Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה בכותרת.

טויוטה קורולה רובוטית 2009 דגם gls plus

-לפי המחשב יש לי צריכה ממוצעת של 14.9 קמ''ל 70% בינעירוני.

-מאז התדלוק עברו כ400 ק'מ ונשארו כ235 ק''מ, כמה עוד באמת אפשר לנסוע?

 

ובלי קשר, מה ההבדל בדגם הנ''ל לבין כל השאר?

פורסם

מחשב הדרך בדר״כ אמין, שים לב, כאשר אתה מאפס את הק״מ של הtrip, לא משנה אם זה A או B ,

חישוב צריכת הדלק הממוצעת לא מתאפס!, יש לו איפוס משלו.

 

לגבי הדלק, פשוט תבדוק אחרי כמה תדלוקים, זה הכי מדוייק.

 

ולגבי הGLI Plus,אם אני זוכר נכון, זה אומר 7 כריות אויר ובקרת יציבות, שאין בGLI

פורסם

המחשב אופטימי באיזור ה 0.5 ק"מ לכל ליטר, כלומר אם אתה רואה 14.9 הצריכה האמיתית עומדת על 14.4 ק"מ/ל'.

לגבי הטווח, אם תשים לב הוא לא יורד באופן לינארי, כלומר על כל קילומטר אמיתי שתיסע לא בטוח שירד קילומטר במחשב הדרך, הוא עובד על ממוצע.

כמה באמת אפשר לנסוע? עוד כמה עשרות קילומטרים טובים לאחר הדלקות הנורה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

את הבדיקה הזאת אני עושה תמיד.. את שחברה שלי באה ומתדלקת לי ב100 שקל:roll:

היום קיבלתי גם 21 ליטר והטווח נסיעה קפץ ב300+ וממוצע הצריכה עומד עכשיו על 15.2

ד''א אגב כשאני מתדלק אני מאפס הכל בערך..

תודה לעונים!

פורסם

וואלה ? האוטו שלך אוכל כזה מעט ?

יש לי את ה2008. והיא לוקחת 10.5 לליטר.

עריכה :

עכשיו ראיתי שמדובר על רוב של נסיעות בינעירוניות.

אנחנו נוסעים רק בעיר ויוצא לי משהו כמו 10.5 ממוצע.

פורסם

השאלה כמה חסכונית.. אני בא מפולו 1400 ידנית שעשתה ממוצע 14 עם אותם נסועות+-

וגם רוצה לראות כמה מדויק המחשב.. ציפיתי ל1-13 אם אתם אומרים שהמחשב אופטימיה ב0.5 אז נגיד 14.5 בהגזמה. מבחינתי מדהים

פורסם
וואלה ? האוטו שלך אוכל כזה מעט ?

יש לי את ה2008. והיא לוקחת 10.5 לליטר.

 

שוב זה לפי המחשב, עדיין לא הצלחתי לראות את זה בעינים ולהרגיש את זה בכיס כי כל הזמן הפריעו לי:lol:

×
×
  • תוכן חדש...