Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי קרוסאובר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם

כמו שרשמתי בכותרת חבר שלי מעוניין בקרוס אובר מה אומרים על הרכב הזה?

איך הוא מבחינת צריכת דלק, ובכלל ???

תודה לכל העונים מראש

פורסם

בסך הכל הרכב חביב מאוד, תמורה לא רעה למחיר. השאלה היא מה החבר מחפש ברכב כי יכול להיות שיש אלטרנטיבות מתאימות יותר (סיאט לאון החדשה, למשל). לגבי צריכת הדלק ושאר הפרמטרים, קרא כאן: סוזוקי קרוסאובר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בסך הכל הרכב חביב מאוד, תמורה לא רעה למחיר. השאלה היא מה החבר מחפש ברכב כי יכול להיות שיש אלטרנטיבות מתאימות יותר (סיאט לאון החדשה, למשל). לגבי צריכת הדלק ושאר הפרמטרים, קרא כאן: סוזוקי קרוסאובר.

 

רכב למשפחה בכלל ושיסיע אותו לעבודה שזה בעיקר 120 קילומטר הלוך חזור פעמיים או 3 בשבוע

מה גם שבלינק ששלחת רשום שעושה 11 קילומטרים לליטר ובסוכנות אמרו לו 19 קילומטרים לליטר

פורסם

השכן רכש אחד לאחרונה.

עכשיו שאני יכול יותר להתעמק, הרכב פשוט מכוער ופשוט מדי.

אם הנסועה שלו גדולה כפי שאתה מתאר הייתי שוקל באותו מחיר את המגאן טורבו דיזל המאובזרת.

חזקה, חסכונית ומאובזרת יותר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
רכב למשפחה בכלל ושיסיע אותו לעבודה שזה בעיקר 120 קילומטר הלוך חזור פעמיים או 3 בשבוע

מה גם שבלינק ששלחת רשום שעושה 11 קילומטרים לליטר ובסוכנות אמרו לו 19 קילומטרים לליטר

 

19 קילומטרים לליטר זה אולי נתון היצרן שמתקבל במעבדה סגורה, בלי רוח, בלי מזגן, בנהיגה של סבתא ועם בובה מתנפחת במקום אישה. במציאות צריכת הדלק כמעט תמיד תהיה גבוהה מנתוני היצרן.

 

אגב, קרא שוב את הקישור שצירפתי כי אני רואה שכתוב של 13 קילומטרים לליטר, שזה נתון די יפה למשפחתית 1,600 סמ״ק אוטומטית.

 

אם זה מה שהחבר שלך מחפש יש אלטרנטיבות זולות וספרטניות יותר. למשל מיצובישי אטראז׳ החדשה שמתאימה בדיוק למי שרק רוצה להגיע ממקום למקום.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...