Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מקפיץ את הנושא שוב - עידכון ובקשת עזרה נוספת

 

 

הגיע היום מכתב רשום נוסף שבו רשום תאריך למשפט שיתקיים בעוד 4 וחצי חודשים לערך ( חודש יוני)

האם יש אפשרות למנוע את המשפט ולהגיע להסדר לפניו ואם כן למי אפשר לפנות ואיך?, או לחכות למשפט

 

תודה לעוזרים

כמו שכתבו לך כמה מחברי הפורום הסר כל דאגה מלבך, בשל העבר התעבורתי שלך אתה לא תקבל פסילה בפועל,

תגיע ביום המשפט ושם יש תובע משטרתי ושם גם יגמר המשפט שלך .

פורסם

ישראל בתשובה למעלה רשם כיצד הדברים מתנהלים .

צריך לחכות ליום המשפט ולפני הדיון לדבר עם התובע המשטרתי .

 

מאחר ואתה קצת לחוץ ,, יש אפשרות אבל זה צריך ברור .

להתקשר ליחידת התנועה שאליה משוייך הדו"ח והזימון למשפט .

לברר מי התובע בתיק - לנסות להשיג אותו בטלפון להסביר שאתה לחוץ/עסוק מהמצב - מצא סיפור אמיתי ואנושי .

ואם אפשר לקבוע פגישה לבדיקה והסכם לפני המשפט .

הם לא אוהבים את זה , אבל זה אפשרי ומותר .

כדאי להמתין עוד כחודש - כדי שהתיק ישוייך לתובע מסויים , בד"כ זה לוקח להם זמן .

 

בבית המשפט התובעים גם לחוצים - לכן הם רוצים להגיע להסכמות לפני הדיון .

כך שאולי בפגישה רגועה לפני הדיון במשפט הם יהיו יותר קשים ,,

אבל מנגד - אם עברתה את המחסום הראשוני והתובע יסכים לפגישה לפני הדיון - אולי הוא גם מבין עניין .

נסה לכתוב מכתב ולהגיש לתובע אם התבטאות בע"פ קשה לך .

 

כך שזה לכאן ולכאן - לשיקולך .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני מקפיץ את הנושא כי הפרשה הסתיימה

סה"כ 1000 שקל קנס בחמישה תשלומים ופסילה על תנאי 3 חודשים לשנתיים

 

כמו שהגעתי לבית משפט ראיתי את החגיגה שהיתה שם והייתי רגוע

באו לשם מלא בני דודים עם קלסרים של עברות תנועה ומה ששמעתי הם גם לא יצאו בנזק גדול

היתה אחת שעשתה עיניים לתובע וקיבלה קנס ועל תנאי למרות שנסעה במהירות מופרזת

 

הזמינו איזה 100 אנשים לאותה שעה אז ידעתי שהולך להיות קרנבל והם רוצים לסיים את העניינים שם כמה שיותר מהר בדיוק כמו שמגיעה השעה שש ואתה נמצא בדואר ויש 20 אנשים בתור והפקידות רוצות ללכת הביתה.

מרוב שלא היה לו כוח לשמוע מה יש לי להגיד הוא התייאש ישר בהתחלה עשה פוזות ואמר שהוא נותן לי קנס ולא כניסה לשופט בקיצור עבודה בעיניים כל הטרטור הזה והבזבוז של יום עבודה

יכלו לראות גליון הרשעות קודמות ולשלוח את הקנס בדואר

 

תודה לכל מי שעזר

פורסם

ברוך הבא לגן החיות שנקרא בית משפט בישראל. מי שמופתע בפסיקות הזויות של שופטים, שיבקר בבתי המשפט. עצוב.

שמח לשמוע שזה נגמר בקנס בלבד.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...