Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, נתחיל בעובדות:

 

1. הרכב כמובן מוגדר טוטל לוס מבחינה ביטוחית.

2. לרכב לא היה מקיף (ונא לא לפתוח דיון על זה).

3. הרכב אהוב ושמור, עם 120K ק"מ על השעון.

4. הרכב יתוקן !

 

הרכב מזדה 6 2006, ולדעתי הוא בהחלט בר תיקון (בטח אחרי ששומעים כל מיני סיפורים על חיתוך והרכבת רכבים משתי מכוניות שונות).

לדעתי, אחרי שיוצאים מהשוק ומתעמקים בתמונות (מצורפות 3 כדי לתת מושג), השד לא כזה נורא. נראה שיש פגיעה/שפשוף של השלדה, וכמובן פגיעה במרכב באיזור תושבת הבולם. הרכב התנגש בעמוד שנכנס לו בין השלדה לגלגל שמאלי (לעמוד שלום).

המנוע והגיר פה מעולים ולכן אני חושב שכדאי לתקן.

רשימת מכולת קצרה: מכסה מנוע, כריות אויר קדמיות, שמשה קדמית, צמת חשמל ראשית, קופסת נתיכים, בולמי זעזועים, פנסים, פגוש, פלסטיקה קדמית, בית פילטר אויר, ציריות ועוד.

יש המון חלקים ופלסטיקה שאספתי מהזירה אבל אני מתייחס אליהם כלא קיימים, אם כבר תיקון אז שיהיה נרחב.

אני מתכוון להעביר את הרכב בכל הבדיקות הנדרשות לאחר מכן על מנת לוודא תקינות (לרבות עמדה מס' אם יידרש).

 

המנוע לא נפגע, והגיר גם שלם (הציריות נשלפו ממנו).

 

הבעיה היא שכל מי שיש לו עניין בזה, אומר לי בנשימה אחת "אהה עזוב זה גמור לא כדאי , תמכור לי את האוטו!!!" תוך הצעת מחיר מגוכח שרק מחזקת את דעתי שהרכב בר תיקון, וכוונתם לגזור קופון נאה.

הרכב הוא כרגע פרוייקט אישי שלי. כעיקרון אני יכול לתקן (כמעט) הכל בעצמי למעט תיקון המרכב והפחחות, עם זאת אני לא מתכוון לעשות זאת.

 

בעזרתכם אני מקווה לקבל רעיונות, הדרכה ומידע שימושי, כיצד לנהוג בנושא ואיך להחזיר את הרכב לכביש בצורה המיטבית.

3.JPG

111.jpg

222.jpg

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

כמו שכתבת הכל ניתן לתקן.

יש ליבדוק עלויות ביחס למורה.

יש לעשות חשבון של מחירון שוק מול הוצאות.

יש לקחת בחשבון כמה תוכל לימכור בעוד שנה שנתיים.

רכב שניפגע בהיגוי שלו צריך לעבור תקנה 309 שבסופה תיצטרך מעבדה להחזיר אותו לכביש.

 

על פניו ניראה שהרכב עבר תאונה לא קלה- כל הבית בולם מעוות -קשה להביא את הרכב ל 100%

יש מצב שיואכל צמיג או שתיהייה משיכה לאחר התיקון.

 

נכון לעכשיו הרכב מוגדר כמסוכן ולכן הורידו אותו מהכביש.

 

לדעתי - תתחיל לפרסם חלקים -המנוע והגיר שם מאוד יקרים+ חלקים מיסביב תוכל להוציא סכום נכבד ולהיתקדם הלאה לרכב הבא.

 

עם כל הצער והאהבה לרכב ליפעמים צריך לדעת לוותר.

 

אפרופו -לא קשה לימצא מזדה 2006 בנתונים שלך.

 

כל מה שנאמר זה דעתי (חוץ מהתקנה)

 

אם פירסמת כאן את המצב סימן שאתה מיטלבט,

מקווה שעזרתי לך להחליט.

רז.

פורסם

לא רואה טעם להעלות כזה רכב לכביש, בטיחותי הוא כבר לא יהיה והעלות תיקון תיהיה גדולה ביחס למחיר של הרכב.

יש המון עבודה על הרכב, לא שווה להעלות אותו וגם הוא לא יחזור להיות כמו שהיה.

לדעתי תמכור מנוע וגיר ועוד חלקי פח טובים ותצא בנזק מינימלי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מחיר הרכב בעתיד פחות רלוונטי, אנחנו מחזיקים רכב for life ולא מחליפים כל שנה שנתיים.

 

מעניין אותי לדעת מה עושים כל סוחרי הרכב שמתקנים רכבים בקלות, ויותר מעניין אותי מה ההליך, הרי יש פה פחחות מכונאות חשמל , בהנתן רכב כזה למוסך פחחות ( כמו שנעשה עם כל רכב אחרי תאונה) מהיכן לפחח הידע לטפל בכל שאר האלמנטים? אז שלדה הוא יודע ליישר ופח קטן עליו, מה עם החשמל? המכניקה? מהיכן הוא יודע איך הרכב נראה במקור ואיך לתקן את המכלולים הללו?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אריק, דבריך נאמרו גם בפעם הקודמת וראה איזה פלא, הרכב הגן מצויין על נוסעיו.

קרא שוב את עובדה מס׳ 4.

 

כרגע אני מעוניין לקבל כיוון כללי ומאוד גס לגבי העלויות ומהלך הדברים.

בטח יש בעלי מקצוע בפורום שדעתם חשובה לי.

( מישהו עם יכולת, בבקשה לתקן את הכותרת השגיאה שם צועקת לי).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

דבריך נאמרו, ע"י אנשים אחרים כמובן :-P

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

כרגע הכל פתוח , אני רק בשלבי בירורים. פחחות ותיקוני שלדה ומרכב בטוח לא אבצע בעצמי כי אין לי מושג בזה.

שאר הדברים שאוכל לעשות סביר שאבצע בעצמי, כרגיל לפי הכלל הידוע ״מה שלא ידוע לא נוגעים״.

 

מצאתי באיביי סט כריות אויר עם מחשב וחגורות בטיחות בפחות מאלפייה, זה עוד יותר מדגדג לבצע בעצמי מה שאני כן יודע.

 

עלה לי גם הרעיון לחפש בפירוקייה רכב מושבת (נניח משהו שנמעך מאחורה) , שאקנה את כולו ואשלים את כל מה שחסר לי, הרעיון הזה הולך ונהיה יותר ויותר משתלם ככל שאני חושב על זה.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אני מאוד בספק שאתה יכול להכניס דבר כזה לארץ ואני בספק שישלחו לך דבר כזה בדואר.

הבעיה שברגע שהרכב הוא טוטאל לוס אתה חייב קבלות על כל התיקונים אם אני זוכר נכון(אלא אם אתה מכיר מישהו),אז מה שתכננת לעשות לבד צריך להיות מינימלי ולא חלק מהותי בתיקון.

ז"א פחחות חשמל וכריות אוויר אתה לא תוכל לעשות לבד.

שאלת איך סוחרים עושים דברים כאלה ובזול?

דבר ראשון צריך קשרים,דבר שני עושים בזול ומהר.

תיהיה בטוח שהם משיגים חלקים בהרבה יותר זול ממה שאתה תוכל להשיג.

אם אתה חושב להסתמך על איביי אני מציע לך לרדת מהנושא.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אין לך מה לתקן כל הרכב מעוך לפי התמונות ולעולם לא יסע כמו רכב ישר,

זה יתבטא ברכב עקום(ויזואלית)פחות בטיחותי , וכנראה גם יאכל צמיגים בצורה לא סימטרית.

תמכור את הרכב לחלקים ותוציא מה שתוכל.

 

עשית טעות,נהגת ללא ביטוח מקיף, לדעתי היית צריך לחכות עד שיהיה לך כסף לביטוח ואז לסוע עליו אבל זה לא העניין.

 

גם אני מחזיק רכב FOR LIFE. מודל 95 ויש לו ביטוח מלא עד כמה שאפשר

 

אני מאחל לך לא להעלות את הרכב לכביש שחס וחלילה לא תעבור תאונה שוב ואם לא אכפת לך מעצמך אז לי אכפת מבני משפחתך או מהסובבים אותך.

 

מאחל לך חיסכון מהיר לרכב הבא, שוקי.

פורסם

איך זה עובד בדיוק? נניח אדם מכניס רכב למוסך לתיקון וממתין בבית, מה בעצם קורה?

המוסך מפרק מכניקה וחשמל, ואז גורר לפחח? אח"כ מניחים שהפחח עשה הכל מדוייק וכמו שצריך, ושוב גרירה למוסך לתיקון המכונאות? ואם המוסך הוא רק מכונאות ולא חשמל, נוסף גם סיבוב הלוך חזור לחשמלייה?

ואם עבודת הפחח לא מושלמת אז שוב פירוק וסיבוב נוסף ?

 

ד"א אני לא בונה על eBay , אולי לזוטות או דברים קטנים. מבחינתי הכל ייעשה בארץ.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
שלום חברים, נתחיל בעובדות:

 

1. הרכב כמובן מוגדר טוטל לוס מבחינה ביטוחית.

2. לרכב לא היה מקיף (ונא לא לפתוח דיון על זה).

3. הרכב אהוב ושמור, עם 120K ק"מ על השעון.

4. הרכב יתוקן !

 

הרכב מזדה 6 2006, ולדעתי הוא בהחלט בר תיקון (בטח אחרי ששומעים כל מיני סיפורים על חיתוך והרכבת רכבים משתי מכוניות שונות).

לדעתי, אחרי שיוצאים מהשוק ומתעמקים בתמונות (מצורפות 3 כדי לתת מושג), השד לא כזה נורא. נראה שיש פגיעה/שפשוף של השלדה, וכמובן פגיעה במרכב באיזור תושבת הבולם. הרכב התנגש בעמוד שנכנס לו בין השלדה לגלגל שמאלי (לעמוד שלום).

המנוע והגיר פה מעולים ולכן אני חושב שכדאי לתקן.

רשימת מכולת קצרה: מכסה מנוע, כריות אויר קדמיות, שמשה קדמית, צמת חשמל ראשית, קופסת נתיכים, בולמי זעזועים, פנסים, פגוש, פלסטיקה קדמית, בית פילטר אויר, ציריות ועוד.

יש המון חלקים ופלסטיקה שאספתי מהזירה אבל אני מתייחס אליהם כלא קיימים, אם כבר תיקון אז שיהיה נרחב.

אני מתכוון להעביר את הרכב בכל הבדיקות הנדרשות לאחר מכן על מנת לוודא תקינות (לרבות עמדה מס' אם יידרש).

 

המנוע לא נפגע, והגיר גם שלם (הציריות נשלפו ממנו).

 

הבעיה היא שכל מי שיש לו עניין בזה, אומר לי בנשימה אחת "אהה עזוב זה גמור לא כדאי , תמכור לי את האוטו!!!" תוך הצעת מחיר מגוכח שרק מחזקת את דעתי שהרכב בר תיקון, וכוונתם לגזור קופון נאה.

הרכב הוא כרגע פרוייקט אישי שלי. כעיקרון אני יכול לתקן (כמעט) הכל בעצמי למעט תיקון המרכב והפחחות, עם זאת אני לא מתכוון לעשות זאת.

 

בעזרתכם אני מקווה לקבל רעיונות, הדרכה ומידע שימושי, כיצד לנהוג בנושא ואיך להחזיר את הרכב לכביש בצורה המיטבית.

איך שהנזק ניראה אתה מינימום עומד פה על 15000ש"ח(זה הערכה עדינה רק לחלקים) הכריות אוויר אתה צריך להחליף שם את כל הסט שזה סליל כרית אוויר כריות אוויר חגורות מחשב כריות ודשבורד שזה לבד בשקט יעבור את ה5000 מיתלה מושלם צריך להחליף תיבת פיוזים מיכסה מנוע פח חזית כנף מגן והרשימה עוד ארוכה סדר גודל של עבודה כזאת של פחחות וצבע זה גם לא רחוק מ10000 אז תחשוב טוב לפני שאתה ניכנס לזה אלא אם כן יש לך אוטו שלם כזה עם מכה מאחור לחלקים שאתה קונה אותו בגרושים ואז רק יש לך את מחיר העבודה שזה גם לא זול עכשיו תחליט אם כדאי

Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!

פורסם

זו מטרת השרשור, בדיקת כדאיות :-P

אני חושב שאם אמצא רכב "מושלם" בחזית מפירוק זה יתרום המון להעלאת הכדאיות (אם מישהו רואה משהו שישלח אלי PING).

 

ד"א אני לא חושב שהדשבורד מוחלף, הכרית נוסע יוצאת ולוקחת איתה שמשה, אבל לא דשבורד.

4.JPG

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...