Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההוי אנשים אמיצים ונשים גם,

 

מהי טמפורטורת העבודה הנכונה?

אני מחזיק את האוטו מספר שנים ותמיד הטמפ' נעה בין 80 ל90. בחודשיים האחרונים בטמפ' עלתה ל97 ולעיתים מנורת חום מנוע נדלקת.

מכונאי שלי טוען שטמפ' נכונה ומנורה לא אמורה להדלק!

(הוא תקן שלוש נזילות שונות ממערכת קירור).

 

מהי הטמפ' הנכונה? מה יש לבדוק?

תודה,

אוהד

פורסם

אכן הטמפרטורה הממוצעת צריכה לנוע בין 80-90 מעלות.

על פי הצרפתייה הזקנה שלי ב97 מעלות המאוררים מתחילים לעבוד,כמו בכל צרפתייה, וזה בדרך כלל במצב עמידה.

אם המנורה נדלקה לך זאת אומרת שיכולה להיות בעיה בלוח.

בכל מקרה תבדוק במשך כמה ימים את מפלס נוזל הקירור, אם אין שינויים דרסטיים אז זה לדעתי זה רק בעיה בלוח.

פורסם

אחלה רכב.

 

הטמפ' צריכה ליהיות על 80-90, כאשר ב90 נדלקות וונטות.

 

תבדוק, אולי יוניט חום בעייתי.

 

מעבר לכך, אחרי הנזילות הוא ניקז לך אוויר?

איפה היו נזילות? ממה הם נבעו?

פורסם

שלום שלום,

 

החליפו מכסה מיכל עיבוי, וניפל בכניסה וביציאה מהרדיאטור.

מים לא חסר כרגע. לפי דעתי הנזילות התחילו כאשר המנוע התחיל לעבוד בחום גבוה מידי והמים חפשו מאיפה לפרוץ.

 

אגיד למוסכניק שלא לוקח את האוטו עד אשר מתיצב בין 80 ל90??

אוהד

פורסם

כנראה היה לחץ במערכת.

 

בדרך כלל כמו שעשו לך, מחליפים פקק מיכל עיבוי, ואם הלחץ לא מסתדר, המצב כבר קשה. (אל תדאג, אתה אומר שלא פורץ יותר, ככל הנראה שהלחץ הסתכם בפקק רדיאטור, אם אתה רוצה לאמת את זה, אחרי נסיעה של כמה דקות טובות, תוודא שהצינורות שהולכים מהרדיאטור למנוע ולהיפך, לא מנופחים חזק).

 

מעבר לכך, החליפו טרמוסטט מתישהו?

אם לא, תחליף תרמוסטט ואולי גם פלאנג', שתיהם רק למקוריים, ואז אפשר להתקדם.

 

חשוב לפני הכל לוודא שיוניט חום תקין, שלא סתם תחליף חצי רכב.

 

מה לגבי הוונטות, המנועים פועלים טוב?

פורסם

ההוי אנשים אמיצים,

 

לקחתי היום את האוטו מהמוסך. המוסכניק בדק את האוטו יותר מיומיים עד אשר עלה על התקלה. המאוורר לא תמיד נכנס לפעולה.

החליף המאוורר הכל תקין (גם בעלייה).

שילמתי לו 600 ש"ח.

 

יהי הכוח עמכם,

אוהד

פורסם

המחיר בסדר באופן כללי.

תלוי אם הוא החליף וונטה שלמה או רק מנועים, ואצלך נראלי זה זוג מנועים.

 

יומיים זה יותר מידי זמן בשביל לעלות על תקלה של מאוורר (פוסלים את הוונטה מבין הראשונים!)

הכוונה שכשישנה תקלה, ולא מוצאים את מקורה, מכונאי\חובב מתחיל לזרוק השערות מניסיון קודם, לדוגמא: נזילה\וונטה\פקק מיכל עיבוי\טרמוסטט תפוס\סתימה\לחץ במנוע).

ובודק אחת אחת (מהקל לכבד), עד שבסוף מוצאים את התקלה.

כאן בה הניסיון גם על רכב ספציפי.

 

 

מה הקטע של ה-ההוי אנשים אמיצים?

מזה פה קפטן הוק?

פורסם

שלום שלום,

 

המכונאי אמר שבדק את הונטות כבר בפעמים קודמות ולא מצא בעייה. המתין שמשהו יחרוק אז שזיהה הבעייה.

 

אוהד

 

נ.ב. אני צד את הלוייתן הלבן בימי חול :-D

פורסם

זה כבר בעיה של כל מכשיר חשמלי, אין עקביות, וגם בהרבה מקרים צריך להפעיל עליו עומס.

 

תשאל אותו מה הוא עשה, החליף מנועים או החליף וונטה קומפלט?

כי אם הוא החליף מנועים, הוא כנראה הרכיב מנוע לא מקורי, זה לא כל כך רע, רק פשוט תפקח עיניים על השעון חום כי מנוע לא מקורי שורד פחות מהמנוע המקורי ברוב המקרים. (תלוי באיכות).

×
×
  • תוכן חדש...