Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיצד אתם מנקים את החלק העליון של מיכל החלב. בין לבין אני מפרק את החלקים ושם אותם מספר דקות עם מים רותחים. זה מנקה חלק מהחלב שהצטבר. אתמול ביצעתי ניקוי למכונה וראיתי שזה כבר מוגזם.

הפעם הוספתי למים החמים גם מלח לימון, זה עזר אבל עדיין הפלסטיק לא נראה הכי נקי שיש.

 

 

איך אתם מנקים אותו?

Got To love It

פורסם

כמו שכתבת, לפרק את החלקים מהחלק העליון, לשים את הכל בכלי עם מים חמים וסבון כלים,

ואח"כ לשטוף טוב טוב.

אני מידי פעם ממלא במיכל של החלב מים חמים עם סבון, ואז מפעיל את ההקצפה, כדי שמים

עם סבון יעברו בכל המעברים, ואז שוטף הכל, ועושה את הפעולה שוב עם מים ללא סבון,

כדי לוודא שלא נשאר סבון במערכת.

פורסם

אחרי כל הפעלה אני מכניס לקערה עם מים חמים (לא רותחים) עם קצת סבון ומשקשק, שוטף ונותן לזה להתייבש.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אושרי, אני אחרי כל הפעלה מבצע את הניקוי של המכונה עם הקיטור, כנראה זה לא מנקה הכל.

אתמול גם לאחר ששמתי את החלק העליון מפורק עם כל חלקיו במיכל מים חמים עדייין נשארו חלקים שהיה עליהם חלב יבש. לאחר ניקוי עם מלח לימון 95 אחוז בערך ירד.

Got To love It

פורסם

במדיח, ואם לא במדיח אז לנקות עם ספוג עדין טבול במעט סבון כלים עם תוספת אקונומיקה. לאקונומיקה יכולת פירוק חלבון מעולה אפילו ללא מגע יד אדם (אם יש לך טרמוס שהצטבר בו חלבון בדפנות כתוצאה ממשקה שנשכח או נשאר יותר מידי זמן, זה הפתרון).

אתה יכול לנסות לרסס או לשפוך מעט אקונומיקה על החלק שבו הצטברו משקעי החלבון, ולאחר כמה דקות לשטוף עם מים פושרים\חמים. האקונומיקה המומלצת היא סנו ז'אבל (מכילה גם סבון, מעט חומר להסרת שומנים וכד').

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אושרי, אני אחרי כל הפעלה מבצע את הניקוי של המכונה עם הקיטור, כנראה זה לא מנקה הכל.

אתמול גם לאחר ששמתי את החלק העליון מפורק עם כל חלקיו במיכל מים חמים עדייין נשארו חלקים שהיה עליהם חלב יבש. לאחר ניקוי עם מלח לימון 95 אחוז בערך ירד.

 

לפי מה שאתה מתאר, מדובר באבנית ולא בשאריות חלב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
במדיח, ואם לא במדיח אז לנקות עם ספוג עדין טבול במעט סבון כלים עם תוספת אקונומיקה. לאקונומיקה יכולת פירוק חלבון מעולה אפילו ללא מגע יד אדם (אם יש לך טרמוס שהצטבר בו חלבון בדפנות כתוצאה ממשקה שנשכח או נשאר יותר מידי זמן, זה הפתרון).

אתה יכול לנסות לרסס או לשפוך מעט אקונומיקה על החלק שבו הצטברו משקעי החלבון, ולאחר כמה דקות לשטוף עם מים פושרים\חמים. האקונומיקה המומלצת היא סנו ז'אבל (מכילה גם סבון, מעט חומר להסרת שומנים וכד').

 

איציק

 

אני טובל במי-אש 5 דקות אח"כ 5 דקות בחומצה גופריתית ובסוף מעביר דרך צנטריפוגה של אורניום כדי שיתייבש כמו שצריך

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
לפי מה שאתה מתאר, מדובר באבנית ולא בשאריות חלב.

 

באגירה, גם אם מדובר באבנית היא אמורה לרדת עם המלח לימון (כמו ששמים בקומקום במידה ומצטבר בו אבנית.

אבצע את הניקוי הנ"ל בשנית נראה אם הכל יתנקה.

Got To love It

×
×
  • תוכן חדש...