Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש ברשותי יונדאי גטס שנת 2006 וצריכת הדלק היא באזור ה10.5 ק"מ לליטר, האם ישנו תוסף שיכול לעזור? (האם שימוש בתוסף כזה או אחר עלול לפגוע במנוע? משהו אחר?)

 

אציין שהדגם שברשותי הוא דגם הGLS אוטומט, 14000.

 

תודה מראש ושבוע טוב לכולם,

 

דובובסקי בר

פורסם

קודם כל זה רכב שאוהב דלק בלי הצדקה, דבר שני תוסף לא מזיק הוא בעיקרון מנקה פיח ממערכת הדלק, אם אתה רוצה להוסיף אותו אז רצוי לפני טיפול.

מתי החליפו פילטר דלק לאחרונה ?

פורסם
ב-2006 קיים גם מנוע 1350 אז זה 1350 או 1400?

 

1400,

 

והחליפו פילטרים לפני כשבועיים שלושה,

 

איזה תוסף כדאי? מחיר?

 

תודה מראש,

בר

פורסם

בוא נתחיל בכך שתפרט את אופי הנסיעות שלך:

 

האם הרוב בעיר או בניעירוני?

 

האם המזגן פועל קבוע או רק בחלק מהזמן או בכלל לא?

 

נוסע לבד או עם עוד 3-4 נוסעים?

 

כמה זמן אורכת נסיעה ממוצעת? 3 דקות? 20 דקות? שעה?

 

האם נוסע רגוע/ממוצע/נהיגה נמרצת?

 

אם מדובר השטח עירוני, האם זו עיר עמוסה כמו תל אביב, או עיר עמוסה וההרית כמו חיפה או עיר קטנה ללא פקקים ורמזורים?

 

אם מדובר בשטח בינעירוני, האם נוהג על מהירות 90-100 או 120-130?

 

בתלות בנתונים הנ"ל 1 ל 10.5 יכול להיות נתון גרוע, יכול להיות סביר ויכול להיות מעולה.

 

 

פורסם
בוא נתחיל בכך שתפרט את אופי הנסיעות שלך:

 

האם הרוב בעיר או בניעירוני? הרוב עירוני, אך יש קצת בינעירוני

האם המזגן פועל קבוע או רק בחלק מהזמן או בכלל לא? כמעט ולא פועל

 

נוסע לבד או עם עוד 3-4 נוסעים? בד"כ לבד (מידי פעם עוד נוסע אחד)

 

כמה זמן אורכת נסיעה ממוצעת? 3 דקות? 20 דקות? שעה? רוב הנסיעות אורכות כ20 דקות (יש גם נסיעות של 30)

 

האם נוסע רגוע/ממוצע/נהיגה נמרצת? רגוע (מאוד :D)

 

אם מדובר השטח עירוני, האם זו עיר עמוסה כמו תל אביב, או עיר עמוסה וההרית כמו חיפה או עיר קטנה ללא פקקים ורמזורים? עיר קטנה, שטח עירוני

 

אם מדובר בשטח בינעירוני, האם נוהג על מהירות 90-100 או 120-130? בבינעירוני נוסע 100-120

 

בתלות בנתונים הנ"ל 1 ל 10.5 יכול להיות נתון גרוע, יכול להיות סביר ויכול להיות מעולה.

 

תודה רבה :]

פורסם

בהתחשב בכך, הצריכה שלך נראית לי תקינה ליונדאי גטס, ותוסף דלק לא ישפר שום דבר.

 

באופן כללי, אם תרצה לדעת עוד על שימוש בתוספי דלק - ממליץ לבצע חיפוש באתר. היו הרבה דיונים וכל המידע קיים.

 

תעיף מבט לתחתית העמוד ל"נושאים דומים".

 

 

פורסם
בהתחשב בכך, הצריכה שלך נראית לי תקינה ליונדאי גטס, ותוסף דלק לא ישפר שום דבר.

 

באופן כללי, אם תרצה לדעת עוד על שימוש בתוספי דלק - ממליץ לבצע חיפוש באתר. היו הרבה דיונים וכל המידע קיים.

 

תעיף מבט לתחתית העמוד ל"נושאים דומים".

 

הבנתי, אוקיי טוב נשקול את הנושא :]

 

תודה בכל זאת,

 

האם יש דרך אחרת לשפר את צריכת הדלק?

×
×
  • תוכן חדש...