Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 בעיות גיר


mazda3s
שימו לב! השרשור הזה בן 3769 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המלצת על ולוולין MaxLife DEX\MERC ATF, אני בטוח שהוא שמן מצויין, אך השאלה היא מה קורה כאשר מערבבים אותו עם השמן הקיים במערכת, שהוא השמן של מאזדה.

 

אני יודע שבמנוע לא מומלץ לערבב בין סוגי השמנים מכיוון שלכל שמן תכונות שלו וברגע שמערבבים בעצם "הורסים" אם השמן ומורידים מהאיכות שלו.

השאלה אם זה נכון גם לגבי שמן של תיבה אוטומטית.

עוד לא בדקתי אבל אני מניח שהשמן של מאזדה יצא יקר יותר כמעט כפול, והשמן של ואלבולין הוא שמן מצויין שהייתי בוחר אותו בטוח אם הוא כבר היה קיים בתיבה עצמה.

 

האם בגלל שהשמן בתיבה כבר בלוי ואיבד מהתכונות שלו, זה כבר לא משנה אם עושים החלפה חלקים גם לשמן שהוא איננו מאותו הסוג? או שיש עדיפות להשאר עם אותו הסוג?

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה והנוזל מתאים בתקן מניסיוני אין בעיה .

יש לך ספקות ואתה רוצה שקט ,, השתמש בנוזל המקורי של החברה .

אני משתמש ב דלקול הסינטטי וה MaxLife DEX\MERC ATF במספר רכבים יותר מ 6 שנים וללא בעיות .

כנ"ל חבריי בעלי מוסכים המטפלים באופן שוטף בטיפולים ברכבים .

בצע את הטיפול במוסך רציני יש מוסכים מומלצים בפורום .

 

מצורף דיון בנושא .

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=306296&highlight=%D7%A2%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%91

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון בנושא,

 

לעצתו של אייל הורדתי קצת פחות מ4 ליטר דרך הקרטר של הגיר והוספתי את אותה הכמות בשמן חדש.

משהו קצת מוזר שהשמן ששמתי היה אדום ואילו השמן הקיים היה בצבע זהב כהה, אולי התעסקו כבר עם הגיר שם ודחפו שמן צ'יפס או משהו.

בכול אופן, נכון לעכשיו הרכב נוסע בצורה תקינה לחלוטין, השלב הבא הוא לשגר אותו ממני למישהו אחר...

 

אייל, תודה על עצתך, המצב לא היה רחוק מהחלפת גיר. :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בסדר - יש אפשרות לשני צבעים לנוזל הממסרה והוא בתקן הנכון - ראה כאן לדוגמה .

שמן גיר אוטומט 100% סינטטי צהוב או אדום

http://www.petrotech.co.il/שמן-גיר-אוטומט-100-אחוז-סינטטי-צהוב-או-אדום

השמן עומד בתקנים:

Ford Mecron V

Ford Mecron SP

Mopar ATF+4

Nissan Matic J/K

Allison C-4

Toyota Type T-IV

Toyota WS

Honda ATF-Z1

Kia, Hyundai, Mitsubishi DIAMOND , SP-II, SP-III,SP-IV ,RED 1

Mazda ATF-M III, ATF-MV

 

[/img]3295734.jpg

ותואם בצהוב - שניהם עומדים באותם תקנים , רק הצבע שונה .

 

שמחתי לעזור - באיזה נוזל ממסרה השתמשתה בהחלפה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השתמשתי בדיוק באותו השמן שיש בתמונה שהעלת (בקבוק שחור עם מדבקה ירוקה)

רק שאני קניתי 4 בקבוקים של ליטר 1.

עד כה, למרות שהאצבע על הדופק, האוטו נוסע מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

עדכון:

השבוע החלפתי החלפה חלקית, יצא רק 2.8 ליטר ולא 4 כמו שכתבו כאן.

 

החלפתי ל BG כמו שהמליצו כאן, לדעתי ההילוכים עוברים יותר חלק, גם לפני זה הם עברו מצוין אבל כשהרכב היה קר הרגישו קצת ועכשיו כבר לא.

עדיין לא יצא לי לעשות נסיעה ארוכה ולראות איך התיבה תהיה לאחר מאמץ אבל מהנסיעות בעיר עושה רושם שהתיבה עובדת טוב יותר.

 

תודה על העזרה

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו על כל שרשור בנושא מאזדה 3 לאחרונה אני מתעלק, אני מחזיק 1.6 אקטיב 2008 והגיר בהילוכים הנמוכים עובד בסדר גמור, קצת מושך בבוקר עד 3 אבל זה קורה רק כשהרכב קר, כשהוא מחליף לרביעי אני מרגיש את ההחלפה אבל אחרי שהוא עובר הסל"ד נשאר בסביבות 2200-2500 סיבובים, אחרי כמה רגעים או לחיצה קצת יותר חזקה על הדוושה הסל"ד יורד.

ההרגשה היא של מעין חצי הילוך, זאת לא החלקה בגיר.

 

נהגתי לפני מספר שנים מכמה רכבים כאלה אבל הם היו רכבים שכורים אז פחות הקדשתי תשומת לב, בעלי מאזדה 3 1.6 יכולים להבין למה אני מתכוון או שהגיר שלי מפתח משהו?

האוטו שלך לא מפתח כלום גם לי יש 2008 אקטיב ואני מרגיש אותו דבר ולא הבנתי מזה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברמת העיקרון - החלקה באחד ההילוכים תיגרם בגלל בעיה מכנית בתוך הגיר. בעיות חשמליות יגרמו לגיר לנסוע בחירום, וחירום זה לא החלקה.

אם השמן עדיין לא שחור ומריח כמו גחלים, והתקלה לא קיימת במצב קבוע (כמו כאן שהבעיה קורית רק אחרי שלושים דקות נסיעה) - כדאי לעשות ניסיון של החלפת שמן. אם למשל במזדה שלוש יש בעיה שאין בכלל הילוך שני, החלפת שמן לא תפתור את הבעיה.

דרך אגב, הבעיה שאתה מתאר מוכרת לנו כבעיה מיכנית, והפתרון נמצא בתוך הגיר, אבל לא בהכרח מצריך שיפוץ, כמובן בתנאי שהגיר עדיין לא נפגע בעוד חלקים.

לגבי החלפות שמנים - החלפות שמנים עושות טוב לרכיבים מכנים - נ ק ו ד ה!

יש הרבה גירים שהיצרן ממליץ על השמן שמגיע במיכלים עם שמו. הרבה פעמים זה לא נחוץ.

מאחר ויש לנו כבר ניסיון עם איזה חמישה-שישה גירים, אני יכול לכתוב בשקט שדקסרון 3 פשוט יעשה את העבודה בדיוק כמו שמן מקורי ויקר בהרבה מקרים (כולל במזדה).

כמו שאנחנו לא מתדלקים קבוע 98, לא עושים וקס כל שבוע, לא מחממים את המנוע עשר דקות לפני כל נסיעה, לא קונים מצבר של אופטימה, לא מאחסנים את הרכב באוהל טרמי בלילות הקרים, לא נמנעים מלנסוע בגשם או ביום חמסין ולא שמים צמיגים של מיקי תומפסון או הוזייר - רק בגלל שזה יותר טוב לאוטו - ככה גם לא חייבים להשתמש בשמן גיר אולטרה יוקרתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3769 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...