Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

רכשתי שברולט קרוז טורבו LTZ במבצע שהייתה לא מזמן.

נסתי כבר 5K קילומטר והכל טוב.

אבל התחלתי בלימודים במקום שלא ציפיתי ועכשיו עדיף לי הבריד.

הונדה נותנת מחיר מחירון על רכב ישן.

אפשר לראות באתר הונדה --- חדשות ומבצעים --- מה חדש בהונדה (לא יכל לשים קישור, מונה הודעות על 0)

עכשיו לפרטים:

רכשתי שברולט ב-114K,אני יד שנייה, רכב היה פרטי, עם 0 ק"מ.

יש לי רישיון רכב קודם, וחידשתי לפני חודש, אז יש גם רישיון חדש, כבר עם שמי.

לפי לוי יצחק, מחירון 121K.

הונדה שאני רוצה עולה 123K =))

למה לצפות מבחינת טרייד אין?

ירידת מחיר ממחירון, כמה ירידה, סירוב לבצע עסקה וכו'.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם

קנית ב 114 והמחירון 121... לא נראה לך מוזר?

הניחוש שלי שתקבל על הקרוז 90-100 יותר לכיוון ה-90

 

לדעתי בהפסד הצפוי ובהתחשב שהקרוז טורבו נחשבת למכונית טובה, מאובזרת, זריזה ואמינה, לא הייתי ממהר להחליף אותה בכדי לחסוך בדלק.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

תודה על תגובה.

בטויוטה, למשל, אמרו שהם נותנים על שברולט קרוז 50% ממחירון, בלי קשר למצבו הטוב(עם קשר למצב רע).

שם בררתי בגלל טויוטה יאריס הבריד.

מחירון לא מוזר, כי גם שברולטים יותר פשוטים מכרו לדוג' 100K במקום מחירון של 117K.

אולי יש איזו בעייה לא ידועה לי.

העיניין הוא הפרסום של טרייד אין במחיר מחירון של הונדה.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם

חבר שקנה שם את הסיויק החדשה לא מזמן קיבל מחירון מלא, אבל זה היה עבור מזדה לאנטיס חבוטה...

 

חוץ מזה שנראה לי שהחישוב שלך לא כולל את העובדה שאתה יד שנייה מליסינג.

 

מה המרחק שלך מהאוניברסיטה? אתה בטוח שישתלם לך להפסיד עכשיו 10K (לפחות) בשביל חיסכון עתידי בדלק?

 

עריכה:

בנסיעות בכבישים בינעירוניים מנועי דיזל יותר חסכוניים ממנועים היברידיים (במיוחד משל הונדה), אם בכל זאת אתה מעוניין להחליף תנסה לבדוק אופציה על סיטרואן C3 פיקאסו או רנו מגאן דיזל.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

על רכב עם מחירון יחסית גבוה כמשומש + העובדה שמדובר בקרוז + העובדה שאתה יד שניה, להערכתי תקבל כ- 95K.

הדגם שקנית במבצע הוא מפואר, מאובזר, מהיר ומרווח.

לא הייתי סופג את הירידה וכבר עכשיו ממהר להחליף. לפי דעתי שווה לך להמשיך ליהנות מהרכב.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

תודה על התגובות.

אני לא רץ להחליף רכב בכל מחיר, אבל כשחשבתי על חיסכון וראיתי פרסום, חשבתי - למה לא.

" בנוסף ובהתאם לתקנון הונדה תציע לרוכשים רכב חדש טרייד-אין במחיר מחירון תמורת הרכב הישן."

הרעיון בולט.

היתרון הבריד -- ב-100K ק"מ בשברולט, במחיר דלק 7.5 ש"ח, יעלה 60K ש"ח, ובהבריד זה יעלה 30K.

כמובן, אם דעות שלכם צודקות - לא שווה להחליף רכב. אני מוכן לספוג ירידה עד 110K, לא יותר נמוך.

זה צילום של רישיון, עם בעל קודם - לדעתי זה פרטי לגמרי. אני טועה?

img809.imageshack.us/img809/7043/og28.jpg

בכל מקרא היום אני אבדוק מולם, ארשום תוצאות פה.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם

טרייד-אין במחיר מחירון בכפוף לתקנון שבדרך כלל אומר שיתקבלו כלי רכב עד שנתון 2006...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אפילו אם תקבל "מחיר מחירון", עם שקלול המחיר לרכב יד שניה מליסינג, יורידו לך גם בנוסף עוד 12% מהמחירון, כי זה מה שנהוג וזה משכתוב במחירון עצמו בקשר לעסקאות טרייד-אין

אז כנראה גם 90000 לא תקבל.

הרי הם צריכים עוד למכור את הרכב הזה למישהו ...

פורסם
עם שקלול המחיר לרכב יד שניה מליסינג

לא הבנתי למה ליסינג.

זה הבעל הקודם

img809.imageshack.us/img809/7043/og28.jpg

אני רואה פרטי, אפשר לקבל הסבר איפה אני טועה?

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם
לא הבנתי למה ליסינג.

זה הבעל הקודם

img809.imageshack.us/img809/7043/og28.jpg

אני רואה פרטי, אפשר לקבל הסבר איפה אני טועה?

סליחה, טעות שלי, ראיתי "יד 2 0 ק"מ" חשבתי ישר שזהו ליסינג.

פורמלית, אין מה להוריד פרט ליד שניה.

מעשית, קשה להאמין שמישהו פרטי קנה רכב, לא נסע עליו כלל, ומכר לך.

חברות התחילו לרשום רכבים על שמות פרטיים ע"מ למנוע רישום "החכר/השכרה" ?

פורסם

לדעתי תצטרך להוסיף בין 25 ל-30 אלף בשביל ההחלפה - שאין מצב שתחזיר אותם בחסכון בדלק. מציע לך לרדת מהרעיון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לא הבנתי למה ליסינג.

זה הבעל הקודם

img809.imageshack.us/img809/7043/og28.jpg

אני רואה פרטי, אפשר לקבל הסבר איפה אני טועה?

 

סליחה, טעות שלי, ראיתי "יד 2 0 ק"מ" חשבתי ישר שזהו ליסינג.

פורמלית, אין מה להוריד פרט ליד שניה.

מעשית, קשה להאמין שמישהו פרטי קנה רכב, לא נסע עליו כלל, ומכר לך.

חברות התחילו לרשום רכבים על שמות פרטיים ע"מ למנוע רישום "החכר/השכרה" ?

 

אני חושב שהכוונה היא שהרכב נמצא כבר יותר משנה בארץ, ולפי התקנות החדשות הוא ער יד אצל היבואן.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

הייתי עכשיו במאיר פ"ת. מחירון לפי נתונים שלהם 112000 (o_O) מינוס יד שניה זה 107000 והם נותנים על הרכב מקסימום 90k , יותר מדוייק לאחר בדיקה. לפני ביקור במאיר, קראתי הרבה על טרייד אין, גם כאן, בפורום. לכן לא הופתתי. אני נשאר עם משיש לי ולאולם לא חושב על טרייד אין - אם מורידים מערך רכב כ-30k כשרכב בקושי עבר 5k אז מה יהיה יותר מאוחר? :-)

הנקודה פה, שהם דיברו על מחיר מחירון ובפעול זה מחירון כנראה מאולם פרללי :-) תודה למי שניסה לעזור.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם

הניחוש שלי שתקבל על הקרוז 90-100 יותר לכיוון ה-90

 

...והם נותנים על הרכב מקסימום 90k , יותר מדוייק לאחר בדיקה.

 

ניחוש מוצלח, תהנה מהקרוז, הוא יהיה הרבה יותר מהנה לנהיגה מהגאז.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ברוך הבא לעולם המציאות. קבלת שיעור על הערך המוכר "אמת בפרסום".

כל המטרה של הפרסומות היפות והמושקעות האלה הוא להביא ישראלים פראיירים לאולמות התצוגה ואז שם להשתמש במגוון תכסיסים ותחבולות בכדי לשכנע אותם להחליף את ה"גרוטאה" שלהם ברכב חדש ונוצץ.

 

אם קבלת מחירון על הרכב שלך זה כנראה בגלל שבאת עם רכב יחסית ישן שלא שווה הרבה והוספת הרבה כסף מזומן כדי לצאת עם רכב חדש. אם תכנס עם רכב בן שנתיים ותחשוב שתצטרך רק 20K ש"ח כדי להתחדש ברכב חדש אז טעות בידך. בשביל למכור רכב כזה המגרש טריידאין יצטרך להשקיע כמה אלפים בהשבחה, להעמיד אותו כמה חודשים במגרש כאשר הוא מפסיד סכום נכבד במחירון ובנוסף להוריד עוד כמה אלפים לרכוש החדש בשביל ההרגשה הטובה. לכן נהוג לתת 20-30 אלף ש"ח מתחת למחירון.

 

ד"א, אני לא בא למתוח פה ביקורת על מגרשי הטריידאין. זה ברור שהם לא עובדים בהתנדבות וצריכים להרוויח. אני נגד התופעה הישראלית של פרסום שקרי וטרטור לשווא של לקוחות תמימים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...