד .

בשניהם המנוע זז די משמעותי אך בעיקר בהילוך אחורי , זה אומר משו ? יש לזה משמעות שדווקה בהילוך R המנוע זז יותר ?

 

הבדיקה כמו שיש המון דוגמאות ביוטיוב ENGINE MOUNT TEST

פורסם

אתה מתאר מצב שבו הרעידות מורגשות רק בהנעה וכיבוי של הרכב. שאתה אומר הנעה אתה מיתכוון בזמן שאתה נותן סטרטר או כאשר שהרכב כבר הניע ישנם רעידות שמתייצבות? מה קורה עם הסל"ד? האם הוא יציב מהרגע שבו הונע המנוע?

פורסם

אחרי הנעה הכל תקין , גם הסלד יציב ואין גימגומים .

בזמן ההנעה/כיבוי רואים ממש שהמנוע מתנדנד בדומה לבדיקה ( רגל על הגז והברקס כשהילוך משולב )

פורסם

בזמן הנעה המנוע עדיין לא עובד אלא מסתובב ע"י הסטרטר בלבד כך שהתזוזות שלו קצת יותר מורגשות מאשר בעבודה. אם מעבר לכך לא מרגישים תסמינים ותופעות של תושבות פגומות אז יש סיכוי שהתושבות שלך במצב תקין עדיין!

פורסם

מישהו אמר לי גם כן שכשמשלבים הילוך מרגישים מעין דחיפה כזו זה גם כן יכול להיות קשור לתושבות , ומה עם הבדיקה עם הרגל על הברקס והגז ? זה אמין ? כי אצלי זז המנוע קדימה אחורה ממש כמו ביוטיוב .

פורסם
מישהו אמר לי גם כן שכשמשלבים הילוך מרגישים מעין דחיפה כזו זה גם כן יכול להיות קשור לתושבות , ומה עם הבדיקה עם הרגל על הברקס והגז ? זה אמין ? כי אצלי זז המנוע קדימה אחורה ממש כמו ביוטיוב .

קודם כל תחליף תושבות מאחר וכבר רכשת אותם,

לאחר מכן תעדכן אם יש שינוי.

ד"א תבדוק את האפשרות של החלפת התושבת לבד, לא סיפור גדול בהנחה שלא צריך ליפט לתושבות הנל.

כאשר אני נתקלתי בתופעה של תושבות קרועות ביונדאי שלי המוסך הציע סכום בדיוני של 2 תושבות מקוריות ב840 שח כולל הרכבה, לא הסכמתי ובדקתי את העניין 2 תושבות חדשות ומקוריות הוזמנו בסכום של 29$ כולל משלוח, את ההרכבה ביצעתי על ידי גק מתחת למנוע וקרש סוכך על מנת למנוע בלאי.

כפי שניתן להסיק חסכון משמעותי לפעולה כזאת פשוטה.

פורסם

תודה לכל מי שענה ,

כפי שנאמר , אחליף א התחתונות בלי קשר , אך השאלה היא אם צריך גם את העליונות ?

ולמה המנוע מתנדנד יותר בהילוך אחורי מאשר קדמי ( בדיקתלחיצה על דוושות הגז והברקס יחד )

וכוונה מתנדנד זה שהמנוע ממש נוטה קדימה בהילוך R .. ( בזמן בדיקה )

פורסם
תודה לכל מי שענה ,

כפי שנאמר , אחליף א התחתונות בלי קשר , אך השאלה היא אם צריך גם את העליונות ?

ולמה המנוע מתנדנד יותר בהילוך אחורי מאשר קדמי ( בדיקתלחיצה על דוושות הגז והברקס יחד )

וכוונה מתנדנד זה שהמנוע ממש נוטה קדימה בהילוך R .. ( בזמן בדיקה )

מכיוון שיש 4/3 תושבות, כל אחת מהם בזווית שונה ובשחיקה שונה.

כנראה שהתושבת שהכי קרובה לקיר האש במצב רע.

פורסם
תודה לכל מי שענה ,

כפי שנאמר , אחליף א התחתונות בלי קשר , אך השאלה היא אם צריך גם את העליונות ?

ולמה המנוע מתנדנד יותר בהילוך אחורי מאשר קדמי ( בדיקתלחיצה על דוושות הגז והברקס יחד )

וכוונה מתנדנד זה שהמנוע ממש נוטה קדימה בהילוך R .. ( בזמן בדיקה )

 

ברקס וגז יחד על הילוך נסיעה ישחטו לך את הגיר.

×
×
  • תוכן חדש...