Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי לכולם,

 

קיבלתי הצעה לקנות פורד פיאסטה (מה אומרים על הרכב הנ"ל משנת 2009?)

עם קילומטראז 60 אלף, אוטומטית, מנוע 1.4.

לפי מה שכותבים במגזין אוטו - זאת המכונית הטובה ביותר בקטגוריה שלה,

חסכונית בדלק וזולה בתיקונים\חלפים. האם זה נכון?

 

המחיר הוא 55K.

מחירון לוי יצחק 54K.

התקציב הוא עד 50K.

 

הסתכלתי על הרכב ונסעתי בו נסיעת מבחן קצרה בחניון של UMI, הרגיש לי מצוין,

בניגוד לנסיעות קודמות שהיו לי בדגם הזה.

 

בגלל של UMI לא יבואנים של FORD - הם לא מספקים לי אחריות, אפילו לא לשנה

על גיר מנוע ושלדה.

האם מקרה כזה הגיוני? הרי אחד היתירונות בקנייה מליסינג אל מול קנייה מפרטי זה נושא האחריות

גם אם זאת לא אחריות יצרן הרגילה. מדוע כאן לא נותנים את זה?

 

כמובן שאם אחליט לקנות - אקח אותו לבדיקה מסודרת.

השאלה - האם כדאי\שווה לחרוג מהתקציב שלי ולהשקיע ברכב כזה 55K (עוד לפני מיקוח) ובלי אחריות?

 

 

תודה מראש,

Chopinko

פורסם
רכב לא בודקים בחנייה .

תצא איתו מחוץ לעיר עם 2 אנשים ותרגיש את חוסר הכח שלו .

על רכב שהיה בליסינג מורידים לפחות 15 אחוז .

 

חוסר הכוח שלו?

 

למה אתה מתכוון וביחס לאיזה רכב?

×
×
  • תוכן חדש...