Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

מספר שאלות לי אליכם:

יש לי סובארו B4 2008 עם מערכת מקורית. מה אני צריך בשביל לחבר 2 זוגות RCA לסאב והמגבר שלי?

אין כרגע אופציה הגיונית להוציא את המערכת המקורית כי היא מחוברת לבקרת האקלים ולא ניתן להפריד בין ה2 ככה שאני תקוע איתה..

לגבי התקנה של HU בתא הכפפות נראה לי קצת לא פרקטי.

 

מישהו יודע איפה אפשר לרכוש קיט דלתות דיינמאט במחיר שפוי?

 

תודה ולילה טוב

E46 330CI

פורסם

אפשר להחליף HU, פשוט יש צורך במתאם כזה למשל (לא בטוח שזה ספציפית מתאים).

 

או שאפשר לחבר מנחתים לרדיו המקורי (פחות מומלץ עקב ירידה באיכות שהמנחת יביא איתו).

יריעות דיינמאט ודומיהן ניתן למצוא אצל כל מתקין ראוי, בערך 120 שקלים (+-) ליריעה.

יש אופציה שעלתה לא מזמן לרכישה של יריעות בוטילניות תעשיתיות, זה יוצא מאד משתלם מבחינת מחיר אך הם פחות מתאימות לאפליקציה ברכב, אין לי ניסיון איתם, וגם לא חו"ד עליהם.

SCANSPEAK

פורסם

אז זהו שאין מתאם כזה לדגם שלי.. (יש אבל הוא עולה 500 דולר באוסטרליה) ואין אופציות אחרות. כמה עולה מנחת שכזה? לא עדיף כבר לשים hu נפרד בתא כפפות ולהוציא עיינית לשלט או משהו?

שמעתי על אפשרות של יציאות high input level שקיימות במגבר שלי עם אפשרות חיבור למערכת.. מישהו פה מכיר אולי על מה מדובר?

E46 330CI

פורסם

כנראה שאלך על הסטאפ של הHU בתא הכפפות. לצערי אני לא רואה אפשרות אחרת.

אני חושב להביא את הPRS08 מאיביי (לא משנה לי הרדיו) ומורל דוטק.

איפה מתחברת העין IR ברדיו דיסק הנ"ל? (או בכלל) יש פורט מיוחד מאחורה?

 

תודה.

E46 330CI

פורסם

יש אפשרות לשנות את AUX בפנל לחיבור של עינית IR ואת העינית להתקין על הדש,קח בחשבון שאתה צריך מעבדה כדי לשנות את זה לגבי התקנת רדיו דיסק בתא הכפפות זה אפשרי

פורסם

אז זהו שאין מתאם כזה לדגם שלי.. (יש אבל הוא עולה 500 דולר באוסטרליה) ואין אופציות אחרות. כמה עולה מנחת שכזה? לא עדיף כבר לשים hu נפרד בתא כפפות ולהוציא עיינית לשלט או משהו?

שמעתי על אפשרות של יציאות high input level שקיימות במגבר שלי עם אפשרות חיבור למערכת.. מישהו פה מכיר אולי על מה מדובר?

 

היא קיימת ,אבל אני לא ממליץ לך להשתמש בה

רכוש מנחת חיצוני איכותי ,טוב עוד יותר פרוססור "חצי אקטיבי" או אקטיבי אם אתה רוצה גם

אופציה לכיוון ידני.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני חושב שאלך על המנחת 4 ערוצים של אודיסון.

אני משתמש בחיבור של 4 הרמקולים שיוצאים מהמערכת ומחבר אותם למנחת ומשם אני מקבל 2 זוגות RCA הבנתי נכון?

זוג אחד לקומפוננטים והזוג השני יקנה לי שליטה על הסאב?

 

תודה!

E46 330CI

פורסם

כנראה שאלך על הסטאפ של הHU בתא הכפפות. לצערי אני לא רואה אפשרות אחרת.

אני חושב להביא את הPRS08 מאיביי (לא משנה לי הרדיו) ומורל דוטק.

איפה מתחברת העין IR ברדיו דיסק הנ"ל? (או בכלל) יש פורט מיוחד מאחורה?

 

תודה.

 

אז זהו שיש אפשרויות טובות יותר, הכל שאלה של תקציב אתה מוזמן להציץ במה שעשיתי כאן. לגבי התקנת רדיו בתא הכפפות אני לא בטוח שזה יהיה אפשרי כי תא כפפות עשוי שלא להסגר כראוי.

×
×
  • תוכן חדש...