Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

לדאבוני, מפאת חוסר זמן - החלטתי לקבל הצעת מחיר להכניס את הרכב להחלפת שמן גיר + נוזל קירור.

 

הראשון שפניתי אליו, היה המוסך המורשה (כרגע, אשאיר את שמו בעלטה) - השיחה הפכה מאוד לא נעימה וברור לי שלא אחזור למוסך הזה, השיחה התנהלה פחות או יותר כך :

 

אני :"בוקר אור, אני רוצה לקבל הצעת מחיר על החלפת נוזל קירור + שמן גיר"

הנציג :"למה להחליף?"

אני :"כי אני רוצה - הגיע הזמן,

הנציג :"אוקיי, תבוא לפה נבדוק נראה.."

אני :"אין טעם שאסע, תגיד לי מחיר ואדע אם משתלם או שאברר במקום אחר"

הנציג :"טוב.." *מתקתק כמה דברים "מה השם?"

אני :"מור..." *שם משפחה*

הנציג :"טוב.. בקיצור.. נוזל קירור וש..."

אני :"אין צורך שתמכור לי נוזל קירור, אני מביא בעצמי. לגביי השמן גיר.. אני רוצה את המקורי של טויוטה מסוג כזה וכזה"

הנציג :"מה זה פה? אצלנו לא מביאים סנדוויץ' למסעדה.. מה זאת אומרת להביא נוזל קירור?"

אני :"אתה דורש ממני לרכוש ממך נוזל קירור?"

הנציג :"כן.. זה המדיניות"

אני :"תבדוק את עצמך בבקשה, אני לא משלם עבור משהו שקיים לי כבר.." (ואגב, נרכש דרכם..)

הנציג :"טוב כשיהיה לי זמן אני אבדוק"

אני :"מה זו התשובה הזו? מתי תבדוק?"

הנציג :"שמע, יש לי לקוחות.."

אני :"ואני, לא לקוח? מה זה?"

 

פחות או יותר אמרתי לו שזה חוצפה והוא צריך לשדרג את תודעת השירות שלו.. בסופו של יום אחרי שפחות או יותר התחננתי לשירות שלו (רק אחרי שניתקתי, הבנתי זאת), הוא אמר שיחזור אליי (מיותר לציין שלדעתי הוא לא יחזור ואם כן, ייתן מחיר דרקוני כדי שלא אגיע).

 

לשאלתי,

האם נתקלתם בסיטואציה כזו?

מה דעתכם?

 

החסכון בעלות לא קריטי כמו עניין ה-"אונס" לרכוש מוצר מאותו מוסך שככל הנראה, מקבל לגיטימציה מהיבואן ומהסיבה שבאיזור בו אני נמצא, יש המון רכבי ליסינג ולקוחות "שמנים" שעושים שימוש בשירות שלהם.

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם

התנהגות והתנהלות יועץ השירות אולי לא תקינה אבל לגבי עניין החלקים-לא כל מוסך מסכים,שתביא חלקים מהבית מסיבה פשוטה שגם שם טמון לו חלק מהרווח ומן הסתם הוא לא מעוניין להפסיד כסף.

תצטרך לחפש מוסך שיהיה מוכן לקחת על עצמו את העבודה עם חלפים שאתה תביא עם כל הצער שבדבר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

קולאוטי 9,

בבחינת כדאיות העסקה מצד המוכר או במקרה הזה המוסך, כדאי לקחת בחשבון את התמונה המלאה ולא "ספיגת עלות", כי אם רווח נקי + לקוח מרוצה.

לדאבוני, החשיבה שלך, מחזקת את זה שתודעת השירות בישראל דיי נמוכה (בכל שקשור למוסכים מטעם היבואן).

 

מכספי,

אין כל קשר אם רכשתי או לא, פה קם ונופל דבר לדאבוני.

 

אגב,

חזרו אליי עם הצעת מחיר - 450 ש"ח + מע"מ (הם משתמשים בשמן גיר שלהם.. משמע, עבודה מעל 350 ש"ח. הזוי).

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם

אגב,

חזרו אליי עם הצעת מחיר - 450 ש"ח + מע"מ (הם משתמשים בשמן גיר שלהם.. משמע, עבודה מעל 350 ש"ח. הזוי).

לא ברור - אם זה המחיר כולל נוזל ממסרה מקורי שהם מספקים - המחיר סביר .

בד"כ עלות נוזל הממסרה כ 4 ליטר הוא כ 250-350 ש"ח במוסך מורשה .

ויש כאן שתי עבודות .

החלפת נוזל קרור - מינימום 100 ש"ח .

והחלפת נוזל ממסרה גם כ 100 ש"ח - וזה מחיר סביר וטוב .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...